- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer leer jij eens mensen taal verstaan?Ryu zei:jezus dries wanneer leren jullie mensen eens mensen taal te spreken ?![]()

ah, ik ben lief hoorgorgasm zei:idd kerel als het ginder niet kan zoek het ergens anders, laat hun gebrekkigheid niet jouw progressie in de weg staan!!!
en we gon deurre é motje![]()
jes idd zot mo jet gedon!!
nice man
filmpje is bruut maar dat ben jij qua uiterlijk ook! De chick die n knuffelbeer zoekt zal niet bij jou komen aankloppen![]()

fl**ker 8)RichardV zei:
mikepl4 zei:Je weet uiteraard door een quarter squat uit te voeren, die je met aanzienlijk meer gewicht kan uitvoeren dan een full squat, hoe het voelt om met zoveel gewicht op je rug te staan.
Dit lijkt me ook belangrijk voor allerlei stabilisatie spiertjes die verspreid over je hele lichaam jouw helpen stabiel te blijven staan.
Zoals 'Dries' al zei, je raakt gewend aan zoveel gewicht, en al het gewicht daaronder zal dus relatief lichter aanvoelen.

quarter squat? nog niet meer geprobeert, maar ik kan toch wel 350 denk ikgorgasm zei:
op wie/wat wachtje?Wakaera zei:quarter squat? nog niet meer geprobeert, maar ik kan toch wel 350 denk ik
volgende week vrijdag staat QSQ weer op het schemagorgasm zei:

ever heard of variationThe_Oak zei:Zo niet verkeerd man....
Ik snap eigenlijk niet zo het nut van 1/4 squats. Kan je niet veel beter gewoon tot voorbij 90 graden squaten?

Om er nog harder op te gaan?Adema zei:ik zit altijd op ongeveer 90 graden..
train ook niet voor wedstrijden dus waarom zou ik iets anders doen als ik hier hard op ga?
350 is trouwens een bruut getal, ik zou em pogen wanneer de gym vol is..dan durft gelijk nooit meer iemand een grote bek tegen je te geven![]()

)