AndroidHealthClinic

Trainingslog

rustige trainingen kerel! werkt het voor je?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik merk dat de kracht in mijn benen weer toeneemt. Ik ben in staat om alle trainingen te doen, voorlopig ga ik nog even door zo. Misschien dat ik langzaam het volume omhoog kan brengen in de loop der tijd.

Rustig aan doen is wel verstandig, je hebt immers maar één paar knieën he.

Ja inderdaad. Maar het is ook vanwege mijn 'slaaptijd' en werktijden. Normaal was ik te moe om 3x per week te gaan trainen :eek:. Maar nu trek ik het aardig!

eduardjanssen zei:
Ja inderdaad. Maar het is ook vanwege mijn 'slaaptijd' en werktijden. Normaal was ik te moe om 3x per week te gaan trainen :eek:. Maar nu trek ik het aardig!

Dat merk ik ook goed, nu dat ik vakantie heb trek ik het een stuk beter met de trainingen en ik zie nu zelfs dat ik 1,5 kilo gain in 2 weken, werken, zeker in 5 ploegen wat ik doe werkt zeker vertragend op je progressie.
Maar ja, stoppen met werken is geen optie, waar moet ik al dat vreten anders van betalen? :D

5-11-'05
Schouderdumbbell press
8x28
8x34
8x34
8x34
8x34
8x30
8x30
8x30

Highpull
8x60
6x80
10x60

Nog wat biceps gebeuren voor fun
EZ-curl met zo'n bankje onder je oksels die ook je bovenarmen ondersteunen.
2x8x37,5
6x37,5

Heb maar 4uur geslapen vandaag dus niet te veel gedaan.

hehe hoe voelen je schouders nu? :D
dik volume man! 64 reps met gemm zo'n 30 kg... :thumbs:

Ja Ruben waar ben je?

Ok thnx KM!

Damn begin spierpijn te krijgen in de schouders. Morgen moet ik 6x6x100 gaan benchen :eek:.

Denk dat ik toch maar van de week even bloed laat prikken. Slaap erg weinig de laatste tijd. Zelfs in de weekenden lijk ik niet verder te komen dan 3 a 4 uur :(.

3 a 4 uur is idd echt te weinig. Toch maar even naar de doktor gaan ja. Had Kale hier niet ook last van?

Nou homo's!
Ben wezen trainen, ging echt ****ing easy behalve de Bor's in de laatste set!

Benchpress
6x6x100

Fullsquat
6x2x87,5

BOR's
6x5x120 (volgens mij allemaal dikke PR's)

Narrowgrip benchpress
3x8x70

Heb wel honger nu maar mijn strot lijkt dicht te zitten. Dit zal komen door mijn k*t slaaproutine denk ik.
Vandaag neem ik denk ik elke 2 uur vit.B complex 100mg en vitc 1Gr.

eq_909 zei:
3 a 4 uur is idd echt te weinig. Toch maar even naar de doktor gaan ja. Had Kale hier niet ook last van?

Ja inderdaad. Ik weet niet hoe het bij Kale komt maar ik heb wel dezelfde symptomen. De trainingen die ik doe, gaan goed :D.

beste training kerel !:D

en idd vette BOR's:eek: ;)

:cool: suc6 met slaap.........

Stevige training, ook een best volume bench. :D

Terug
Naar boven