Fitness Seller

Trainingspartner na kleine 2 jaar.

Voeding?

Geef mij een random persoon, 5 maand en bw oefeningen only --> more muscle

niets met haten te maken, progressie zuigt big time. Enkel lopen curlen zo te zien.

had er ondertussen wel al als brad pitt kunnen uitzien imo, aan dit tempo gaat het je nog wel enkele jaren kosten

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen is anders he.

Ik en mijn partner kunnen gewoon eten wat we willen en komen niet aan. We hebben genetics voor supersnelle stofwisseling. Pizza. Doner. Bier. Maakt niks uit.

Iedereen is anders he.

Ik en mijn partner kunnen gewoon eten wat we willen en komen niet aan. We hebben genetics voor supersnelle stofwisseling. Pizza. Doner. Bier. Maakt niks uit.

Ben je nou zo dom of lijkt het maar zo? Je snapt zelf toch ook wel dat dat geen goede voeding is om spier te gainen

Iedereen is anders he.

Ik zou nog is friet, kroketten, frikandellen en berenklauwen proberen, werkt ook voor mij!

Hebben jullie ooit überhaupt één stickie ingekeken? Ik denk dat als je die eventjes doorleest er een hele wereld voor je opengaat en hopelijk ook deze reacties gaat begrijpen...

Jammer dat je geen negatieve karma kan geven.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gelul weer allemaal. Dat iemand niet je streeffysiek heeft betekend niet dat je dit topic als stront moet behandelen.

Associaal, als hij een vrouw was dan zou iedereen een rode kaart krijgen.

More ripped than 99% of DBB :trollface:

Terug
Naar boven