MuscleMeat

Trainingsvideo's Speed box squat + pin squat

• Topic Starter Topic Starter
DumphuiZ zei:
Dat valt te betwijfelen, tegen de tijd dat ik stenen met mijn voorhoofd doormidden ga hakken praten we weer verder :D.
ruik ik hier een uitdaging? :D

you got yourself a bet! wat vind je ervan, we posten beiden een filmpje van onze training, diegenen die het sickst is get's the respect!? :D

I'm gonna beat you in your own game buddy :eyebrow:

Wakaera zei:
ruik ik hier een uitdaging? :D

you got yourself a bet! wat vind je ervan, we posten beiden een filmpje van onze training, diegenen die het sickst is get's the respect!? :D

I'm gonna beat you in your own game buddy :eyebrow:

Ik vind het goed hoor, maar stel de competitie nog ff uit, want mijn voet is verstuikt ;)

(nu ben je misschien nog wel wat sicker, maar wacht maar jongen... hehehe)

ok, maar wacht niet te lang, ik sta te pompelen om een bijna zelfmoords actie uit te voeren :D

ik ga dit wat meer uitwerken, we gaan er een heuse open contest van maken ;)

Statement of today: Jullie sporen niet :)

Filmpjes zijn altijd cool en dat psyching up filmpje moet je zeker maken :)

btw, ik stel het even uit tot ik mijn nieuw squat suit heb, dat aantrekken alleen al zal me doen winnen :D

vette filmkes, :cool:

Waar traint gij ergens??

in Diksmuide

a

Laatst bewerkt:
radio donna whahaha dat komt altijd op tv

wel, tot nu toe was het ook meestal 4FM of Radio Donna, maar sinds gisteren hebben we Crazy FM, is een nieuwe Dance zender :cool:

ik mis wel nog altijd goede heavy metal, maar mss met tijd kan ik de eigenaar overhalen :D

ik vindt het altijd mooi om naar trainings films te kijken zo kan ik altijd weer iets nieuws leren en observeren op welke manieren er getraint wordt.
kheb ook nog heel veel filmpies gemaakt maar helaas heb ik geen site meer waar ik ze kan posten, mijn film site is verwijderd door de sysop omdat ik de over bandwith limit ging.

Wakaera zei:
wel, tot nu toe was het ook meestal 4FM of Radio Donna, maar sinds gisteren hebben we Crazy FM, is een nieuwe Dance zender :cool:

ik mis wel nog altijd goede heavy metal, maar mss met tijd kan ik de eigenaar overhalen :D

idd. flink wat heavymetal en wat R&B om de BrEeZaHs te l0kken

Coole filmpjes man, kan ze nu pas openen!

Terug
Naar boven