Fitness Seller

tren E LYY ZWART???

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvin1981

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
7%
trek net net 1ml tren op van het goeidje en was echt stil van verbazing...
het is gewoon ZWART...staat op het flesje iets van dark gold...tja...
en al 'n hele tijd met LYY bezig en met tevredenheid moet ik zeggen...maar nu ik die tren zie moest ik wel ff slikken...
wie kan mij vertellen of het wel of niet ok is???
wil wel 'n foto maken maar je ziet er niets aan...is gewoon zwart met 'n geel gloedje boven in de spuit(waar het dus alleen aan het randje zit...
zetten of niet?

_MG_9939.jpg

heb m ook, staat op DARK GOLD BLEND. maar hij is wel goed hoor. UG is normaal altijd wel deftig, in tegenstelling tot al die HG, hoeveel namaak er daar bijzit is echt niet normaal meer :/

kan iemand mij een voordeel geven van deze vieze poep olie :roflol: ik kom er niet op.

wel enkele nadelen:
1. Troep en andere kak die in de vials al kunnen zitten ga je als gebruiker niet zien.
2. Typisch tren kleur is niet meer zichtbaar. Je weet dus op eerste gezicht niet of er daadwerkelijk tren in zit.
3. mate van oxidatie en kristallasie ga je ook niet zien.
4. Het is dikker...
5. Hoogs waarschijnlijk. Sterker nog ga er maar zeker van uit dat deze olie niet USP grade is.
6. Wie zegt dat het goed voor je is?

Snap niet waarom elke dag weer iemand iets nieuws gaat proberen. Dit soort dingen zijn 50 jaar geleden ruim mee gexprementeerd en getest door erkende pharma's.

Zonder me uit te spreken over de kwaliteit ervan (heb 't nooit zelf gebruikt tot hiertoe) heb je zeker een punt KuKishu, +1

• Topic Starter Topic Starter
1: zet nu 5ml per x en daar zit 1ml tren in...dan word het oranje(goud) en kun je dus ook er doorheen kijken...
.Persoonlijke ervaring!
2: idd... gelukkig voel ik nu al(2e week)dat het tren is (eigenlijk in mijn geval ook weer helaas maar das mijn persoonlijke intolerantie tegen tren) m.a.w. Ik ervaar nu de sides al(en dat op 200...)
.persoonlijke ervaring!
3:deze olie word nou juist gebruikt omdat de tren hier in "niet"/nauwlijks kristaliseerd(en de tren lost er beter in op)
.is mij verteld door iemand die ik heeel hoog heb zitten en er imo heel veel verstand van heeft...(en NEE dat is niet mij dealer)
4: BS...net zo dik als de tren die ik van 'n ander ug lab had... En alsof dit afbraak zou zijn...?gallies werden eerder de hemel in geprezen...die waren pas dik!
.Persoonlijke ervaring!
5: Is wel degelijk medical grade is mij verteld
.zelfde info bron als bij 3!
6: net als elke andere tren van elk ander merk is het zeker niet goed voor je...(snap dat je op de olie doelt Zie andwoord op 5)

dus ik heb er wel vertrouwen in gekregen en neem niet klakkeloos zo maar alles van iedereen aan...
Maar ach...wie ben ik...iedereen moet voor zich zelf de keuze maken...ik weet iig zeker dat deze sterker is dan de vorige tren die ik had van 'n bekend ug merk...

vind je argument echt zwak, gebasseerd op wat je van andere aan neemt, en persoonlijk ervaring.
zo kan ik ook wel even.

1. Dan toch lang niet zo helder en duidelijk. En de verontreinigingen die in je niet opzuigt dan? Die je mischien wel achteraf pas ziet wanneer je al bijna door die vial heen bent en al lang hebt betaald. Heel slecht argument.

2. als er 100mg tren in zit dan voel je je ook zo. Terwijl de kleur dan normaal veel lichter zou zijn geweest. Dus merk je het verschil niet.

3. De solvents die er gebruikt worden hebben een factor 100 mischien wel meer oplosbaarheid dan de olie die eigenlijk alleen als opvulmiddel wordt gebruikt. Dus hoe significant is dit vergelijken met andere olie soorten? Becides ik heb nooit tren gehad die is gekristalleerd zelfs tren ace op 150mg niet. Dit is echt de grootste larie koek ooit als de olie daarvoor wordt gebruikt. Gaat nergens over. Laat maar onderzoek zien.

4. Nou dan is het even dik. Of extra verdund met solvents.

5. Is jouw verteld. Zou ik jou ook vertellen als dat aan jouw verkocht. Is ook geen argument. Vind alleen wel erg voor de hand liggend dat dat de enige olie is van de gebruikelijke soorten die je zo bij de toko kan halen....

Maar ja als jij je lekker bij voelt, moet je gewoon je ding doen. Ik zie nog steeds geen enkel voordeel in deze grap.

Zou ook voor zeker zijn gegaan, en wat Kuki aangeeft is toch duidelijk genoeg.

ik had persoonlijk dit spulletje niet durven zetten :nowai:

Het is en blijft gewoon de olie die anders is.

