AndroidHealthClinic

Tren blijft de beste

Welkom op de wereld. Zo bijzonder is dit toch niet?;p
Ken maar weinig mensen die hun bek houden als mn vriendin in t blauw op de deur kloppen hoor..
Er is een verschil tussen vertellen wat relevant is en maar de complete floodgates open gooien om jezelf in een goed daglicht te zetten brah.

Er is een verschil tussen vertellen wat relevant is en maar de complete floodgates open gooien om jezelf in een goed daglicht te zetten brah.

Had ie mensen van dit forum gesnitched dan? Ik wil dit namelijk ook doen, maar weet niet wat de beste manier van uitvoeren is.

Had ie mensen van dit forum gesnitched dan? Ik wil dit namelijk ook doen, maar weet niet wat de beste manier van uitvoeren is.
Haha ik zeg niets ;). Maar voor tips kun je beste HeyArnold pm'en brah... Je gaat mij toch niet snitchen :(:(

Waarom zijn aandachtsgeile h**ren altijd zo destructief voor hun omgeving? Los van het feit dat ze alles 'beter' doen. Ik had ook zo een maat en wat een vieze #$#@& lijer was dat.

ik hou van borderliners

• Like
Waarderingen: REJ

Dat kan alleen als je het zelf ook hebt..:roflol:
Geloof mij ik ben zo dom geweest er een keer of 5 a 6 in te trappen...( kwa vrouwen)
Kheb van asbakken (smorgens toen ik wakker werd op mn b**kes gegooid gekregen) tot complete make up sets, en stoelen.
Voor mij is het een gedane zaak om nog ooit met een bordie iets te beginnen. Die zijn meer dan koekoek ! Geen beginnen aan en t eindigd zoiezo in extreme ellende :headbang:

Kan btw ook de combi zijn. Ik heb ADHD. En nee niet de afgelopen 10 jaren vast gesteld...Al meer dan 20 jaar geleden ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Dat kan alleen als je het zelf ook hebt..:roflol:
Geloof mij ik ben zo dom geweest er een keer of 5 a 6 in te trappen...( kwa vrouwen)
Kheb van asbakken (smorgens toen ik wakker werd op mn b**kes gegooid gekregen) tot complete make up sets, en stoelen.
Voor mij is het een gedane zaak om nog ooit met een bordie iets te beginnen. Die zijn meer dan koekoek ! Geen beginnen aan en t eindigd zoiezo in extreme ellende :headbang:

Ik loop met een kwart-bordie, voordeel is dat de make up sex ook heftig is[emoji12]

ik trek ze aan en ben zelf ook psycho :) plus ik kick op ruzie maken en idd make-up sex

• Like
Waarderingen: REJ
Ik trek ze ook aan....Maar lol, ik stoot ze net zo hard weer af als ik te horen krijg dat ze dat hebben. En btw ik stoot niks meer in of af, want heb gewoon een vriendin. En vreemdgaan is stout en mag niet :o

• Like
Waarderingen: vntl
sinds ik weer wat meer ritme in me leven heb en gestopt ben met de dex is mn psycho kant ook wat minder :) of het is omdat ik geen vriendin heb :roflol: no stressss

Euhm. Wat is dex ?:o geen arimidex neem ik aan. ( ben nog ni zo geavanceerd als jullie)

Ga je nou die CombatKneus verdedigen?

Hij wordt niet aangevallen om één uitspraak, maar door een opstapeling van allemaal onzin uitspraken waardoor hij ervoor heeft gezorgd dat hij door niemand serieus genomen wordt.
Ik ken hem niet eens. Ik lees ook niet alle topics maar enkel de berichten die mij interesseren.

Terug
Naar boven