Fitness Seller

Trainingspartner na kleine 2 jaar.

Mega snelle stofwisseling ??? of never ending cut dieet a la 2 broodjes pindakaas en een glas water per dag

Dat laatste denk ik. Waarschijnlijk typisch zo'n geval van iemand die denkt dat ie keihard aan het bulken is en mega veel eet, maar uiteindelijk ruim onder onderhoudsniveau zit.

Progressie is matig indeed, vooral voor 2 jaar. Maar daarentegen is er in iedergeval progressie. Je maatje traint niet serieus zo te zien en wat maakt dat uit, zolang die er maar plezier in heeft. Ga zo door

Beest

ben jij nou een troll of?? je opend allemaal van die rare topics:S

Wat een aandachtsh**r ben jij seg.

target bf%, alleen mag er voor beachboyfysiek wel nog kilo of 5 bij.

lol. ik heb nog meer dan dit bereikt door 1,5 jaar 1x per week te trainen. dit is echt slecht.

is ook echt een prestatie als je meer dan dit bereikt tho.

maar hoezo is dit topic nog open, of worden er geen strikes gegeven?

:)

• Topic Starter Topic Starter
Vriend zegt dat ie niet meer hier wilt komen met deze losers.

Meeste van jullie die trashtalken durven zelf niet eens foto's te posten omdat ze slechte stats hebben.

Vriend zegt dat ie niet meer hier wilt komen met deze losers.

Meeste van jullie die trashtalken durven zelf niet eens foto's te posten omdat ze slechte stats hebben.

Jammer dat je teleurgesteld bent over de reacties,
dit is ook wat ik je probeerde uit te leggen.
Je bent nu zeg maar een gemiddelde sedan aan het showen op een dure sportwagenforum snap je me.
Daarbij komt dat de meesten nog vrij aardig zijn
en het gewoon een feit is dat voor 2 jaar dit gewoon bij lange na niet indrukwekkend is.

Op een fitnessforum zal je vriend waarschijnlijk al heel anders behandeld worden.
Nog veel succes met trainen ook voor je vriend.

Jammer dat je teleurgesteld bent over de reacties,
dit is ook wat ik je probeerde uit te leggen.
Je bent nu zeg maar een gemiddelde sedan aan het showen op een dure sportwagenforum snap je me.
Daarbij komt dat de meesten nog vrij aardig zijn
en het gewoon een feit is dat voor 2 jaar dit gewoon bij lange na niet indrukwekkend is.

Op een fitnessforum zal je vriend waarschijnlijk al heel anders behandeld worden.
Nog veel succes met trainen ook voor je vriend.

idd, hij heeft zijn knipperlichten van z'n sedan veranderd in die 2jaar..

Kijk ik heb respect voor iedereen die naar de gym gaat, en je bent wel wat aangekomen, maar kijk zelf nou eens 2 jaar trainen.. kon je wel wat meer gainen,

Als jij als doel hebt shredded / beach boy te worden ben je heel fout bezig. 2 jaar en die kerel is geen gram in spier of wat dan ook aangekomen. Ik ben heel benieuwd wat jou doel eigenlijk wel is want volgens mij hebben jullie nog geen gewicht aangeraakt.

btw als je alleen je armen gaat trainen zal het resultaat je diep teleurstellen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven