AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Is er ook iemand die E over A verkiest ? Dan vooral qua gains/libido.

Vraag me af of dit echt hetzelfde is op E en A..

Jooo topic is vooral bedoeld voor het delen van ervaringen. Aangezien jij wel wat ervaringen hebt maar die te prive ??? vindt. Lijkt het me logisch dat je die eerst deelt ;) Daarna staat vragen vrij.

We wanna know haha

Had dit weekend weer een 10tje te pakken :p Die van vorige verhaal was hooguit een 8 (mss zelfs 7 ask ze in daglicht in gewone kleren gezien had). Maar dit weekend zat het er weer echt op. Was vriend tegen gekomen die meisje aan het versieren was, en was aan het praten over echte mannen, toen ik door de menigte bij hem kwam, en hij zei "kijk daar is er nog een, voel er maar eens aan" (goeie vrienden he :p). Heeft daar direct een mogelijkheid voor ons beide gezien en me afgescheept op haar twee blonde vriendinnen, alvorens te verdwijnen met zen verovering :p De mooiste van de twee vleide zich al vlot met haar achterwerk tegen me om te dansen :p Bleek dat ze ook getrouwd was, heel leuk intelligent meisje trouwens, dus was best mooie avond zonder meer ;) Hoogtepunt was ongetwijfeld toen ze vroeg of ze men buik mocht aflikken :p (al goed dat ik me geschoren had ...)

Ik zou jouw buik ook best eens willen aflikken (nohomo)

Ik zou jouw buik ook best eens willen aflikken (nohomo)

Het ergste is, ik ben nu 11-12% dus is niet dat er zoveel was om af te likken :p

Nog een week en dan cruisen, en het is tijd ook. Heb echt de indruk dat ik overlijk impulsief wordt. Had nog half flesje metribolone gekregen van een vriend, en heb er direct een ml gezet. Voor het uitgaan. Met een slinspuit. In de badkamer. terwijl men vrouw haar vriendin aan het entertainen was in kamer ernaast :s In retrospect het soort stomme dingen dat je dan al eens doet. Gaat me mentaal deugd doen en men concentratie wat helpen even te stoppen. En na dit weekend moet ik gewoon echt stoppen van uitgaan. het is echt niet gezond (al goed dat ik maar een keer om de twee weken uit kan, maximum).

Het ergste is, ik ben nu 11-12% dus is niet dat er zoveel was om af te likken :p

Nog een week en dan cruisen, en het is tijd ook. Heb echt de indruk dat ik overlijk impulsief wordt. Had nog half flesje metribolone gekregen van een vriend, en heb er direct een ml gezet. Voor het uitgaan. Met een slinspuit. In de badkamer. terwijl men vrouw haar vriendin aan het entertainen was in kamer ernaast :s In retrospect het soort stomme dingen dat je dan al eens doet. Gaat me mentaal deugd doen en men concentratie wat helpen even te stoppen. En na dit weekend moet ik gewoon echt stoppen van uitgaan. het is echt niet gezond (al goed dat ik maar een keer om de twee weken uit kan, maximum).

Hoe moeten wij dit zien?

BC jouw verhalen zijn echt geniaal haha:P

In !

Geweldige verhalen. Leuk die ervaringen van Tren

BC jouw verhalen zijn echt geniaal haha:P

Maar echt niet zo buitengewoon hoor :p Eens je doorhebt wat tren voor je doet, en het wat laat je zelfvertrouwen boosten, dan gebeuren die dingen gewoon :p Dit gebeurt uiteraard niet als ik ga werken (of zoals mijn vrouw en men collega's vrouw op het vorige nieuwjaarsfeestje van men werk terecht zeiden "wij moeten toch echt nooit inzitten met het feit dat jullie op het werk een affaire beginnen") of thuis zit, en in de gym beperkt het zich tot hooguit wat geile blikken en dan nog niet zo heel vaak. Je moet je natuurlijk wel de kans geven (of juist niet, sinds dat hier al paar keer ter sprake kwam) om in die situaties te raken.

wil je foto's van je fysiek posten BC? dan kan ik er miss op de pc aan likken :P, maar srs ben echt benieuwd haha

• Like
Waarderingen: YOGI
wil je foto's van je fysiek posten BC? dan kan ik er miss op de pc aan likken :P, maar srs ben echt benieuwd haha

Nee ;) Denk dat ik eigenlijk al veel te los omspring met informatie hier om dat nog eens te doen, maar neem het van me aan, het is niet zo indrukwekkend (nu 105 kg en 11-12%, dus is niet dat ik ripped sta of zo), en laat dat nu net het punt van deze verhalen zijn ;)

2x low dose(400 en 200mg) tren gebruikt in mijn cycles beide malen voortijdig afgebroken na een week of 10.
Coïtus gaat moeizaam qua conditie,verder wel goddelijk,moet alleen even flink bijkomen na het feest.
Verder wilde dromen(vaak coïtus).
En aandacht genoeg haha.
Van de zomer maar weer een cycle :p

2x low dose(400 en 200mg) tren gebruikt in mijn cycles beide malen voortijdig afgebroken na een week of 10.
Coïtus gaat moeizaam qua conditie,verder wel goddelijk,moet alleen even flink bijkomen na het feest.
Verder wilde dromen(vaak coïtus).
En aandacht genoeg haha.
Van de zomer maar weer een cycle :p

Ik ben dan blijkbaar weer de enige die niet droomt van coïtus :p Maar goed, dat houd me dan weer de hele dag bezig, dus misschien is het dan al uit men systeem tegen dat ik moet gaan slapen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven