jeandubois
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Yo,
Ik doe al geruime tijd aan bodybuilding en krachttraining en ik ben best tevreden over het resultaat. Echt veel meer massa hoeft er niet meer bij (ik ben het bulken ook volledig zat eerlijk gezegd...).
Ik heb altijd getraind binnen een rep range van 8-15 herhalingen volgens het piramidesysteem.
Sinds kort ben ik gestart met rugby spelen en wil ik misschien toch wel wat sportspecifieker gaan trainen. Ik wil vooral een toename in kracht en explosiviteit, niet zozeer in massa. Ik speel namelijk altijd op back posities.
De bedoeling is om twee keer te gaan trainen in de gym, op woensdag en vrijdag. Dinsdag en donderdag heb ik rugbytraining, zondag steeds een wedstrijd.
Ik heb wat gekeken hier op het forum en ben met het volgende schema op de proppen gekomen (in principe verzwaar ik tijdens elke set het gewicht):
Workout A:
Bench Press 5 x 5
Incline Dumbbell Press 4 x 6-8
Dips 5 x 5
Triceps Extensions 4 x 6-8
Shoulder Press 5 x 5
Side Raises 4 x 6-8
Crunches met gewicht of decline crunches 4 x 15 - 20
Bridge 3 x 60 seconden
Dumbbell Side Bends 4 x 15 - 20
Side Bridge 3 x 60 seconden
Workout B
Squats 5 x 5
Leg Extensions 4 x 6-8
Machine Curls 4 6-8
Pull Ups (verschillende variaties) 5 x 5
Barbell Rows 4 x 6-8
Deadlifts 5 x 5
Hyperextensions 4 x 15 - 20
Barbell Curls 5 x 5
Alternate Dumbbell Curls 4 x 6-8 of Hammer Curls 4 x 6-8
Decline Leg Raises 4 x 15-20
Hanging Leg Raises 4 x 15-20
Wat zouden jullie wijzigen aan dit schema? Geef wel aan waarom je iets zou wijzigen als het even kan. Thanks!
Ik doe al geruime tijd aan bodybuilding en krachttraining en ik ben best tevreden over het resultaat. Echt veel meer massa hoeft er niet meer bij (ik ben het bulken ook volledig zat eerlijk gezegd...).
Ik heb altijd getraind binnen een rep range van 8-15 herhalingen volgens het piramidesysteem.
Sinds kort ben ik gestart met rugby spelen en wil ik misschien toch wel wat sportspecifieker gaan trainen. Ik wil vooral een toename in kracht en explosiviteit, niet zozeer in massa. Ik speel namelijk altijd op back posities.
De bedoeling is om twee keer te gaan trainen in de gym, op woensdag en vrijdag. Dinsdag en donderdag heb ik rugbytraining, zondag steeds een wedstrijd.
Ik heb wat gekeken hier op het forum en ben met het volgende schema op de proppen gekomen (in principe verzwaar ik tijdens elke set het gewicht):
Workout A:
Bench Press 5 x 5
Incline Dumbbell Press 4 x 6-8
Dips 5 x 5
Triceps Extensions 4 x 6-8
Shoulder Press 5 x 5
Side Raises 4 x 6-8
Crunches met gewicht of decline crunches 4 x 15 - 20
Bridge 3 x 60 seconden
Dumbbell Side Bends 4 x 15 - 20
Side Bridge 3 x 60 seconden
Workout B
Squats 5 x 5
Leg Extensions 4 x 6-8
Machine Curls 4 6-8
Pull Ups (verschillende variaties) 5 x 5
Barbell Rows 4 x 6-8
Deadlifts 5 x 5
Hyperextensions 4 x 15 - 20
Barbell Curls 5 x 5
Alternate Dumbbell Curls 4 x 6-8 of Hammer Curls 4 x 6-8
Decline Leg Raises 4 x 15-20
Hanging Leg Raises 4 x 15-20
Wat zouden jullie wijzigen aan dit schema? Geef wel aan waarom je iets zou wijzigen als het even kan. Thanks!