AndroidHealthClinic

Trainingsschema

  • Topic starter Caya
  • Startdatum
  • Reacties 2
  • Weergaven 387
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Caya

Novice
Lid geworden
30 jun 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
51kg
Hallo, ik ben al een tijdje bezig met sporten en maakte altijd mn eigen schema's. Nu begin ik over 2 weken weer met een nieuw schema, maar omdat het even iets anders is dan normaal, zou ik graag feedback willen van anderen. Ikzelf denk dat het meer oefeningen zijn dan goed zijn, dus dat ik er wel oefeningen uit kan halen. Of dat ik bepaalde oefeningen moet vervangen voor anderen.
edit: Ik heb een tweede gemaakt, misschien is die beter?
 

Bijlagen

  • SCHEMA 4.docx
    15,9 KB · Weergaven: 51
  • MONDAY.docx
    15,5 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Geen idee waarom vrouwen steeds de meest gestoorde of redicule schema's moeten hebben met de vreemdste oefeningen. Doe een simpele Upper Body / Lower body split of pers er nog 1 dagje bij en doe een Push Pull Leg schema en zie u elke andere vrouw in de fitness die halve squats op een bosu bal staat te doen voorbij gaan.

Met uw schema nu ga je niets van resultaat boeken. Je doet een shitload aan beenoefeningen, buikspieren en armen maar rug of borst zitten er nergens tussen (buiten misschien een verdwaalde straight arm pulldown).
 
Laatst bewerkt:
helft van de oefeningen zeggen me 0,0
waar heb je dit schema vandaan getoverd?

Meest effectief is zoals DayBreaker zegt, UpperBody/LowerBody 4 dagen en je zult veel betere progressie maken.

Tenzij je het voor de leuk doet, dan moet je gewoon de oefeningen doen die je zelf wilt
 
Back
Naar boven