MuscleMeat

tren E LYY ZWART???

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
trek net net 1ml tren op van het goeidje en was echt stil van verbazing...
het is gewoon ZWART...staat op het flesje iets van dark gold...tja...
en al 'n hele tijd met LYY bezig en met tevredenheid moet ik zeggen...maar nu ik die tren zie moest ik wel ff slikken...
wie kan mij vertellen of het wel of niet ok is???
wil wel 'n foto maken maar je ziet er niets aan...is gewoon zwart met 'n geel gloedje boven in de spuit(waar het dus alleen aan het randje zit...
zetten of niet?

_MG_9939.jpg

Dat is wel zieke shit nog nooit van gehoord!

Heb gemerkt dat als tren ouder is hij donkerder wordt.
Is dit al lang over datum?

waarschijnlijk ander soort olie, is al een topic over geweest

• Topic Starter Topic Starter
Heb gemerkt dat als tren ouder is hij donkerder wordt.
Is dit al lang over datum?

nou nee..hijs net binnen... en goed tot 2016

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

vreemd dat ze dan alleen voor tren voor deze olie hebben gekozen...
nou ja...mochten jullie me niet meer spreken...dan is het niet helemaal goed gegaan...
het ga jullie goed...

nou nee..hijs net binnen... en goed tot 2016

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

vreemd dat ze dan alleen voor tren voor deze olie hebben gekozen...
nou ja...mochten jullie me niet meer spreken...dan is het niet helemaal goed gegaan...
het ga jullie goed...

PM ff je tel nr en adres want begin me nu al zorgen te maken.. :huilen:

ziet er idd smerig uit hehe.. ben er ook mee bezig, is gewoon goed

schijnt zwarte medicinale olie te zijn...net gezet...(nog)niets aan de hand...ook niet pijnlijk...is speciaal tegen cristaliseren van tren...
prima te doen alleen lastig aspireren...

Heb hier een paar weken terug ook een topic over gemaakt en het is inderdaad een anders soort olie dat ze gebruiken. Kriel heeft me toen ook een PM gestuurt waarin hij uitlegde dat het ook te maken had met de kwaliteit, deze schijnt dan beter te zijn. Ben er al een paar weken mee bezig en ben er meer dan tevreden over. Dit is zeker weten de beste tren e die ik gehad heb. Hij geeft alleen wel pijlijke spuitplekken, maar die zijn na een paar dagen weer weg. Met andere woorden GOOD TO GO

heeft je leverancier daar niets van gezegd dan....ligt idd aan de olie maar als je het samen met test doet eerst de tren dan de test zie je het bloed beter natuurlijk met aspireren verder niets aan de hand

gister dus gezet...0,0 injectie pijn...voel echt helemaal niets...altijd mooi mee genomen...
ben heel benieuwd...
jullie horen nog van me...

sprak net iemand in tha gym die ook met LYY bezig is...deze tren schijnt echt super te zijn...
volgens hem leek het wel of elk ander merk onder gedoseerd is...dus nou...de verw8ingen zijn hoog gespannen!!!

Mayb pakt ie wel 4ml per week;)

op 4ml (800mg) dat ga je niet uithouden hoor hehe.. kan er van meespreken, is een no go!

Heb de zelfde van LYY :) ook zwart dus. niks mis mee :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven