MuscleMeat

Trainingspartner na kleine 2 jaar.

Goede gains! Wat voor training doen jullie juist? Zumba? Pilates?

sicke progressie

Dus omdat je niet te groot wil worden mag je 2 jaar over een progress doen wat weinig voorstelt ?

Kom op gasten! Dit is geen troll! Dit is zo een plaatje van "Zoek 0 verschillen" :D

Als dit mijn progressie van 2 jaar zou zijn, dan zou ik van de euromast afspringen.

Er is al duidelijk progressie te zien.

Ga zo door en laat je niet gek maken!

Mijn streef fysiek:)

tuurlijk haha, dit is gewoon hoe een normaal persoon begint toch?

Serieus....wat dacht je nou toen je dit topic begon..? Wat een stelletje fagecto's

inb4 ban teamsjonnie.

wan gejank. is perfect zo. zoiets wil ik ook. ik hoef nie zo bb. vind ik nie zo mooi sorry mensen :P

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 01:17 ----------

trouwens die onderbroek is niet dezelfde. is andere kleur schelen.

wan gejank. is perfect zo. zoiets wil ik ook. ik hoef nie zo bb. vind ik nie zo mooi sorry mensen :P

Jajaja goed verhaal. En wegwezen :laugh:

Als je een paar maanden goed eet/sport/rust heb je deze fysiek te pakken als jij in ieder geval nu ecto bent. En trust me, als jij dan dit bereikt hebt na die paar maandjes denk je, pffff ik wil meer! En dan zul je zien dat je binnen 2 jaar wel behoorlijk wat meer kan bereiken als dit. Ook al zeg jij nu van ik hoef niet groot te worden, je wil uiteindelijk meer!

Teamsjonnie weet beginners echt wel te demotiveren!
Gelukkig van alle posts!

Jammer weer , nutteloos zo met z'n klapkop !

Als je een paar maanden goed eet/sport/rust heb je deze fysiek te pakken als jij in ieder geval nu ecto bent. En trust me, als jij dan dit bereikt hebt na die paar maandjes denk je, pffff ik wil meer! En dan zul je zien dat je binnen 2 jaar wel behoorlijk wat meer kan bereiken als dit. Ook al zeg jij nu van ik hoef niet groot te worden, je wil uiteindelijk meer!

Dat is wel zeker.

Stats: M 20j 1m87 75kg -

Terug
Naar boven