XXL Nutrition

tren en lichaamsbeharing

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik heb nu reeds 2 kuurtjes achter de rug met tren-a.
Deze AAS kan ik het beste verdragen van alle AAS die ik al geprobeerd heb.
Bij de meeste AAS krijg ik last van libido, behalve op tren.
Bij tren neem ik wel steeds 5HTP omdat tren (naar het schijnt) serotonine verlaagt.
Na 2 kuren heb ik wel al merkelijk meer lichaamsbeharing op schouders en rug.

Nu de vraag:

Gaat na elk kuur met tren er extra haar komen, of gaat dit op een bepaald moment stabiliseren?

Greetz

Interessant dat je libidoproblemen krijgt bij de meeste AAS, welke kuren heb je daarvoor gedaan?

Verder is lichaamsbeharing iets wat je voor lief moet nemen, vooral tren met zijn sterk androgene werking speelt hier een grote rol in in het versnellen van het proces.

Is persoonsafhankelijk. Ik zie mensen op high tren die van zichzelf nauwelijks lichaamsbeharing hebben en ook weinig bij krijgen. Bij mij ging het in het begin hard, en nu een stuk langzamer dan eerst, zit momenteel ook weer op tren. Wat wel het rare is is dat ik op testosteron meer last heb van extra lichaamsbeharing dan op tren.

Bij mij wordt de haardikte en kleur ook weer minder nadat ik gestopt met ben kuren. 2 jaar geleden op high tren was mn arm haar gewoon zwart geworden en superdik. Nu is het weer lichtbruin en dun. Op high test moest mn vriendin mn rughaar scheren, na de kuur ben ik een jaar off geweest en het is gewoon weggetrokken. Heb alleen bovenin bij mn nek wat haartjes zitten maar dat valt niet op. Er zijn dan denk ik gewoon te weinig androgenen om die haarzakjes te stimuleren.

Haha ik ben een halve en heb nu haar op mijn schouders.. Maar kan me een voorstelling maken hoe vol jij komt te staan :p
Hou het wel netjes, scheer m'n schouders, borst en buik regelmatig. Ze vonden mijn buik baard niet allemaal zo leuk:(. Rug gelukkig nog geen last van, maar dat komt ook nog wel:o.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb al bold, NPP, primobolan,tren en test only gedaan.
Volgens mij gaat bij elke kuur het libido weg vanaf ik boven de 250mg test per week ga, lees 500mg per week.
Beide tren kuurtjes zijn met een basis 250mg test per week en tot 150mg eod tren-a.

Ik twijfel of ik mijn volgende kuur, eerst cut kuur ooit, met tren ga nemen.
Ik ben geneigd van wel, maar de zomer in met heel wat extra lichaamsbeharing is nu ook niet echt wat ik wil...

Volgens mij gaat bij elke kuur het libido weg vanaf ik boven de 250mg test per week ga, lees 500mg per week.
Beide tren kuurtjes zijn met een basis 250mg test per week en tot 150mg eod tren-a.

Ik ben geneigd van wel, maar de zomer in met heel wat extra lichaamsbeharing is nu ook niet echt wat ik wil...
Je moet er wat voor over hebben. Kan je niet scheren of zo?

Ik ben natty al meer behaard dan jullie on (buik/borst/schouders/rug), wordt nog wat als ik de spuit erin zet xD

• Like
Overal zit haar.

Niks aan te doen.

Als dat de enige bijwerking is waar je last van hebt is het toch prima?

• Like
rug en schouders scheren is niet zo makkelijk. eens je begint te scheren is het voor altijd natuurlijk.
Vroeger had ik geen beharing op borst en buik, nu moet ik me om de paar dagen scheren...
Ik wil mijn oude dagen niet als een bosaap het leven door moeten gewoon omdat ik ooit wat gekuurd heb.
Het is natuurlijk wel geruststellend dat wanneer je niet meer kuurt, het haar waarschijnlijk weg gaat.

Mast al eens geprobeerd? Schijnt ook goed te helpen voor libido, dacht dat @vntl zelfs niet meer zonder mast kuurt voor de libido. Al zal dat ook wel effect hebben op lichaamsbeharing gezien het een DHT derivaat is.

nee, mast ben ik een beetje huiverig voor omdat dat bekent staat voor veel acne.
Ook als ik test op 250mg kan houden in een kuur, blijft het libido prima :-)

Heb je eerder al last van acne gehad? Jeugd/vorige kuurtjes?

rug en schouders scheren is niet zo makkelijk. eens je begint te scheren is het voor altijd natuurlijk.
Vroeger had ik geen beharing op borst en buik, nu moet ik me om de paar dagen scheren...
Ik wil mijn oude dagen niet als een bosaap het leven door moeten gewoon omdat ik ooit wat gekuurd heb.
Het is natuurlijk wel geruststellend dat wanneer je niet meer kuurt, het haar waarschijnlijk weg gaat.
??

- Méér lichaamsbeharing is een van de bekendste bijwerking van AAS. Niet huilen, of niet kuren.
- Huiverig over mast vanwege acne? Maar wel primo, npp, tren en test? Oke, man. Ongelooflijk veel mensen melden ook acne op primo, tren, npp en test hoor.
- Je extra beharing door kuren gaat echt niet weg als je niet meer kuurt. No way.

Kortom: je bent al fucked. Maak een keuze. Niet huilen of niet kuren.

Ik smeer me om twee weken helemaal in met veet ontharingscreme en dan ben je weer even van het probleem af. Scheren kan ook maar dan ben je best lang bezig en ik heb persoonlijk dan last van ingegroeide haren

Ik smeer me om twee weken helemaal in met veet ontharingscreme en dan ben je weer even van het probleem af. Scheren kan ook maar dan ben je best lang bezig en ik heb persoonlijk dan last van ingegroeide haren
Harsen zeker 4 weken :-)

Terug
Naar boven