XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahah dan was het een goeie avond, waar ben je uitgeweest dan als ik vragen mag :D?

Ben tegenwoordig helemaal niet meer een stapper oid. Maar heb mezelf nu al voorgenomen dat ik vanaf week 2, 4/6 weken uitga :P

Wil je wel laten als je 3 of 4 shirts mee moet nemen. K*tkroegen hier zijn altijd veel te warm.

BC, wat zou de minimale tijd zijn om tren te proberen? Wil het in de toekomst keer gebruiken, alleen zie ik toch wel tegen bepaalde side's op, zou 5 a 6 weken 50mg ace ed een optie zijn om het in een kuur toe te passen of slaat dat nergens op wat ik nu zeg?

Gvd wat heb je dan een ****ing dikke plaat voor je kop. Zorg nog ff dat DE bron van info m.b.t. AAS hier niet meer wil posten.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Lezen man, bijna iedereen pakt Ace op 6 weken.

Inderdaad snap niet waarom ze iemand zijn keuze anoniem te blijven niet accepteren. Zo vreemd is dat niet. Had het dan in een pm gedaan ofzo. Bc heeft mooie verhalen en heeft goede info beide is aanwinst voor het forum.

Gvd wat heb je dan een ****ing dikke plaat voor je kop. Zorg nog ff dat DE bron van info m.b.t. AAS hier niet meer wil posten.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Lezen man, bijna iedereen pakt Ace op 6 weken.

ja dacht ook al 6 weken, in eerste instantie had ik 5 er niet staan. Maar heel soms zie ik het voorbij komen. Tnx iig ;)

Zijn hier mensen die ervaring hebben met zowel test/tren 250/400 als 500/400?

Alleen met 250/600 en heb geen sides, misschien volgende blast wel de test op 500.. Even kijken, want vond het nu wel prettig zo :)

Ik wil weten hoe het verschil wordt ervaren door iemand die beide heeft gedaan. Als ze er zijn ten minste :D

Ik wil weten hoe het verschil wordt ervaren door iemand die beide heeft gedaan. Als ze er zijn ten minste :D

Op 500/400 werd ik echt een heel naar mannetje. Heel jaloers en ik kon het niet uit staan als iemand een foutje maakte. Het hoefde maar een verspreking te zijn of een niet mooi geformuleerde zin en ik ergerde me al kapot. Vooral mijn vriendin had het te verduren. Niks was goed wat ze deed.
Op 350/525 had ik daar totaal geen last van. Ik stond in vergelijking een stuk poitiever in het leven als met 500/400 ghehe.
Of dat echt door de dosering komt, ik weet het niet. Misshien speelde andere dingen ook een rol, ik zou alleen niet kunnen bedenken wat.

Op 500/400 werd ik echt een heel naar mannetje. Heel jaloers en ik kon het niet uit staan als iemand een foutje maakte. Het hoefde maar een verspreking te zijn of een niet mooi geformuleerde zin en ik ergerde me al kapot. Vooral mijn vriendin had het te verduren. Niks was goed wat ze deed.
Op 350/525 had ik daar totaal geen last van. Ik stond in vergelijking een stuk poitiever in het leven als met 500/400 ghehe.
Of dat echt door de dosering komt, ik weet het niet. Misshien speelde andere dingen ook een rol, ik zou alleen niet kunnen bedenken wat.

Die angst heb ik dus ook. Hoe zit het verder met verschil in vocht vasthouden en zweten? Zal natuurlijk ook afhangen van de periodes in het jaar waar in de kuren plaats hebben gevonden.

Die angst heb ik dus ook. Hoe zit het verder met verschil in vocht vasthouden en zweten? Zal natuurlijk ook afhangen van de periodes in het jaar waar in de kuren plaats hebben gevonden.

Op tren houd je geen vocht vast :p dat loopt overal uit haha. In de zomer niet te veel bewegen, alleen als het moet. In de winter is het opzich wel te doen.
Ik kan je niet vertellen bij welke je er meer last van zou kunnen hebben.

