Fitness Seller

Trainingsschema

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardo91

Novice
Waardering
0
Goedemiddag,
ik train nu ruim een maandje, vooral om spiermassa te kweken. Ik besteed iets meer aandacht aan mijn borst dan aan de rest en zou zeker 5 dagen per week kunnen trainen. Momenteel train ik 4 dagen per week, 1 uur per training. Gister heb ik advies gekregen van een man, waarna hij dit schema voor me opschreef:
Dag1: Borst + schouders + triceps
dag2: Benen + kuiten + buik
Dag3: Rust
Dag4: Rug + biceps
Dag5: Borst
Dag6: Rust
Dag7: Rust

Ik vroeg me af wat jullie van dit schema vonden?
Verder ben ik 15jaar oud, weeg ik ruim 63kg (Vrij weinig maar ik werk eraan) en ben ik 1.78m lang

Laatst bewerkt:
wachten met trainen totdat je 17-18 bent :)

Misschien beter 1 keer borst per week, en je schouders op een aparte dag, dan zijn je voorste koppen zowieso niet afgezwakt van bijvoorbeeld het banken, zodat je kan knallen met de OH presses!

En misschien iets meer rust tussen benen en rug, aangezien squaten en deadliften (en rows) beide een beste been-trainer is. (ik verwacht dat je deze oefeningen doet.)

wachten met trainen totdat je 17-18 bent :)
Waarom?

Dag1: Bo bi
Dag2: Be
Dag3: Rug tri
Dag4: Sch bu

En tussen elke dag een dagje rust nemen zodat je spieren goed kunnen herstellen. verder zou ik de borst niet harder trainen als de andere spiergroepen. Daar krijg je later spijt van geloof me ;)

Verder veel suc6 met het behalen van je doelstellingen.

Inderdaad
Borst 1 maal per week nemen
Het ligt ook aan de intensiteit dat je traint, ofwel neem je alle spiergroepen 2 keer, maar niet alleen borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven