Natuurlijk kan dat, alleen jij eet 1 complete brood 1 dag dat vind ik niet normaal. Ik eet misschien 110 gr brood per dag. dat zijn dus 3 a 4 plakjes.
Maar hoe kom jij nou weer aan 13 a 16gr transvet ? Ik heb toch net uitgelegd dat plantaardige vetten geen transvet is ? Dit zijn juist goeie vetten. Als jij dan brood koopt waar geharde plantaardige olien in zitten kies je daar zelf voor... Koop dan ander brood

?
---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------
Ik snap niet echt veel van jouw post alleen van plantaardig vet maken ze industrieel transvet van. Jij wilt dus eigenlijk zeggen dat mijn flesje olijfolie beneden deels uit transvet bestaat.... Zolang er op de product informatie staat dat het uit plantaardig vet is gemaakt hoef je je geen zorgen te maken.
Hoe kan je trouwens geen vet in je brood hebben? Dat is niet mogelijk. Brood word toch gemaakt door bloem / meel en weet ik wat, hier zitten vetten in dus zul je altijd vet in je brood hebben.