Zelfs in de winter heb ik met 250/400 veel last van continu warm hebben en zweten. Voelt alsof ik heb 2 graden warmer heb dan de anderen. Vrienden van me klagen vaak dat ze het fris vinden terwijl ik het gewoon een aangename omgevings temperatuur vind. Al helemaal ik met vrouwen ben dan klagen ze ook altijd dat ze het koud hebben en ik lig dan bv te zweten! Vooral de eerste 6 weken met 250/400 word je snachts zwetend wakker en heb je dat je elke nacht een paar x wakker word.. denk van de warmte. Wel klote. Ben persoonlijk geen ochtend mens en moet dan na zn zweetbui weer douchen in de ochtend.. als ik opsta wil ik eten en weg:)
Heb ook 500/400 gedaan en na mijn idee zijn de sides dan gelijk behalve dat ik veel vocht vasthou op 500/400. Bij 250/400 gain ik minder maar heb ik ook veel minder gewichtsverlies na de cycle. Wss is dat dus gewoon vocht van de test.

wat zijn jullie meningen over na een cycle tren te hebben gedaan eens een keer deca te pakken? Misschien eens goed om een andere substantie te pakken om zo andere gains of receptoren aan te spreken? Leek me wel een logisch eigenlijk want je reageerd meestal slechter op de substantie een kuurtje verder.

Correct me if im wrong.

Zelfs in de winter heb ik met 250/400 veel last van continu warm hebben en zweten. Voelt alsof ik heb 2 graden warmer heb dan de anderen. Vrienden van me klagen vaak dat ze het fris vinden terwijl ik het gewoon een aangename omgevings temperatuur vind. Al helemaal ik met vrouwen ben dan klagen ze ook altijd dat ze het koud hebben en ik lig dan bv te zweten! Vooral de eerste 6 weken met 250/400 word je snachts zwetend wakker en heb je dat je elke nacht een paar x wakker word.. denk van de warmte. Wel klote. Ben persoonlijk geen ochtend mens en moet dan na zn zweetbui weer douchen in de ochtend.. als ik opsta wil ik eten en weg:)
Heb ook 500/400 gedaan en na mijn idee zijn de sides dan gelijk behalve dat ik veel vocht vasthou op 500/400. Bij 250/400 gain ik minder maar heb ik ook veel minder gewichtsverlies na de cycle. Wss is dat dus gewoon vocht van de test.

wat zijn jullie meningen over na een cycle tren te hebben gedaan eens een keer deca te pakken? Misschien eens goed om een andere substantie te pakken om zo andere gains of receptoren aan te spreken? Leek me wel een logisch eigenlijk want je reageerd meestal slechter op de substantie een kuurtje verder.

Correct me if im wrong.

You're wrong. Er zijn geen andere receptoren. Gains komen via de androgene receptor, gelijk welke AAS je neemt.

Op tren houd je geen vocht vast :p dat loopt overal uit haha. In de zomer niet te veel bewegen, alleen als het moet. In de winter is het opzich wel te doen.
Ik kan je niet vertellen bij welke je er meer last van zou kunnen hebben.

ik kreeg het wel voor elkaar op 350 ace en 500 primo hoor.. ben echt heel prone voor vocht vasthouden, dan weer niet voor gyno gelukkig ( 750test op 17% vet zonder AI was geen probleem)

Zijn hier mensen die ervaring hebben met zowel test/tren 250/400 als 500/400?

500/400 enanthate gedaan, na week of 6 gestopt ivm met sides als wat je best paranoia mag noemen.

Nu op test enth 300 en tren ace 100mg ed(eerste 3/4wkn 50mg ed) en behalve zweten en nagenoeg geen uithoudingsvermogen geen sides als achterdochtig zijn enzo.

Dit is wel vol te houden al vind ik de genoemde sides niet dusdanig geweldig dat tren tot m'n favorits gaat behoren.

Had precies wat jij opnoemt op 250/400...

Als de conditie zo verrot wordt, hoe gaat het trainen met gewichten dan? Ben je dan niet constant buiten adem (denk dan vooral aan squat of deadlift sets)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven