AndroidHealthClinic

Transfernieuws: Buitenland

ja ik las het net op vi, snapte alleen niet dat salas nu opeens afvalt?

Koeman heeft zijn twijfels over de fysieke gesteldheid van Salas , omdat hij zijn kruisband scheurde op het WK en Koeman een speler wil die direct inzetbaar is :)

Larsson jonge :mad: en Barça kon je wel laten liggen?:(

Barça had niet eens interesse :)

Slory sluit komende zomer aan bij Feyenoord

21/12/2006 15:30

De transfer die er al zo lang zat aan te komen, is nu helemaal afgerond: Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord en tekende een contract tot medio 2009. Feyenoord had al een optie op de 24-jarige aanvaller.
Slory maakt dit seizoen de reputatie waar die hij vorig jaar had opgebouwd in de Gouden Gids Divisie. Toen maakte hij veertien doelpunten en gaf hij vier assists voor kampioen Excelsior. Op het hoogste niveau staat Slory na vijftien duels inmiddels op zeven treffers en vijf beslissende passes.

'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond', zei Slory deze week nog in Voetbal International.

MacDonald moeten ze halen :yes:

ik bedoelde eind vorig jaar wilde barca larsson graag nog een extra jaartje vastleggen en ze hadden hem heel goed kunnen gebruiken dit jaar :(
welkom terug trouwens santino :D

Nwankwo Kanu wacht op een aanbod van Ajax

1/1/2007 14:12

Bij Portsmouth mag hij clubtopscorer zijn, Nwankwo Kanu wil weg bij Pompey. De Nigeriaan heeft één grote voorkeur. 'Ik wacht op een aanbod van Ajax'.
De vraag is of Portsmouth zal meewerken aan een afscheid van de aanvaller die met negen treffers clubtopscorer is. De dertigjarige Kanu, die op Fratton Park inmiddels is gedegradeerd tot bankzitter, ziet het echter als een morele plicht.

'Ik wil terug naar Ajax. Portmouth zou mij dankbaar moeten zijn voor wat ik voor deze club heb gedaan en mij transfervrij laten gaan', stelt Kanu in de Nigeriaanse krant Vanguard.

'Ik wacht op een aanbod van Ajax. Ik heb Portsmouth verteld dat ik weg wil. Ze zullen het bod moeten accepteren en me laten gaan. Mijn besluit staat vast. Ik heb bijzonder mooie herinneringen aan Amsterdam en ik weet dat er mooie dingen kunnen gaan gebeuren als we terugkeren.'

Volgens Kanu kunnen de succesvolle oude tijden van midden jaren negentig herleven in Amsterdam. En met 'we' heeft hij ook al oude ploegmakkers voor ogen. 'Ik heb gesproken met Edgar Davids en nog een paar andere jongens uit die Ajax-tijd', aldus Kanu. 'We denken dat we die sfeer kunnen terugbrengen als we weer in Amsterdam gaan spelen.'

laat maar komen! is allemaal super voor het niveau vd nederlandse competitie :D ajax, en psv (maar ook AZ) worden sterker en sterker en zullen steeds beter mee kunnen op europees gebied :)

maar Kanu terug naar ajax? wat denken jullie daarvan? eerlijk gezegd weet ik nie zo goed hoe hij in ajax' systeem kan passen met hunter..?

kunne beter eindelijk eens fatsoendelijke buitenspelers zoeken,

rosenberg en denk dan ook rosales exit. dan zullen leo en kanu dat opvangen. worden we wel bter van maar helaas is psv dit seizoen toch echt te sterk

ik zie het niet gebeuren jammer genoeg..!

o ja wat zou een goeie club voor Ismail Aissati wezen..? Fc Grunn, Heerenveen of Twente misschien..?

Denk dat Kanu gewoon de doublare van Huntelaar zou worden , anders moet je in een 4-4-2 gaan spelen.

Davids zou wel leuk zijn voor het Ajax middenveld.

Denk dat Kanu gewoon de doublare van Huntelaar zou worden , anders moet je in een 4-4-2 gaan spelen.

Davids zou wel leuk zijn voor het Ajax middenveld.

Ik begin me langzamerhand af te vragen of Davids bij Ajax nog wel iedere week zou kunnen rekenen op een basisplaats

Davids maakt altijd domme keuzes wat betreft het kiezen van clubs :(

Barçelona wilde hem destijds dolgraag behouden maar hij was te duur , Davids trekt naar inter = bank , davids trekt naar tottenham = Tribune. En hij bleef sowieso te lang bij Juventus.

Zonde , had beter 2-3 jaar bij Barça blijven spelen en dan terug naar Ajax :)

Ik begin me langzamerhand af te vragen of Davids bij Ajax nog wel iedere week zou kunnen rekenen op een basisplaats

ten Cate heeft het toch gehad met de spelers dus waarom zou die geen kan krijgen.

ten Cate heeft het toch gehad met de spelers dus waarom zou die geen kan krijgen.

Dat klopt, maar ik weet niet of Davids nog op dat niveau mee kan. Het middenveld van tottenham is ook niet om over naar huis te schrijven, en daar krijgt hij geen basisplaats (sterker nog hij zit op de tribune). Het middenveld van Ajax doet daar niet voor onder, dus ik denk dat hij het daar moeilijk zou krijgen. Qua persoonlijkheid en vechtlust zou het wel een aanwinst zijn

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eendagsvlieg komt terug boven water.

Marcelo Gallardo keert terug naar Frankrijk
ma 01/01/07 - Paris Saint-Germain wil zo snel mogelijk weg uit de kelder van de Ligue 1. Het heeft de eerste grote transfer van het nieuwe jaar verwezenlijkt in Frankrijk: Marcelo Gallardo. En in Engeland tikt Chelsea zijn trainer José Mourinho op de vingers. De Europese weetjes.

De Argentijnse middenvelder Gallardo heeft bij Paris SG, pas 16e in de Ligue 1, getekend tot juni 2009.

Gallardo, bijna 32 en slechts 1,62 meter groot, komt over van River Plate.

Van 1999 tot 2003 speelde hij al in Frankrijk, bij Monaco. In 2000 werd hij Frans kampioen en werd hij verkozen tot beste speler in de Franse competitie.

"Dit bewijst dat we ambitie hebben", zegt PSG-preses Alain Cayzac. "Maar we moeten hem niet zien als de grote redder. De ploeg zal zichzelf wel redden."

Ik begrijp Davids niet, Martin Jol is een goeie trainer en niet iemand die zomaar een speler niet meer opstelt, als daar geen grondige reden voor is. Blijkbaar zit het niet helemaal meer snor in het kopke van Edgar, mss is nederland is wel de enige oplossing.

Nou ik vond het wel raar dat die een hele tijd Defoe niet opstelde nu dus weer wel maar een hele tijd dus ook niet.

'FC Twente ziet heil in Hersi en Boukhari'

2/1/2007 8 :03

Youssouf Hersi en Nourdin Boukhari mogen zich verheugen op de belangstelling van FC Twente, dat op korte termijn met Vitesse tot een akkoord wil komen over de overgang van Hersi.
Volgens het AD wil FC Twente zaken doen met Vitesse om Hersi al in de winterstop naar Enschede te halen. De Ethiopische aanvaller staat er in Arnhem minder goed op, hetgeen tot uitdrukking kwam in het afbreken van de onderhandelingen over een nieuw contract.

Maar dat had minder te maken met de kwaliteiten van Hersi, des te meer met de volgens Vitesse te hoge salariseisen. De Arnhemse club heeft de deur niet dichtgedaan met betrekking tot het verlengen van de aflopende verbintenis.

Boukhari heeft in zijn eerste half jaar in Nantes weinig indruk kunnen maken. De Marokkaanse linkspoot mag dan ook naar een andere club uitkijken, en FC Twente wil die kans aangrijpen hem terug naar Nederland te halen

NEC rondt huur PSV'er Roy Beerens af

30/12/2006 22:23

NEC heeft met PSV overeenstemming bereikt over de huur van Roy Beerens. De negentienjarige aanvaller maakt het seizoen af in Nijmegen.
Beerens was een van de spelers waarvan PSV op vrijdag bekendmaakte dat hij mocht worden verhuurd. NEC hapte snel toe. De Nijmegenaren nemen in de winterstop afscheid van Chris Eagles die terugkeert naar Manchester United en Beerens wordt zijn opvolger.

Bij PSV kon Beerens niet op veel speeltijd rekenen. Dit seizoen mocht hij zeven keer meedoen in de competitie en twee keer in de Champions League, het merendeel als invaller in de slotfase.

Davids mag van mij terug komen..

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik vond het wel raar dat die een hele tijd Defoe niet opstelde nu dus weer wel maar een hele tijd dus ook niet.

Defoe speelde in het begin van het seizoen niet zo goed als vorig jaar. Keane en Berbatov waren beter op dat moment, daarom waarschijnlijk. Maar ik zie ook veel liever defoe spelen dan keane. Mido haalt ook zijn niveau niet meer van vorig seizoen.

Terug
Naar boven