Fitness Seller

Transfernieuws: Buitenland

Real madrid biedt 140 miljoen voor Kaká en daar kan hij dan 10 miljoen netto verdienen per jaar

dit gaat toch nergens meer over......

Tegen Henrytje kan die niet op 15 of 16 miljoen per jaar volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
Waterreus gaat naar AZ

Leonardo (nac) gaat tijdens de winterstop naar Ajax.

Barça wil Sneijder komende zomer inlijven

11/12/2006 22:38

EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.

VI.nl

Barça wil Sneijder komende zomer inlijven

11/12/2006 22:38

EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.

VI.nl

vet :D
hij kan een hele grote worden!!

Leonard mag/moet Feyenoord al verlaten haha hij is niet goed genoeg voor feyenoord, maar wel voor de duivels zegt genoeg over het selecteerbeleid van rene.

Toekomst Philippe Léonard bij Feyenoord onzeker

Philippe Léonard, hier in het duel tegen Ajax met Tom De Mul.Het is onzeker of Philippe Léonard na de winterstop nog bij Feyenoord voetbalt. Léonard gaat binnenkort met de technische staf van de Rotterdamse club rond de tafel zitten om zijn toekomst te bespreken. "We gaan kijken wat voor hem het beste is", zegt technisch manager Peter Bosz woensdag. "Hij heeft geen gelukkig debuut achter de rug." Léonard is sinds eind augustus in dienst bij Feyenoord. De afgelopen twee seizoenen speelde de 32-jarige linksback bij Standard. Daar kon hij transfervrij vertrekken nadat hij deze zomer weigerde bij te tekenen. "Hij begon al niet echt fit aan het seizoen en raakte vlak daarna ook nog geblesseerd", zegt Bosz. "Dat betekende dat hij pas in oktober tegen Ajax kon debuteren. En dat verliep ook niet goed."

Definitieve breuk
Van een definitieve breuk met de verdediger wil Bosz niet spreken. "In de winterstop gaan we evalueren." Léonard, die nog tot eind volgend seizoen onder contract staat in Rotterdam, heeft zelf reeds aangegeven dat het beter is dat hij vertrekt. "De tactiek van Feyenoord ligt me niet", zegt hij. "Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking.

Kaka praat weer met Real

Het gaat absoluut niet goed dit seizoen met AC Milan. Afgelopen zondag kwam de Italiaanse grootheid weer niet verder dan een gelijkspel tegen Torino, waardoor het perspectief op deelname aan de volgende Champions League heel ver af lijkt. De Braziliaanse ster Kaka wil dat niet meemaken en praat ondanks zijn verlengde contract bij de Rossoneri via zijn vader weer met Real Madrid.

Volgens de Spaanse sportkrant As zouden de Real-onderhandelaars Predrag Mijatovic en Franco Baldini gepraat hebben met de vader van Kaka. "De laatste gesprekken met zijn entourage hebben ons doen begrijpen dat hij de trein naar Real Madrid absoluut niet wil missen", zegt een anonieme bron bij Real. Milan zit erg verveeld met de zaak, maar beseft dat de slechte prestaties in de Serie A een vertrek van Kaka kunnen bespoedigen. Kaka zou ook gezegd hebben dat hij ondanks zijn nieuw contract bij Milan nog de ambitie heeft om te groeien en naar Real te gaan.

Blijf toch bij Milan!! En zeker NIET naar real :mad:

als andrey terug komt van chelsea wint AC milan de champions league en zijn ze sowieso geplaatst voor volgend jaar :D en blijft kaka

Real Madrid trekt Argentijn Higuain aan

Real Mardrid heeft de Argentijnse aanvaller Gonzalo Higuain voor 13 miljoen euro overgenomen River Plate. De 18-jarige spits zou een contract van 6,5 jaar getekend hebben.

Higuain trok de aandacht van de Koninklijke toen hij in mei twee keer scoorde tegen de Braziliaanse kampioen Corinthians. Higuain heeft zowel de Franse als de Argentijnse nationaliteit

Een aanvaller meer of minder het zal er niet op aan komen in real. K*tbeleid!

