Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real madrid biedt 140 miljoen voor Kaká en daar kan hij dan 10 miljoen netto verdienen per jaar
dit gaat toch nergens meer over......

Barça wil Sneijder komende zomer inlijven
11/12/2006 22:38
EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.
VI.nl

Jan Koller en Wilhelmson gaan beide terug naar Anderlecht
Vandaag heeft Herman Van Holsbeeck op een persconferentie bekend gemaakt dat Jan Koller en Wilhelmson na de winterstop terug in het Astridpark spelen.
Jan Koller tekende een voor 2 jaar en koste paars wit 6 miljoen.
Wilhelmson word 6 maand gehuurt van Nantes.
Wilhelmson zou er een super 5 mans middenveld moeten vormen met Boussoufa en Hassan , Koller zou het koningskoppel moeten vormen met Tchité. Mbo Mpenza en Serhat Akin mogen vertrekken.
Van Holsbeeck vertelde ook bezig te zijn met de komst van Leonard die bij Feyenoord op een zijspoor zit. Over de nieuwe rechtsachter is er nog weining bekend, maar Turaci zou een grote kanidaat zijn.
De zoektoch naar een centrale middenvelder zou al opgelost zijn , Bassegio keert terug uit Italie.
, haha je hebt nog Radzinski vergeten te vermelden ook haha. En frutos mag dan ook weg zeker haha thomaz
. Ik heb gehoord dat Zetterberg terugkeert ook. En De Wilde terug in doel, ja anderlecht 
, ik hoop dat ze binnenkort zodanig in de schulden zitten dat ze moeten degraderen naar de 3de afdeling. Ze gooien daar weer met geld dat het niet normaal meer is. Ik stel mij daartoch vragen bij.Larsson: "Deze kans kon ik niet laten liggen"
Louis Saha heeft er met Henrik Larsson nog een maatje bij in de aanval. De Zweed noemt zijn huurperiode bij Manchester "een kans is die hij niet kon laten liggen".
"Dit is een grote club met een grote geschiedenis", zegt Larsson. "Ik krijg wellicht nooit meer een kans om bij zo'n club te spelen."
"Mijn ploegmaats zijn spelers van wereldklasse en ik kijk ernaar uit om met hen te spelen."
en Barça kon je wel laten liggen?
: Als ie de helft kan presteren van wat kuyt heeft gedaan zal het al een groot succes zijn.