Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
+1

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1

Haha, negatieve progressie in de tijd.ik hoop toch echt dat dit de progressie is van juni 2010 tot april 2010, want als ie hier echt 2 jaar over heeft gedaan...
Snap niet wat iedereen nou dom lult. Zijn armen zijn van 32 naar 36 cm gegaan, dat lukt echt niet zomaar in korte tijd.
En hij is geen superbodybuilder, dus hij legt alleen de nadruk op spieren die hij belangrijk vindt, het is zijn lichaam niet die van jou.

Snap niet wat iedereen nou dom lult. Zijn armen zijn van 32 naar 36 cm gegaan, dat lukt echt niet zomaar in korte tijd.
En hij is geen superbodybuilder, dus hij legt alleen de nadruk op spieren die hij belangrijk vindt, het is zijn lichaam niet die van jou.
Jezus, moet ik de eerste zin van mijn eerste post nogmaals benadrukken ofzow. Echt te veel haters hier.
Duidelijke progressie , klaar, als je perfectbtraint en eet vanaf het begin kan het veel beter maar who cares, net alsof iedereen vanaf het begin heilig was
Waaronder de topicstarter en zijn ecto vriendje