XXL Nutrition

Trainingsschema tijdens cutten

Bezoekers in dit topic

Dat beginners onderdeel schrikt me wat af ofzo. Misschien moet ik daar doorheen kijken. Ik zal me eens inlezen
 
Volgens mij wordt een trainingstijd van 0 tot 3 jaar als "Beginneling / Newby " weergegeven ..
 
Ook als je al 2 jaar sport kan je nog beginner zijn qua stats/lifts ;)

En ook sporters die al jaren trainen kunnen baat hebben aan een "beginners" schema.
5x5 stronglifts bijvoorbeeld is niet perse een beginners schema. Er wordt alleen vaak aangeraden hiermee te starten voor kracht en masa opbouw omdat dit vooral bij beginners de meeste voortgang geeft tov splits en andere zelfbedachte frutsel schema's ;)
 
Nog even ter aanvulling. Dit schema heb ik ook een tijd met plezier gedaan. Toen met een paar andere oefeningen erin. Wat vinden jullie hiervan dan?

Screenshot_20190404-165100_Google PDF Viewer.jpg
 
Volgens mij wordt een trainingstijd van 0 tot 3 jaar als "Beginneling / Newby " weergegeven ..

En ik maar denken dat ik bijna een pro ben. Nee hoor gekheid.
 
bij dag 1 gaat t al de mist in...... benen na biceps ... :rolleyes:
 
Om je een beetje op te beuren ...

"Vroeger " in mijn tienerjaren heb ik op NL Niveau geturnd , Ik heb op NL niveau gezwommen , sinds 2015 wat serieuzer aan de gewichten ( altijd maar wat ijzer verplaatst ) en sinds 07 januari 2019 gestart met 5 x 5 Stronglifts

Waarom zou je denken ? Puur en alleen om mijn basiskracht te verhogen , lettend op uitvoering en houding ..

"Lomp " gewicht verplaatsen is niet zo moeilijk, met een correcte houding en uitvoering is een stuk lastiger
5 x 5 SL wordt ook gezien als beginnersschema .. maar boeiend
 
Momenteel ben ik aan het cutten. Ik betwijfel of 5x5 dan handig is. Omdat de focus dan op kracht toename ligt
 
zo te horen hou je je toch aan je eigen schema vast en hoor je niet wat er gezegd wordt....
 
Ik dacht dat jij ergens anders vervelend ging doen?
 
Ik dacht dat jij ging luisteren.
En nou kappen met andere mensen bezig houden.
 
Krijg wat man. Mafkees. Als je je irriteert waarom ga je je dan in vredesnaam ergens mee bemoeien. Zielepoot
 
Ik bemoei me met je juist omdat ik me aan je irriteer. Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al.
Types als jij komen voornamelijk uit jouw McDonaldsgeneratie en dat is niet luisteren en op alles ".. ja maar...." zeggen.
Dit breekt je later nog veel meer op dan dat het hier nu al doet.
Jij kan verder nu.
 
Nog even een schema toegevoegd. 2 dagen kracht, 2 dagen hyperthrofie. De supersets vind ik wat overdreven. Net als elke keer buik na een been oefening. Dus die mag je weglaten.

Screenshot_20190404-172340_Google PDF Viewer.jpg
 
Ik bemoei me met je juist omdat ik me aan je irriteer. Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al.
Types als jij komen voornamelijk uit jouw McDonaldsgeneratie en dat is niet luisteren en op alles ".. ja maar...." zeggen.
Dit breekt je later nog veel meer op dan dat het hier nu al doet.
Jij kan verder nu.

Fijn dat je weet hoe ik ben. Terwijl je me niet kent. En goed van je dat je mij de les leest terwijl je degene bent die zich aan mensen irriteert. Dat helpt je echt verdee in je leven inderdaad. Andere mensen kleineren omdat je zelf zo'n super ego hebt. Goed gedaan knul.
 
Je maakt nu zélf wederom mijn punt Rob Hoek.
Iemand als marina1975 moet je koesteren.
Zij is letterlijk te goed voor deze wereld en ze vertelt je net netjes dat je niet luistert.
McDonalds heeft daar weer geen oog en oor voor en het geheel niet door.
Hou vol.
 

Volgens mij wordt een trainingstijd van 0 tot 3 jaar als "Beginneling / Newby " weergegeven ..

Ook als je al 2 jaar sport kan je nog beginner zijn qua stats/lifts ;)

En ook sporters die al jaren trainen kunnen baat hebben aan een "beginners" schema.
5x5 stronglifts bijvoorbeeld is niet perse een beginners schema. Er wordt alleen vaak aangeraden hiermee te starten voor kracht en masa opbouw omdat dit vooral bij beginners de meeste voortgang geeft tov splits en andere zelfbedachte frutsel schema's ;)
zo te horen hou je je toch aan je eigen schema vast en hoor je niet wat er gezegd wordt....
:o
 
Je maakt nu zélf wederom mijn punt Rob Hoek.
Iemand als marina1975 moet je koesteren.
Zij is letterlijk te goed voor deze wereld en ze vertelt je net netjes dat je niet luistert.
McDonalds heeft daar weer geen oog en oor voor en het geheel niet door.
Hou vol.

Apart mensje ben je. Wat dacht je... ik noem zijn naam erbij om extra indruk te wekken? Nogmaals dank voor als je geweldige input. En nu graag optyfen
 
Back
Naar boven