XXL Nutrition

10x 295kg quarter squat

jezus dries wanneer leren jullie mensen eens mensen taal te spreken ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
jezus dries wanneer leren jullie mensen eens mensen taal te spreken ? :D
Wanneer leer jij eens mensen taal verstaan? ;)

gorgasm zei:
idd kerel als het ginder niet kan zoek het ergens anders, laat hun gebrekkigheid niet jouw progressie in de weg staan!!!

en we gon deurre é motje :D
jes idd zot mo jet gedon!!
nice man
filmpje is bruut maar dat ben jij qua uiterlijk ook! De chick die n knuffelbeer zoekt zal niet bij jou komen aankloppen :D
ah, ik ben lief hoor :D

ik verstoa dr gin inne zak von wonne? des krek wak ni wo! bietje neffe buurten ken ik ok ! alleen versti niemes er wa von

Wow goed hoor!

Maar nu vraag ik me af, wat heb je aan quarter squats? Kan je daarmee je full squat berekenen ofzo? Of heeft het nut om bepaalde beenspieren te versterken?

het hoofddoel is doordat ik nu met zoveel gewicht uitgestapt ben en een kleine kniebuiging gemaakt heb, 230 veel lichter aanvoelt.

Je weet uiteraard door een quarter squat uit te voeren, die je met aanzienlijk meer gewicht kan uitvoeren dan een full squat, hoe het voelt om met zoveel gewicht op je rug te staan.

Dit lijkt me ook belangrijk voor allerlei stabilisatie spiertjes die verspreid over je hele lichaam jouw helpen stabiel te blijven staan.

Zoals 'Dries' al zei, je raakt gewend aan zoveel gewicht, en al het gewicht daaronder zal dus relatief lichter aanvoelen.

mikepl4 zei:
Je weet uiteraard door een quarter squat uit te voeren, die je met aanzienlijk meer gewicht kan uitvoeren dan een full squat, hoe het voelt om met zoveel gewicht op je rug te staan.

Dit lijkt me ook belangrijk voor allerlei stabilisatie spiertjes die verspreid over je hele lichaam jouw helpen stabiel te blijven staan.

Zoals 'Dries' al zei, je raakt gewend aan zoveel gewicht, en al het gewicht daaronder zal dus relatief lichter aanvoelen.
:thumbs:

/off-topic: laat de aanhalingstekens maar weg hoor, ik heb liever dat ze me Dries noemen ipv Wakaera, vind ik veel socialer :D

animal inside...

If YOU wannabe an animal like this...

you have to:

eat like this animal...

breath like this animal...

train like this animal...

scream like this animal...

maybe you have even to live your life the animal way... :mad:

then not... you can't be an animal like this...

CAUSE THERE'S ONLY ONE ANIMAL LIKE THIS !!!!! :D

All my respect !! ;)

STFU, ik drink alleen maar water en melk :D

zitte al aan de +300? ofwa?

Zo niet verkeerd man....

Ik snap eigenlijk niet zo het nut van 1/4 squats. Kan je niet veel beter gewoon tot voorbij 90 graden squaten?

The_Oak zei:
Zo niet verkeerd man....

Ik snap eigenlijk niet zo het nut van 1/4 squats. Kan je niet veel beter gewoon tot voorbij 90 graden squaten?
ever heard of variation ;)

en het is algemeen bekend dat 1/4 squats een grote overdracht hebben op parallel squats.

ik zit altijd op ongeveer 90 graden..
train ook niet voor wedstrijden dus waarom zou ik iets anders doen als ik hier hard op ga :) ?

350 is trouwens een bruut getal, ik zou em pogen wanneer de gym vol is..dan durft gelijk nooit meer iemand een grote bek tegen je te geven :p

Adema zei:
ik zit altijd op ongeveer 90 graden..
train ook niet voor wedstrijden dus waarom zou ik iets anders doen als ik hier hard op ga :) ?

350 is trouwens een bruut getal, ik zou em pogen wanneer de gym vol is..dan durft gelijk nooit meer iemand een grote bek tegen je te geven :p
Om er nog harder op te gaan? ;)

en ik doe hem op vrijdag, dan zijn enkel de hardcore lifters aanwezig (voor zover ze hardcore zijn ;))

Terug
Naar boven