scheurijzer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Jaar of 20 denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Welke feiten zijn er nu eigenlijk over trenbolone? Want ik kan er niet zoveel van vinden. Is het echt zo giftig voor je cellen, nieren en cholesterol en zijn er ernstigere gevolgen op de lange termijn i.t.t. andere AAS soorten? Hoelang zou je het uberhaupt kunnen gebruiken?

Goed dat je dat zegt BC, moet ik nog extra op me Kh letten met Tren of dat niet specifiek ivm bloedsuiker?
Als je er gevoelig aan bent best geen maaltijden nemen met voornamelijk snelle koolhydraten zonder traagverterende stoffen in. En voor het zekerste wat snelle suikers bij je houden als dat toch het geval is (dextrosetabletjes of zo)
Snelle koolhydraten eet ik amper eigenlijk, alleen aan het eind van de training schepje Magnifcent. Moet genoeg zijn toch?
het is ook niet dat soort thread, zoals aangegeven in de eerste post. Tren is niet giftig voor je cellen, was ooit een studie en een mong**l die hem verkeerd interpreteerde, maar dat ging om millmolaire hoeveelheden, of het equivalent van een borstimplantaat die je dagelijks inspuit.
Ook voor nieren geen data die impliceert dat het slechter is dan andere AAS. Behoorlijk nefast voor je cholesterol, maar moeilijk in te schatten of dat nu meer of minder zo is voor tren dan voor andere AAS. Denk dat het effect sowieso meer gebonden is aan je totale dosis AAS. Met tren moet je wel goed je bloeddruk in de gaten houden.
Daarnaast zijn er typische neven-effecten voor tren, allemaal niet overdreven serieus, ten gevolge van zen anti-GR en Anti-PT activiteit. Daling van uithouding, bloedsuiker drops, mogelijk wat pijnlijk gewrichten, zeker in het begin meer zweten tijdens trainen en slapen, impulsiever gedrag, alsook de typische positieve effecten zoals vet-redistributie, vascularisatie etc.
In wezen zolang je bloeddruk en cholesterol niet te ****ed up zijn kun je het blijven gebruiken, maar ik plak er voor het veiligste ene 10-12 weken marge op, da's zowat de periode waarin ik merk dat het best is even weer te beseffen hoe het leven zonder tren is![]()
.Voor zover ik weet heb ik daar geen last van neeSnelle koolhydraten eet ik amper eigenlijk, alleen aan het eind van de training schepje Magnifcent. Moet genoeg zijn toch?
Kan trouwens niet wachten tot maandag over 2 weken, dan ben je weer uitgeweest haha![]()

Ik weet het nog niet hoor, het is maandag en ben nog niet hersteld, en na vrijdag ga ik cruisen voor een week of 7![]()
Ik weet het nog niet hoor, het is maandag en ben nog niet hersteld, en na vrijdag ga ik cruisen voor een week of 7![]()
?