Fitness Seller

Trainingspartner na kleine 2 jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet wat iedereen nou dom lult. Zijn armen zijn van 32 naar 36 cm gegaan, dat lukt echt niet zomaar in korte tijd.

En hij is geen superbodybuilder, dus hij legt alleen de nadruk op spieren die hij belangrijk vindt, het is zijn lichaam niet die van jou.

Als je niet groter wilt worden waarom zit je dan op een bodybuilding forum? En kom op, je kan toch niet verwachten dat je complimenten krijgt over zo'n vooruitgang?

Scheer je weg man.

Is dit een geintje?

Snap niet wat iedereen nou dom lult. Zijn armen zijn van 32 naar 36 cm gegaan, dat lukt echt niet zomaar in korte tijd.

En hij is geen superbodybuilder, dus hij legt alleen de nadruk op spieren die hij belangrijk vindt, het is zijn lichaam niet die van jou.

Gozer toen ik begon waren me armen al bijna 36cm xD
Zit nu tegen de 40 aan en train nog niet eens 1 jaar.

Maarja als hij dit goed vind, moet die lekker zo door gaan;)

Laatst bewerkt:

Je vraagt wat mensen op een BODYBUILDINGforum van deze progressie vinden.

Het is niet gek dat je dan ook geen positieve reacties krijgt voor dit in 2 jaar want er had gewoon meer in gezeten
en mensen hier stellen nou eenmaal hogere eisen dan een gemiddelde sporter.
Misschien verstandig om naar dutchfittness te gaan?

Duidelijke progressie , klaar, als je perfectbtraint en eet vanaf het begin kan het veel beter maar who cares, net alsof iedereen vanaf het begin heilig was

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijke progressie , klaar, als je perfectbtraint en eet vanaf het begin kan het veel beter maar who cares, net alsof iedereen vanaf het begin heilig was

Bedankt.

Hij zit overigens te twijfelen of hij op dbb moet registreren of niet. Hij vindt de reacties echt schokkend, wilt misschien joinen puur omdat ik hier ook zit.

90% traint niet eens

Ik vind het een goede progressie, tuurlijk kan het sneller maar goed kotm vanzelf gewoon zo doorgaan!

donqxs.jpg

Gewoon nette progressie. keep it up.

Kan nog steeds niet geloven dat dit naturel is. Wat is zijn geheim?

Mega snelle stofwisseling ??? of never ending cut dieet a la 2 broodjes pindakaas en een glas water per dag

iedereen ziet toch duidelijk de progressie in zijn huidskleur.

OT: Ik zeg Dutchfitness als je je spieren iets groter en wat duidelijker zichtbaar wil maken.

Terug
Naar boven