Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ;) Denk dat ik eigenlijk al veel te los omspring met informatie hier om dat nog eens te doen, maar neem het van me aan, het is niet zo indrukwekkend (nu 105 kg en 11-12%, dus is niet dat ik ripped sta of zo), en laat dat nu net het punt van deze verhalen zijn ;)

geen foto.s? Hoe oud ben je eigenlijk?

Grote verhalen vertellen hier ...hmmm mischien zit er achter bigcat wel een "bigpussy" lees een jochie van 18 met een tehoog testosteron gehalte ? !

Nobody knows!

Haha, for me to know ;) Zijn foto's te vinden op veiliger plaatsen dan dit ;)

Zou me weinig uitmaken als dat wel zo was hoor ;) Er was immers een tijd dat ik een ventje op de unief was, lang voor ik zelf ooit deftig at of ook maar aan AAS dacht, dat wedstrijdbodybuilders mij al contacteerden om hun te helpen in wedstrijdvoorbereiding ;) Wat ik weet heeft nooit afgehangen van hoe ik er uitzag (al helpt het me nu natuurlijk wel om sneller en met minder moeite te bereiken wat andere doen :p)

Zelf nooit wedstrijden gedaan?

Ja hoe oud bende gij nou eigelijk!:P

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om de verhalen weer te lezen vooral van BC natuurlijk :D

:thumbs:

Wie van jullie nemen standaard T3 naast Tren?

Zoja, ivm het "mogelijke" effect van Tren op de schildklier?

Abbo...mocht ik ooit besluiten te kuren..dan weet ik het wel ;)

Had dit weekend weer een 10tje te pakken :p Die van vorige verhaal was hooguit een 8 (mss zelfs 7 ask ze in daglicht in gewone kleren gezien had). Maar dit weekend zat het er weer echt op. Was vriend tegen gekomen die meisje aan het versieren was, en was aan het praten over echte mannen, toen ik door de menigte bij hem kwam, en hij zei "kijk daar is er nog een, voel er maar eens aan" (goeie vrienden he :p). Heeft daar direct een mogelijkheid voor ons beide gezien en me afgescheept op haar twee blonde vriendinnen, alvorens te verdwijnen met zen verovering :p De mooiste van de twee vleide zich al vlot met haar achterwerk tegen me om te dansen :p Bleek dat ze ook getrouwd was, heel leuk intelligent meisje trouwens, dus was best mooie avond zonder meer ;) Hoogtepunt was ongetwijfeld toen ze vroeg of ze men buik mocht aflikken :p (al goed dat ik me geschoren had ...)

Ik heb nu in 50 seconden een totaal ander beeld van je gekregen haha :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven