AndroidHealthClinic

Trainingsvideo's Speed box squat + pin squat

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
Waardering
6
OPSLAAN ALS ... !!!!

Speed Box Squat
2x 95kg + light banden (heb in totaal 8x2 gedaan)
na de squat een welgemeende boodschap :D

http://users.pandora.be/powerlifting/gym%20pics/17%2009%2004/17%2009%2004%20002.avi

Pin Squat:
1x1 170kg (eigenlijk 3 reps gedaan, maar de dikken kan blijkbaar nie filmen :mad::D)

http://users.pandora.be/powerlifting/gym%20pics/17%2009%2004/17%2009%2004%20005.avi

Pin Squat:
1x4 170kg (!!! ik heb de laatste er echt moeten uitpersen, dat is dan ook te horen, ik klink als een girl :D)

http://users.pandora.be/powerlifting/gym%20pics/17%2009%2004/17%2009%2004%20006.avi

ziezo, weer het forum volgespammed! :D

Filmed by "De Dikken", thx dude :thumbs:

(de dikken heeft 1x20 100kg gesquat, heb ik gefilmd ook, maar is 20Mb, kan ik dus echt niet uploaden, weet iemand hoe je een film moet comprimeren?)

lekkere filmkes man !!!

heel vet :thumb:

strong mofo! respecta!

respect !

die aanmoedegingen zijn te mooi whahaha

ik zelf heb nog maar 2 gesquat (geleert van instructeur) maar ik zie toch een groot verschil met hoe ik het doe, jij hebt je benen veel verder uit elkaar, en je gebruikt een bankje... maarja je zal vast wel weten wat je doet dus moet ik et ook maar zo proberen

coole filmpjes man :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
daarom heet het ook Box Squat stupid :rolleyes: :D

virtualdub kun je gebruiken om een film te comprimeren.

Ziet er stevig uit... komt me wel over als dat je erg veel met je rug tilt en niet zoveel met je benen... kan komen omdat we het van achteren zien natuurlijk, maar het ziet eruit alsof je eerst je kont omhoog gooit en daarna pas je bovenlichaam.

trouwens "one more" ? ... waarom in't Engels ?

wazzup zei:
virtualdub kun je gebruiken om een film te comprimeren.

Ziet er stevig uit... komt me wel over als dat je erg veel met je rug tilt en niet zoveel met je benen... kan komen omdat we het van achteren zien natuurlijk, maar het ziet eruit alsof je eerst je kont omhoog gooit en daarna pas je bovenlichaam.

trouwens "one more" ? ... waarom in't Engels ?
ja, men pin squats zijn meer good mornings, heb ik nu ook ontdekt ;) . Ik ga binnenkort ook ff men Squat filmen, die is dan wel goed :D

En wij roepen, schreeuwen, brullen, tieren, .... hoofdzakelijk in 2 talen: vlaams en engels :D Vlaams verstaan jullie gekke hollanders niet, dus dan maar in't engels hé :D (in het filmpje van de dikken hoor je mij in't vlaams meetellen, jullie suckers zouden me niet eens verstaan :D)

coole filmpjes Dries :)

Nice movies bro!

Ziet er echt cool uit :D

binnenkort (maandag ofzo) normaal een filmpje van me psyching-up :D

b*ch-slappen, hoofd tegen de bar smashen, brullen, ....... it's all gonna be in my squat workout :D

Bwehe dat aanmoedigen klinkt komisch. :)

Vette filmpjes!

Wakaera zei:
binnenkort (maandag ofzo) normaal een filmpje van me psyching-up :D

b*ch-slappen, hoofd tegen de bar smashen, brullen, ....... it's all gonna be in my squat workout :D

Whaha, en dat noemt mij een sick boy :D

that my friend is flemish and english :D

Terug
Naar boven