Fitness Seller

trainingsschema tegen kippenbeentjes

Bezoekers in dit topic

Jurbrink

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2015
Berichten
32
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Ik werk nu al een aantal jaar aan mijn lichaam en ben zeker tevreden over de progressie die ik in die tijd heb geboekt, al heb ik het niet altijd op de beste manier gedaan. Naast krachttraining doe ik namelijk ook nog aan voetbal 3x in de week. Dit vond ik moeilijk te combineren met benen trainen en heb het toen ongeveer een jaar bijna niet gedaan (hele domme keuze). Nu heb ik dus een lichaam dat net niet in de goede verhoudingen is met dus te dunne benen. Hier zou ik dus graag vanaf willen en ben nu dus een half jaar met trainen meer op mijn benen aan het focussen. Ik zie alleen minder vooruitgang dan ik verwacht had (vergeleken met de vooruitgang in de overige spiergroepen).
Mijn vraag is nu dus:
Hoe train je het best je benen? bijvoorbeeld 3x per week met iets lichtere belasting, of is 2x per week met meer belasting beter?
Ik heb nu een tijdje geen voetbal en school meer dus kan ik me helemaal hier op richten (3 tot 5 keer per week naar de sportschool).
Wat is het beste om te doen?
Alvast bedankt!
 
Vreten en starting strength schema volgen. Google dat maar en met vreten bedoel ik niet naar de snackbar maar op jou behoefte afgestemde voeding. Daar zijn hier ook stickies voor in de voedingsectie. Gl hf!
 
Back
Naar boven