DumphuiZ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Wakaera zei:
Dat valt te betwijfelen, tegen de tijd dat ik stenen met mijn voorhoofd doormidden ga hakken praten we weer verder
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wakaera zei:
.ruik ik hier een uitdaging?DumphuiZ zei:Dat valt te betwijfelen, tegen de tijd dat ik stenen met mijn voorhoofd doormidden ga hakken praten we weer verder.

Wakaera zei:ruik ik hier een uitdaging?
you got yourself a bet! wat vind je ervan, we posten beiden een filmpje van onze training, diegenen die het sickst is get's the respect!?
I'm gonna beat you in your own game buddy![]()

Wakaera zei:ok, maar wacht niet te lang, ik sta te pompelen om een bijna zelfmoords actie uit te voeren![]()

Wakaera zei:ik ga dit wat meer uitwerken, we gaan er een heuse open contest van maken![]()
.Wakaera zei:btw, ik stel het even uit tot ik mijn nieuw squat suit heb, dat aantrekken alleen al zal me doen winnen![]()
Wakaera zei:wel, tot nu toe was het ook meestal 4FM of Radio Donna, maar sinds gisteren hebben we Crazy FM, is een nieuwe Dance zender
ik mis wel nog altijd goede heavy metal, maar mss met tijd kan ik de eigenaar overhalen![]()