XXL Nutrition

Transfernieuws: Buitenland

• Topic Starter Topic Starter
Is paar jaar terug door de mand gevallen bij Coventry, maar is toen te vroeg vertrokken uit belgie. Nja als ik de ploeg zo bekijk van Ajax, zal hij enkel aangetrokken zijn als wisselmogelijkheid.

Volgens "bronnen" zijn de aankopen Delorge en Bakircioglu gehaald voor de breedte. Maar...die geldt alleen als Ajax de cl haalt. Verliest Ajax zondag tegen Heerenveen en speelt het weer in de uc dan moeten we het hier gewoon mee gaan doen. Aangezien echte toppers alleen komen als er cl wordt gehaald.
Haalt Ajax dit, wat ik wel hoop en verwacht dan schijnen er flinke versterkingen te komen waar de concurrentie u tegen zegt.

Sneijder rond met Valencia

Wesley Sneijder is persoonlijk rond met het Spaanse Valencia. De middenvelder van Ajax wacht slechts nog op een akkoord tussen beide clubs over de te betalen transfersom.

De Utrechter gaf al meerdere malen aan klaar te zijn voor een overstap naar het buitenland. Daarbij noemde de creatieve spelmaker Engeland en Spanje als lievelingscompetities.

Nu hij persoonlijk een overeenkomst heeft bereikt met Valencia, is de druk op Ajax enkel toegenomen. Hoewel de Amsterdammers volhouden de steunpilaar van het jonge elfal graag nog een jaar te willen behouden, is het een kwestie van tijd voordat Ajax zwicht voor de zak met Spaanse euro's.

Laurent Delorge verkast ook naar Ajax. Als hij zich daar kan doorzetten, lost hij mss wel het probleem van onze nationale elf op, op de rechtermidden positie.

Had hem voor een half jaartje terug of zo al getipt voor jullie Nationale elftal +
een aantal andere Belgen die volop in ontwikkeling zijn;)...grappig om te zien dat al die namen die ik aandroeg nu in de belangstelling staan van grote clubs..bij een aantal namen gingen de Belgische oren toen klapperen:D.

Elia van ADO Den Haag staat trouwens ook in de belangstelling van Ajax, PSV
heeft weer een oogje op De Cler en Rothen, die Franse international..vind ik persoonlijk een topper en zou ik zo bij Ajax willen zien:cool:.

Jup :D. Vertonghen had ik eerlijk gezegd nooit zo vroeg verwacht, dat Delorge
een transfer naar Ajax ging forceren ook niet, maar het valt nog af te wachten of rene hem selecteren is een nog een eigenzinninge kloot daarin :p. Met Tanghe en Lachambre zat je wel verkeert. Dat hij Vandenbussche ook blijft seleceteren moet zijn dat hij het goed doet. Hoe doet het De Fauw nog trouwens en Derijck?

Jup :D. Vertonghen had ik eerlijk gezegd nooit zo vroeg verwacht, dat Delorge
een transfer naar Ajax ging forceren ook niet, maar het valt nog af te wachten of rene hem selecteren is een nog een eigenzinninge kloot daarin :p. Met Tanghe en Lachambre zat je wel verkeert. Dat hij Vandenbussche ook blijft seleceteren moet zijn dat hij het goed doet. Hoe doet het De Fauw nog trouwens en Derijck?

Tanghe is op leeftijd maar een belangrijke speler voor Heracles, zorgt voor evenwicht en aanvallende impulsen..denk dat hij dat ook nog kan voor het Belgische elftal, hij kan anderen beter laten spelen en je hebt zijn ervaring nodig. Lachambre is een basisspeler van Roda JC...en denk bruikbaar, onopvallend maar dat heb je juist nodig...zo werd feyenoord in de jaren tachtig met Johan Cruyff kampioen, ze lieten Stanley Brard (absoluut geen topper) in dienst van Johan spelen en daarmee hield hij Pierre Vermeulen (op dag moment een vaste international) op de bank;).