Fabien Barthez tekent eerstdaags bij Nantes

Vrijdag of zaterdag ondertekent Fabien Barthez een contract bij de Franse eersteklasser Nantes. Dat zegt zijn advocaat donderdag. "We werken aan de laatste details. Het zetten van de handtekening is niet meer veraf, maar zal niet meer voor vanavond zijn. Mogelijk gebeurt het vrijdag of zaterdag", klinkt het. De 35-jarige doelman speelde geen wedstrijd meer sinds de verloren WK-finale van deze zomer. In oktober kondigde Barthez zijn afscheid aan, maar nu keert hij dus op zijn stappen terug.

Leonardo is nu ook officieel Ajacied in 2007

19/12/2006 11:50

Maandag lag NAC Breda nog dwars, maar inmiddels is de transfer van Leonardo naar Ajax officieel. De Braziliaanse aanvaller komt in het nieuwe jaar over en tekent een contract dat hem tot de zomer van 2009 Ajacied maakt.
NAC zou in de onderhandelingen een hoger bedrag hebben verlangd dan de door Leonardo contractueel afgedwongen afkoopsom van 750 duizend euro. Mede door dat betrekkelijk lage bedrag dongen veel clubs naar zijn hand.

De komst van Leonardo geeft Ajax-coach Henk ten Cate aanzienlijk meer opties in de aanval. De voormalige Feyenoorder kan op alle posities uit de voeten, al ambieert hij centraal te spelen.

Braafheid en De Ceulaer in beeld bij Twente

18/12/2006 23:07

EXCLUSIEF - FC Twente overweegt Edson Braafheid en Benjamin De Ceulaer in te lijven.
Braafheid staat nog tot het einde van het seizoen onder contract bij FC Utrecht, maar de 23-jarige linksback heeft al aangegeven dat hij zijn aflopende verbintenis niet wil verlengen. Vandaar dat de Utrechtse club hem in januari 2007, als de transfermarkt open gaat, nog wil verkopen.

De Ceulaer weet al sinds augustus dat hij mag vertrekken bij Feyenoord ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract. De 24-jarige Belgische aanvaller zou ook bij andere clubs in de belangstelling staan, waaronder RKC Waalwijk.

Opnieuw Ecuadoraan in beeld bij PSV

19/12/2006 8 :47

Dat PSV zijn vizier op Zuid-Amerika heeft gericht in de zoektocht naar versterkingen, blijkt nog eens uit de testperiode die Franklin Salas wordt aangeboden. De 25-jarige aanvaller uit Ecuador wordt komende week in Eindhoven verwacht.
Salas staat onder contract bij dezelfde club, LDU Quito, als waar PSV middenvelder Edison Méndez wegplukte. De Einhovenaren hopen bij een succesvolle proefperiode op eenzelfde constructie als bij de transfer van Méndez: een huurperiode met een optie tot koop.

Aanvaller Salas zal met name ook fysiek worden getest. De kleine (1,65 meter) dribbelaar was lang uitgeschakeld met een knieblessure, die hem ook deelname aan het WK in Duitsland kostte. Als Salas bevalt, hoopt PSV hem in januari te kunnen inlijven.

Naast het eventuele aantrekken van Salas kijkt PSV ook binnen de eigen gelederen naar aanvallende versterkingen voor het eerste elftal. In dat verband wordt ook een terugkeer van de aan Betis Sevilla verhuurde Braziliaan Robert in overweging genomen.

Jan Koller en Wilhelmson gaan beide terug naar Anderlecht

Vandaag heeft Herman Van Holsbeeck op een persconferentie bekend gemaakt dat Jan Koller en Wilhelmson na de winterstop terug in het Astridpark spelen.
Jan Koller tekende een voor 2 jaar en koste paars wit 6 miljoen.
Wilhelmson word 6 maand gehuurt van Nantes.

Wilhelmson zou er een super 5 mans middenveld moeten vormen met Boussoufa en Hassan , Koller zou het koningskoppel moeten vormen met Tchité. Mbo Mpenza en Serhat Akin mogen vertrekken.