Tren komt in pellets, om een mooie conversie te krijgen naar suspensie gebruikt men andere olie dan bv. Test etc, puur voor een betere oplossing.
Of die Olie nu Zwart, Geel of Groen is als de oplossing en samenstelling goed is, wat is er dan zo slecht aan?

materiaal is echt, maw het werkt. al de rest is zever, denk je niet? :rolleyes:
of had je liever mooi goudkleurige slaolie die niks doet?

vind je argument echt zwak, gebasseerd op wat je van andere aan neemt, en persoonlijk ervaring.
zo kan ik ook wel even.

1. Dan toch lang niet zo helder en duidelijk. En de verontreinigingen die in je niet opzuigt dan? Die je mischien wel achteraf pas ziet wanneer je al bijna door die vial heen bent en al lang hebt betaald. Heel slecht argument.

2. als er 100mg tren in zit dan voel je je ook zo. Terwijl de kleur dan normaal veel lichter zou zijn geweest. Dus merk je het verschil niet.

3. De solvents die er gebruikt worden hebben een factor 100 mischien wel meer oplosbaarheid dan de olie die eigenlijk alleen als opvulmiddel wordt gebruikt. Dus hoe significant is dit vergelijken met andere olie soorten? Becides ik heb nooit tren gehad die is gekristalleerd zelfs tren ace op 150mg niet. Dit is echt de grootste larie koek ooit als de olie daarvoor wordt gebruikt. Gaat nergens over. Laat maar onderzoek zien.

5. Is jouw verteld. Zou ik jou ook vertellen als dat aan jouw verkocht. Is ook geen argument. Vind alleen wel erg voor de hand liggend dat dat de enige olie is van de gebruikelijke soorten die je zo bij de toko kan halen....

Maar ja als jij je lekker bij voelt, moet je gewoon je ding doen. Ik zie nog steeds geen enkel voordeel in deze grap.

Het is en blijft gewoon de olie die anders is.

Tren komt in pellets, om een mooie conversie te krijgen naar suspensie gebruikt men andere olie dan bv. Test etc, puur voor een betere oplossing.
Of die Olie nu Zwart, Geel of Groen is als de oplossing en samenstelling goed is, wat is er dan zo slecht aan?

juist

materiaal is echt, maw het werkt. al de rest is zever, denk je niet? :rolleyes:
of had je liever mooi goudkleurige slaolie die niks doet?

het gaat erom dat het nergens op slaat en dat ik met heel duidelijke sterke argumenten kom, terwijl de fanboys, kopers, en verkopers van dit goedje waaronder jij dus ook met goedkope slappe excuses en verhalen komen. En nu moet ik van jou ook nog gewoon geen commentaar geven omdat het "gewoon werkt". OK baas. Het intresseerd mij verder echt geen zak en ik ga dit merk of een ander merk echt ook niet slecht praten of wat dan ook. Ik had alleen wel een goed reden verwacht omtrent deze ontwikkeling en zo te zien kan niemand dat geven omdat zoals altijd weer alle papegaaien praat is. Punt.

Wat mij betreft ga je gewoon die dingen zetten, nog maals voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen deze merk of welke andere ug merk ook. Veel plezier ermee.

het gaat erom dat het nergens op slaat en dat ik met heel duidelijke sterke argumenten kom, terwijl de fanboys, kopers, en verkopers van dit goedje waaronder jij dus ook met goedkope slappe excuses en verhalen komen. En nu moet ik van jou ook nog gewoon geen commentaar geven omdat het "gewoon werkt". OK baas. Het intresseerd mij verder echt geen zak en ik ga dit merk of een ander merk echt ook niet slecht praten of wat dan ook. Ik had alleen wel een goed reden verwacht omtrent deze ontwikkeling en zo te zien kan niemand dat geven omdat zoals altijd weer alle papegaaien praat is. Punt.

Wat mij betreft ga je gewoon die dingen zetten, nog maals voor alle duidelijkheid ik heb niets tegen deze merk of welke andere ug merk ook. Veel plezier ermee.

kijk s, ik sta er niet bij als die shit gemaakt wordt dus dat weet ik allemaal niet. ik weet wél dat ie werkt omdat ik en mijn maat ze allebei hebben.

verder zou ik graag hebben dat je mij niet bestempelt als fanboy/koper/verkoper. dit is internet en vrij toegankelijk - begrijp je dat?

zo kan ik ook wel even.

Sterke punten idd

• Topic Starter Topic Starter
@ KUKISHU

Iedereen heeft nu eenmaal een voorkeur voor zijn merk...
en gelukkig is dit niet het enige product van LYY waar iedereen tevreden over is...
ik heb iig antwoord op mijn vraag...
is 100% real...

KukiShu een van die comments van je is gewoon belachelijk 'troep of andere kak',
hou je mond ipv wat uit je nek te kletsen, ben er zelf paar weken mee bezig en deze is echt wel top..

Op verzoek TS => slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven