AndroidHealthClinic

Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, dat valt tegen als je bijna altijd <10 zit he ;)
 
Je gooit hier wel high rep en low rep setjes lekker door elkaar.
Vooral bij decline bench, bouw je op naar 100kg, dan een paar high rep sets en dan een 1 repper van 110kg.
Goede training overigens, ikzelf moet ook wat meer high rep sets gaan doen.
 
(Soulfly) zei:
Waarom meer high rep


Waarom niet? Low rep zal altijd blijven, maar zoals iemand anders hier ergens op het forum al zei "wat heb je aan kracht als je niet eens een minuutje een lamp omhoog kan houden om die op te hangen". Kortom wat blijft er over van het functionele van je spieren?
 
Idd, ben ik het mee eens!

Kan hier nog wel wat voorbeelden opsommen, maar iedereen snapt wel wat eduard bedoelt.
 
goede training, netjes dat je gelijk weer een pr op deadlift zet, kort na je griepje.
 
eduardjanssen zei:
Waarom niet? Low rep zal altijd blijven, maar zoals iemand anders hier ergens op het forum al zei "wat heb je aan kracht als je niet eens een minuutje een lamp omhoog kan houden om die op te hangen". Kortom wat blijft er over van het functionele van je spieren?
oke:)
 
Today's training

Biceps en griptraining.
 
eduardjanssen zei:
Waarom niet? Low rep zal altijd blijven, maar zoals iemand anders hier ergens op het forum al zei "wat heb je aan kracht als je niet eens een minuutje een lamp omhoog kan houden om die op te hangen". Kortom wat blijft er over van het functionele van je spieren?

Dat was ik;)
Het is om je cappaciteit te verhogen goed om er wat high rep in te doen, dit verbeterd vooral de doorbloeding van de spieren.
 
5-10-2005

Deadlift
5x130
2x170
2x160
2x150
2x130
15x90

Bor's
8x100
6x110
3x120
10x100
8x100

T-Bar row
10x110
10x110

Powershrugs
10x100
10x140
8x160
8x140
 
idd goeie BOR maar ook goeie T-bar row.
Doe je die met een stang? Of met een vaste T-bar apparaat?
Wij hebben zo'n apparaat waar je dan schijven op kunt schuiven en die voelt al zwaar bij 60kg???.
 
Nee, gewoon stang in de hoek leggen. Wou eigenlijk zwaar gaan met t-bar maar na de bor's werd ik opeens misselijk, tegen kotsen aan en omdat ik het verdom om kostbare voedingsstoffen te lozen heb ik het rustig gehouden en ben ik gestopt na 2 sets :(.
 
Goeie trainingen, wel een leuke trainingssT heb je!

Wat ik trouwens fijner vind als je high-rep doet, ze wel helemaal op het einde van de training te doen, Ik zelf begin altijd low-reps dan medium dan high. Vooral als je na wat highrep sets erna nog een oefening voor dezelfde spiergroep(en) moet doen kost het je ook vaak aardig wat kracht.
 
Militairy press
8x60
7x70
4x80
1x90
11x60

Dumbbell press
6x34
6x34
8x30

Highpull
8x60
4x80
Ging wat moeizaam vandaag, misschien door de pulls van gisteren.

Side raises
8x14
8x14
8x16
8x16
30/ 40 sec rust.

Face pulls
10x40
10x40
8x40
10x40
korte rust maar niet echt op de tijd gelet.
 
Laatst bewerkt:
tering goede MP heb je zeg!
 
Grmbl, hou je s in op die mp man ! Niet te hard gaan :D
 
Ik vond hem wat tegenvallen eerlijk gezegd, ook al weer even niet gedaan dus dan ben je al gauw uit de gewenning en dat kon ik wel merken.
 
Back
Naar boven