De Fauw is nog niet zover dat hij kan aansluiten bij het nationale team denk ik, Derijck krijgt zijn speel kansen bij Feyenoord maar ontwikkeld zich goed.
Die gast van Den Bosch (kom zo ff niet op zijn naam) doet het ook goed, is wat belangstelling voor uit de eredivisie en dacht Bundesliga.

Zo lopen er nog wel een paar talentjes....:cool:.

Tanghe is op leeftijd maar een belangrijke speler voor Heracles, zorgt voor evenwicht en aanvallende impulsen..

Zou me erg verwonderen als we hem nog in het Belgische shirt zien , hij keert deze zomer terug naar België en zoals ik had verwacht kan hij niet terecht bij een Top 5 club. :o

Lachambre is een basisspeler van Roda JC...en denk bruikbaar, onopvallend maar dat heb je juist nodig...

Van Der Heyden , Lombaerts , Pocognolie , Deschacht , Dupre... Lachambre bij de duivels het zal niet gebeuren.

Derijck krijgt zijn speel kansen bij Feyenoord maar ontwikkeld zich goed.

ex - Anderlecht natuurlijk :cool:

Zou me erg verwonderen als we hem nog in het Belgische shirt zien , hij keert deze zomer terug naar België en zoals ik had verwacht kan hij niet terecht bij een Top 5 club. :o

Van Der Heyden , Lombaerts , Pocognolie , Deschacht , Dupre... Lachambre bij de duivels het zal niet gebeuren.

ex - Anderlecht natuurlijk :cool:

Van der Heyden, van Buyten, Mpenza, Goor, Leonard, Pocognolie, Dupre
enz. moeten ze er idd nooit bij halen...daarmee ging en gaat het ook steeds verkeert;). Ze moeten het totaal over een andere boeg gooien...

Lachambre en Tanghe hebben het vermogen om in dienst van de ploeg te spelen...denk ook niet dat ze Tanghe laten terugkeren in het Belgische Elftal
maar bruikbaar zou hij zijn...de top 5 in Belgie heeft liggen slapen:zzz: :D.

Had al eens een mooie revolutionaire selectie voor de Belgen gemaakt, zal eens kijken of ik hem terug kan vinden op DBB;).

Volgens "bronnen" zijn de aankopen Delorge en Bakircioglu gehaald voor de breedte. Maar...die geldt alleen als Ajax de cl haalt. Verliest Ajax zondag tegen Heerenveen en speelt het weer in de uc dan moeten we het hier gewoon mee gaan doen. Aangezien echte toppers alleen komen als er cl wordt gehaald.
Haalt Ajax dit, wat ik wel hoop en verwacht dan schijnen er flinke versterkingen te komen waar de concurrentie u tegen zegt.

Thiago motta van barcelona:cool: en dat supertalentje van barca, met die kroatische naam.

Van der Heyden, van Buyten, Mpenza, Goor, Leonard, Pocognolie, Dupre
enz. moeten ze er idd nooit bij halen...daarmee ging en gaat het ook steeds verkeert. Ze moeten het totaal over een andere boeg gooien...

Dan kunnen ze beter de -21 groep oproepen want die is momenteel indrukwekkend.

Poco (binnenkort bij AZ?) & Dupre waren er trouwens nog niet bij :p

de top 5 in Belgie heeft liggen slapen

Na Anderlecht moet hij iig niet komen :o

Dan kunnen ze beter de -21 groep oproepen want die is momenteel indrukwekkend.

Poco (binnenkort bij AZ?) & Dupre waren er trouwens nog niet bij :p

Na Anderlecht moet hij iig niet komen :o

Klopt in jullie ploeg van onder de -21 loopt best wat potentieel..maar er lopen al best wat jonge jongens die op een iets hoger niveau al acteren zoals Vermaelen, Martens, Dembele, Vertonghen, Derijck, De Mul, VanDamme, Dearden en VandenBorre:cool:...Daaromheen een paar jongens met ervaring en je doet ineens weer mee in de kwalificatie:o.
Poco en Dupre zie ik voorlopig niets in..wat ik al aangaf, moeten ze er niet bijhalen:finger:.

Zie zelf Delorge, Simons en dus Tanghe in de rol van mentor...tevens hebben zij het vermogen om anderen beter te laten spelen;). Misschien niet voor de hand liggende keuzes maar er zit een gedachte achter:scratch: .

Anderlecht heeft voor de plaats van Tanghe al een stapel Argentijnen en een of andere Egyptenaar, die het vrij goed doen;)...maar hij was voor een jaartje denk ik nog heel bruikbaar geweest:D.

Kevin Vandenbergh staat in de belangstelling van FC Utrecht, het transfer bedrag van tussen de E 1 en 1,5 miljoen schijnt geen probleem te zijn:eek:.
Kon weleens een goede keuze zijn.......;).

Tim Gilissen van Go Ahead Eagles naar Vitesse.
Fatih Sonkaya van FC Porto naar Roda JC

Verder schijnt Feyenoord belangstelling te hebben voor Arjan de Zeeuw die
transfervrij weg mag bij Wigan Athletic.

Jazeker, Addo is onze cultheld. De ideale bankspeler die nooit klaagt over te weinig speelminuten. Daar heeft hij trouwens ook totaal geen recht op en dat weet hijzelf ook donders goed. Maar mijn god, wat heb ik menig wedstrijd met samengeknepen billen aanschouwt als Addo er weer eens een potje van maakte.

Zou mooi zijn als PSV hem deze winter nog voor een miljoentje ergens kan slijten.

Toch niet :D

Had van mij ook mogen terugkeren naar Club.

Addo en Bakkal langer bij PSV

Eric Addo blijft gewoon bij PSV. De verdediger had een aflopende verbintenis, maar heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw tweejarig contract. Ook Otman Bakkal is langer in Eindhoven te zien. Hij verlengt tot 2010.

Addo speelt al sinds 1999 voor de club uit Eindhoven. De verdediger maakte aan het eind van het seizoen een ijzersterke indruk. “Ik ben hartstikke blij, ik heb het goed naar mijn zin bij PSV. Er waren wel mogelijkheden om te vertrekken, maar niet in die mate dat die kansen groter of beter zijn dan PSV. Al acht jaar ben ik hier in Eindhoven, we zijn gelukkig hier en ik heb ontzettend veel zin om volgend seizoen weer van waarde te zijn voor deze club”, aldus Addo tegenover PSV Media.

Bakkal had nog een contract tot 2008 en heeft dat verlengd tot 2010. De Eindhovenaar werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Twente. Deze zomer zal Bakkal zich weer bij de selectie van PSV voegen.

Kevin Vandenbergh zou ook geen slechte optie zijn voor Club. Jacky zou er wel een topscorer van maken. Théréau mag ook zeker komen, was maar een paar weken in belgie( in het begin van het seizoen vooraleer hij werd getransfereerd naar Boekarest) en liet toch een grote indruk op mij na.

Donny de Groot van AEK Lacarna naar De Graafschap:thumbs:.

De Graafschap is ook geïnteresseerd in Gunter Thiebaut (FC Dender, kampioen van de belgische 2de klasse).

Laatst bewerkt:
Stanley Aborah keert vanuit Belgie terug naar FC Den Bosch.

Doelman Copa van Beveren was in onderhandeling met Roda JC maar heeft toch voor Lokeren gekozen.

B.München strikt na Hamit Altintop (schalke), Sosa ( Argentinië), Schauldraff ( Aken) hun vierde aanwinst de beloftenvolle Jansen ( B. Mon' gladbach)

Robben wordt gelinkt aan dat zelfde B.München.

ja klopt, en hargreaves zou dan toch eindelijk na Man Utd gaan.. zullen zien

Toni (Fiorentina) naar B.München, had Luca liever bij een andere club gezien :mad:

Rivaldo pleegt verraad na dat ie in ruzie vertrok bij Olympiakos ( en zou zo zijn voetbalcarrière stop zetten), gaat hij nu naar aartsrivaal AEK Athene, ie durft, die supporters zijn daar al zo gek!

Terug
Naar boven