MuscleMeat

tren en conditie

• Topic Starter Topic Starter
En als je eerst ace zet voor 6 weken als kickstart dan trek je lekker strak
dan begint de bold week 8 zijn werk te doen en komt je conditie weer een beetje bij
hoop ik
1- 6 tren ace 75 mg eod
1- 20 test e 250 mg ew
1-20 bold 750 mg ew
Hgc moet ik nog bekijken
dan nakuur nolva misschien hmg weet nog niet hoe dat precies werkt moet nog het een
ander over lezen hoe lang en hoeveel enzo
Nakuur moet denk ik wel wat langer dan 4 weken omdat de kuur wat
Denken dan zelf voor een week of 8
Is dit een rare combi
ik hoor graag op en aanmerkingen

Laatst bewerkt:
Maar merken jullie dat nu echt met tren of roepen jullie elkaar idd maar na. Volgens mij maakt het mij niks uit welke AAS ik neem, los van het zweten. In de zomer kan tren me veel worden omdat ik het te warm krijg. Maar met een graad of 10 hardlopen, volgens mij ga ik er niet sneller of langzamer door duurlopen. Puur sprinten weet ik niet want dat doe ik eigenlijk nooit.

Er wordt gezegd dat het effect met cortisol receptor te maken heeft en ja ik weet dat tren ook daar aan hecht en ik weet dat cortisol met vetverbranding te maken heeft maar het verband met conditie heb ik nooit begrepen en lees ik alleen iedereen naroepen.

Ik deed tijdens mijn tren cycle ook gewoon cardio sessie's van een uur. Normaal deed ik nooit cardio, dus ik had/heb eigenlijk niks om te vergelijken.
Maar het was voor mij in ieder geval niet zo dat ik meteen niks meer kon doen zoals sommige hier lijken te beweren. Wel was ik na zware oefeningen als bijvoorbeeld squats langer buitenadem dan normaal.

Edit nvm

Wat word er eigenlijk bedoeld met "edit"

Domme vraag?

Jij bent echt dom he

Edit betekent dat ik mijn post bewerkt heb :o je kunt je post niet verwijderen dus dan moet ik het maar zo oplossen

Dat ben je ook

Terug
Naar boven