Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slory sluit komende zomer aan bij Feyenoord
21/12/2006 15:30
De transfer die er al zo lang zat aan te komen, is nu helemaal afgerond: Andwelé Slory verhuist na afloop van het seizoen van Excelsior naar Feyenoord en tekende een contract tot medio 2009. Feyenoord had al een optie op de 24-jarige aanvaller.
Slory maakt dit seizoen de reputatie waar die hij vorig jaar had opgebouwd in de Gouden Gids Divisie. Toen maakte hij veertien doelpunten en gaf hij vier assists voor kampioen Excelsior. Op het hoogste niveau staat Slory na vijftien duels inmiddels op zeven treffers en vijf beslissende passes.
'Feyenoord is een mooie club, de sfeer is er fantastisch. Als het aan mij ligt is het snel rond', zei Slory deze week nog in Voetbal International.

ik bedoelde eind vorig jaar wilde barca larsson graag nog een extra jaartje vastleggen en ze hadden hem heel goed kunnen gebruiken dit jaar![]()

Nwankwo Kanu wacht op een aanbod van Ajax
1/1/2007 14:12
Bij Portsmouth mag hij clubtopscorer zijn, Nwankwo Kanu wil weg bij Pompey. De Nigeriaan heeft één grote voorkeur. 'Ik wacht op een aanbod van Ajax'.
De vraag is of Portsmouth zal meewerken aan een afscheid van de aanvaller die met negen treffers clubtopscorer is. De dertigjarige Kanu, die op Fratton Park inmiddels is gedegradeerd tot bankzitter, ziet het echter als een morele plicht.
'Ik wil terug naar Ajax. Portmouth zou mij dankbaar moeten zijn voor wat ik voor deze club heb gedaan en mij transfervrij laten gaan', stelt Kanu in de Nigeriaanse krant Vanguard.
'Ik wacht op een aanbod van Ajax. Ik heb Portsmouth verteld dat ik weg wil. Ze zullen het bod moeten accepteren en me laten gaan. Mijn besluit staat vast. Ik heb bijzonder mooie herinneringen aan Amsterdam en ik weet dat er mooie dingen kunnen gaan gebeuren als we terugkeren.'
Volgens Kanu kunnen de succesvolle oude tijden van midden jaren negentig herleven in Amsterdam. En met 'we' heeft hij ook al oude ploegmakkers voor ogen. 'Ik heb gesproken met Edgar Davids en nog een paar andere jongens uit die Ajax-tijd', aldus Kanu. 'We denken dat we die sfeer kunnen terugbrengen als we weer in Amsterdam gaan spelen.'
ajax, en psv (maar ook AZ) worden sterker en sterker en zullen steeds beter mee kunnen op europees gebied 
Denk dat Kanu gewoon de doublare van Huntelaar zou worden , anders moet je in een 4-4-2 gaan spelen.
Davids zou wel leuk zijn voor het Ajax middenveld.

Ik begin me langzamerhand af te vragen of Davids bij Ajax nog wel iedere week zou kunnen rekenen op een basisplaats
ten Cate heeft het toch gehad met de spelers dus waarom zou die geen kan krijgen.
Nou ik vond het wel raar dat die een hele tijd Defoe niet opstelde nu dus weer wel maar een hele tijd dus ook niet.