Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen is anders he.
Ik en mijn partner kunnen gewoon eten wat we willen en komen niet aan. We hebben genetics voor supersnelle stofwisseling. Pizza. Doner. Bier. Maakt niks uit.
Iedereen is anders he.
Ik en mijn partner kunnen gewoon eten wat we willen en komen niet aan. We hebben genetics voor supersnelle stofwisseling. Pizza. Doner. Bier. Maakt niks uit.
Iedereen is anders he.
Iedereen is anders he.
die "partner" van je....ben je dat niet toevallig zelf?
ik hoop toch echt dat dit de progressie is van juni 2010 tot april 2010, want als ie hier echt 2 jaar over heeft gedaan...

Ik zie toch wel dat de ene blauw is en de ander groen?
Vind het wel heel dapper dat je openlijk op een bb-forum voor jouw homocoïtusualiteit uitkomt. Verklaart natuurlijk ook wel een beetje jullie progressie.
Vind het wel heel dapper dat je openlijk op een bb-forum voor jouw homocoïtusualiteit uitkomt. Verklaart natuurlijk ook wel een beetje jullie progressie.