Van Holsbeeck vertelde ook bezig te zijn met de komst van Leonard die bij Feyenoord op een zijspoor zit. Over de nieuwe rechtsachter is er nog weining bekend, maar Turaci zou een grote kanidaat zijn.

De zoektoch naar een centrale middenvelder zou al opgelost zijn , Bassegio keert terug uit Italie.

.......

Laatst bewerkt:
Louis Saha blijft Manchester jaar langer trouw

wo 20/12/06 - Louis Saha heeft zijn contract verlengd bij Manchester United, waar Henrik Larsson uitkijkt naar zijn debuut. Bij Stuttgart wil Timo Hildebrand weg en Willy Sagnol wil zijn carrière afsluiten bij Bayern. In Spanje sterven vier Recreativo-fans in een bus. Europese weetjes.

Louis Saha speelt een uitstekend seizoen bij Manchester United en daar wordt de Fransman voor beloond met een contractverlenging.

De Franse aanvaller verbindt zijn lot daardoor tot 2010 aan de Engelse club. "Ik geniet hier met volle teugen", zegt Saha.

"Met deze handtekening wil ik dat bewijzen. Hopelijk komt er aan het einde van het seizoen ook nog wat zilverwerk op de kast."

De 28-jarige Saha verkaste in 2004 voor 25 miljoen euro van Fulham. Dit seizoen scoorde de spits al acht keer in de competitie, evenveel als zijn spitsbroeder Wayne Rooney.

Mss oud maar nog niet vermeld denk ik, larsson naar Man.Utd
Larsson: "Deze kans kon ik niet laten liggen"
Louis Saha heeft er met Henrik Larsson nog een maatje bij in de aanval. De Zweed noemt zijn huurperiode bij Manchester "een kans is die hij niet kon laten liggen".

"Dit is een grote club met een grote geschiedenis", zegt Larsson. "Ik krijg wellicht nooit meer een kans om bij zo'n club te spelen."

"Mijn ploegmaats zijn spelers van wereldklasse en ik kijk ernaar uit om met hen te spelen." Larsson keert op 12 maart terug naar Helsingborg. Alex Ferguson is blij met zijn komst: "Zijn korte aanwezigheid kan kan beslissend zijn in de titelstrijd."

Timo Hildebrand heeft het wel gezien bij Stuttgart

Timo Hildebrand stapt na dit seizoen op bij Stuttgart. De 29-jarige doelman weigert een contractverlenging bij de Duitse club.

De international zal dus transfervrij vertrekken bij Stuttgart. Hildebrand speelt sinds 1999 voor VfB. Zijn naam wordt nu al bij Hamburg genoemd.

Als vervanger voor Hildebrand wordt onder anderen Jens Lehmann genoemd. Ook hij is straks transfervrij, bij Arsenal.

Nog in Duitsland heeft Willy Sagnol (29) gezegd dat hij zijn loopbaan wil afsluiten bij Bayern München. "Dat zal in 2010 zijn, of nog wat later als mijn lichaam dat toestaat", zo zei de Fransman.

Sagnol hangt sowieso nog tot 2010 vast aan de club. "Met Bayern wil ik nog een grote droom realiseren: de Champions League winnen." Sinds zijn komst in 2000 veroverde Sagnol vier Duitse titels, drie Duitse bekers en de Champions League in 2001.

Ook Argentijn Gago trekt naar Real Madrid

De Argentijnse middenvelder Fernando Gago heeft een contract tot 2013 ondertekend bij Real Madrid. De middenvelder komt over van Boca Juniors, dat 20 miljoen euro krijgt van Real. De onderhandelingen tussen Real en Boca Juniors sleepten al een week aan. Nu de transfer rond is, heeft de 'Koninklijke' meteen zijn derde versterking voor de winterstop beet. Eerder tekenden ook al de Argentijn Gonzalo Higuain (River Plate) en de Braziliaanse teenager Marcelo (Fluminense) een verbintenis bij de Spaanse topclub. Real stelt Gago waarschijnlijk vrijdag voor in Bernabeu.

hahahaha real :roflol:, ik hoop dat ze binnenkort zodanig in de schulden zitten dat ze moeten degraderen naar de 3de afdeling. Ze gooien daar weer met geld dat het niet normaal meer is. Ik stel mij daartoch vragen bij.

