Fitness Seller

10x 295kg quarter squat

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Waarom heb je polsbandages om bij het squatten ?

mooi laag geplaatste stang trouwens.
je antwoord zelf al, omdat de stang zo laag ligt worden mijn polsen anders te ver om geplooid ;) met bandages kan dit niet en ben ik wel verplicht mijn armen lager te houden.

Toppie gozer....doe ik je niet na.

Godverdomse vuile zot!!! :eek:
Eum mja, goed gedaan... :D

Krachtpatsertje hoor...Echt goed.....Kom ik aan :D...Doe jij nu alleen maar aan powerlifting of ook aan BB ?

Fake !
Oud !

:D

Klasse man, mooi om te zien dat je er echt plezier in hebt na afloop.

Nice!

Kerel je begint echt een beer te worden, ga zo door!

Ik stond erbij en ik keek ernaaaaarrr.... :D

GRUWELIJK !!!!

damn gij zijt goeid maat :eek: :thumbs:
echt naajs ze

wel gevaarlijk é dat sluitstuk

Kwil niet weten wat je tilt als je 20 bent....maar waarschijnllijk loop je naar de 500 kg op dit tempo :cool: :cool: .

1000lbs quarter squat lijkt me wel mogelijk als tiener, alleen weet ik niet of ik hier het materiaal ter beschikking heb daarvoor :(

Wakaera zei:
1000lbs quarter squat lijkt me wel mogelijk als tiener, alleen weet ik niet of ik hier het materiaal ter beschikking heb daarvoor :(

hehe.. :)

Nouwjah, je hebt nog wel even daarvoor toch? je zit zomaar niet op die 1000lbs :p

Maar op deze manier zal er vanzelfsprekend een keertje komen dat je het gaat redden.

Respect en succes verder

het uitstappen was het moeilijkst, het squatten op zich was een eitje ...

stel je eens voor dat ik een monolift ter beschikking had, dan denk ik wel dat ik op zen minst 350kg zou kunnen, zelfs meer lijkt me!

ik ga eens rondkijken of er hier in belgië een gym is met degelijk materiaal, ik wil echt mijn max wel weten!

is dat quarter? hmm ik dacht dat quarter wel wat dieper was. Nog steeds een superprestatie dude ! :thumb:

Netjes!

Nice bro!!

en we gaan deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuure :D

Wakaera zei:
ik ga eens rondkijken of er hier in belgië een gym is met degelijk materiaal, ik wil echt mijn max wel weten!
idd kerel als het ginder niet kan zoek het ergens anders, laat hun gebrekkigheid niet jouw progressie in de weg staan!!!

en we gon deurre é motje :D
jes idd zot mo jet gedon!!
nice man
filmpje is bruut maar dat ben jij qua uiterlijk ook! De chick die n knuffelbeer zoekt zal niet bij jou komen aankloppen :D

Terug
Naar boven