Larsson: "Deze kans kon ik niet laten liggen"
Louis Saha heeft er met Henrik Larsson nog een maatje bij in de aanval. De Zweed noemt zijn huurperiode bij Manchester "een kans is die hij niet kon laten liggen".

"Dit is een grote club met een grote geschiedenis", zegt Larsson. "Ik krijg wellicht nooit meer een kans om bij zo'n club te spelen."

"Mijn ploegmaats zijn spelers van wereldklasse en ik kijk ernaar uit om met hen te spelen."

Larsson jonge :mad: en Barça kon je wel laten liggen?:(

Slory sluit komende zomer aan bij Feyenoord

21/12/2006 15:30

De transfer die er al zo lang zat aan te komen, is nu helemaal afgerond: Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord en tekende een contract tot medio 2009. Feyenoord had al een optie op de 24-jarige aanvaller.
Slory maakt dit seizoen de reputatie waar die hij vorig jaar had opgebouwd in de Gouden Gids Divisie. Toen maakte hij veertien doelpunten en gaf hij vier assists voor kampioen Excelsior. Op het hoogste niveau staat Slory na vijftien duels inmiddels op zeven treffers en vijf beslissende passes.

'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond', zei Slory deze week nog in Voetbal International.

opvolger van kuijt :D:p

Ismail Aissati wil en mag verhuurd worden

29/12/2006 13:55

PSV wil in de winterstop de selectie op de schop nemen. Jongelingen als Ismail Aissati kunnen verhuurd worden, overbodige krachten als Michael Lamey staan in de etalage en de komst van Alcides is nagenoeg rond.
Evenals in het geval van Roy Beerens en Jelle de Bock staat PSV open voor het tijdelijk van de hand doen van Ismail Aissati. De jeugdinternational wil zelf ook elders ervaring opdoen. 'Om hem toekomstgericht dichter bij het eerste elftal te krijgen, denken wij dat we de stap zelf kunnen maken als hij wedstrijden kan spelen bij een andere club', zegt trainer Ronald Koeman op de website van PSV.

De Eindhovense club stelt wel voorwaarden aan de nieuwe club van Aissati. 'Het zal er op een positie moeten spelen waar wij hem graag zien, op het middenveld dus. We hebben interesse altijd tegengehouden, maar misschien komen er clubs op af, nu zijn situatie bekend is. Het wordt in elk geval geen AZ, Ajax of Feyenoord. '

Michael Ball, Michael Lamey en Arvid Smit hebben te horen gekregen dat er voor hen geen toekomst meer is bij PSV. Het drietal hoeft niet te rekenen op speeltijd in de tweede seizoenshelft en kan dus vertrekken.

'Vanaf januari willen we een groep van 23, maximaal 24 man overhouden. Het liefst met twee aanvallers erbij en een linksback', aldus Koeman. Voor deze vacatures komen Nadir Belhadj (Sedan, Fra) en tester Franklin Salas (LDU Quito, Ecu) niet aanmerking.

PSV daarentegen verwacht wel dat Alcides (21) het trainingskamp in Spanje meemaakt. Volgens Koeman is de transfer van de Braziliaanse verdediger zo goed als rond. 'Hij is een extra versterking in verdedigend opzicht, ook voor de verdere toekomst mocht Alex vertrekken. We streven naar minimaal anderhalf jaar. Je moet het zien als een constructie zoals met Alex, tussen Chelsea en PSV.'

Koeman kent Alcides nog van zijn tijd als trainer bij Benfica. 'Hij kan op meerdere posities in de verdediging spelen. Het is een speler met lengte, heel slank en verschrikkelijk snel. De snelste die ik ooit meegemaakt heb. Onder mij heeft hij bij Benfica rechtsback gespeeld. Ik ben tevreden over het verdedigende blok bij PSV, maar dit zijn kansen die je moet pakken.'

Terug
Naar boven