AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
2014 wordt het jaar dat DBB aan de tren gaat en vreemdgaat haha :D

2014 wordt het jaar dat DBB aan de tren gaat en vreemdgaat haha :D

Nah vreemdgaan voorkomen is gewoon jezelf onder controle houden. Merkte ook wel de urge om 't te doen zeg maar maar als je een beetje sterk in je schoenen staat en om je vrouw/vriendin/gaybuddy geeft doe je 't niet.

Ik bedoel dat tren toch gewoon prima het hele jaar te gebruiken is !

Kan er ook goed massa op bouwen ja

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Nah vreemdgaan voorkomen is gewoon jezelf onder controle houden. Merkte ook wel de urge om 't te doen zeg maar maar als je een beetje sterk in je schoenen staat en om je vrouw/vriendin/gaybuddy geeft doe je 't niet.

Had altijd al vermoeden dat je gay was.

Maakt niks uit hoor .

Ben ik dan de enige die dat soort shit niet heeft op Tren? Serieus, m'n libido schiet er niet ziek van omhoog, word er niet agressief van maar juist heel lief.. Vrouwen die me aangapen valt me toch niet op, ik ben slecht met hints. Op hoge Test merk ik wel dat er veel meer gekeken wordt en ze me echt veel meer aanspreken dan normaal maar op Tren niet. **** my life. Gains zijn er wel altijd goed op.

Ohja, het niet zo hoge libido kan ook gewoon komen omdat ik me het leplazerus zweet als ik coïtus heb, geen zin om 3 of 4 keer per dag de hele zooi te verschonen :P

oh god, dat wat big cat net zei kan ik me wel in vinden haha.
Vind tren het allerlekkerste middel dat er is, zal ook eens bedenken wat er gebeurd die 6 weken;p

had zelf tren&primo gedaan en vond het ook een gouden combi.
in mei op naar 700mg trenA icm bold&mast&dianabol ( eerste weken opblazen)

Heb nog wel wat verhalen maar is beetje te prive;p

Laatst bewerkt:
Kan er ook goed massa op bouwen ja

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Had altijd al vermoeden dat je gay was.

Maakt niks uit hoor .

Ja man, want als je vreemdgaat ben je een echte, echte vent!

vreemdgaan heb ik geen last van idd, maar dat ligt ook echt aan je relatie denk ik.

wil niet een topic kapen ofiets, maar vraag me af wat het langste is dat je ooit tren gebruikt hebt

Over een maand begin ik ook, ben benieuwd :P

hopelijk 24 weken tren jwz

ik had op relatief lage dosis test/primo al immense moeite om hem in mijn broek te houden :o tren is niks voor mij dus

Bigcat......Ik begrijp hier uit alle verhalen dat monogaam zijn op tren verleden tijd is ? En ik me relatie,huis etc gewoon keihard op straat gooi als ik tren begin te consumeren????

Alles wat niet mag is leuk. Ik ga 8weken vakantie inplannen en mezelf aan de centrale verwarming vastbinden.

Ik ben monooooogaaaammmmmm

Haha, als je denkt dat je je niet kan inhouden dan kun je best niet zonder je vrouw/vriendin uitgaan, dat is een feit. Maar goed, dat eerste verhaal was een uitzondering bij mij hoor, dat ik het laat komen tot een hand in men broek :p Was leuke avond, dus ja :p En dat tweede verhaal was van voor ik getrouwd was ;) Maar ik laat de aandacht mij wel bevallen en ik kijk wel graag wat ik kan krijgen :p Wie niet ?

Maar ja, in dat eerste geval dus, moet je er rekening mee houden dat die impulsiviteit de overhand kan winnen als je zoveel aandacht krijgt, dat je je best niet in die situaties plaatst als je denkt dat het problemen zal geven.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ik bedoel dat tren toch gewoon prima het hele jaar te gebruiken is !

Zowel voor bloeddruk als voor je mentale gezondheid, toch best af en toe eens een cruise inlassen :p

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Jezelf onder controle houden is geloof plaatsen in een discipline die je op tren waarschijnlijk niet hebt :p

Net als met diëten is het een kwestie van weten wat het probleem is, accepteren dat je soms zwak bent, en jezelf niet in een situatie plaatsen waar je de boel kan verkloten. Mag dus inderdaad voor een bodybuilder geen probleem zijn.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

hmm, dan is mn ex een echte vent

grmbl

Ben ik eigenlijk al jaren homo :p

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Ik merkte zeker een groter dan normale drang om andere wijven te nken terwijl ik nog on tren en bij mn vriendin was, best lastig als je het niet kan relativeren want het deed me afentoe wel twijfelen over mn relatie.

Dat heb ik dan weer totaal niet. Ik weet zonder twijfel dat ik de juiste keuze gemaakt heb met men vrouw. genoeg watertjes doorzwommen om te weten dat ze "the one" voor mij is, misschien ook ten dele dat ze me men vrijheid geeft, maar eigenlijk op zowat alle vlakken hoor. En ja, der is op die ene instantie een tong in men keel en een hand in men broek beland, en mss niets om trots op te zijn (mss toch wel een beetje :)) maar verder is het echt nooit gegaan hoor :p (tijdens men huwelijk he :p)

PS zijn jullie echt allemaal boyscouts of lezen jullie vriendinnen op DBB ? :p

Dat heb ik dan weer totaal niet. Ik weet zonder twijfel dat ik de juiste keuze gemaakt heb met men vrouw. genoeg watertjes doorzwommen om te weten dat ze "the one" voor mij is, misschien ook ten dele dat ze me men vrijheid geeft, maar eigenlijk op zowat alle vlakken hoor. En ja, der is op die ene instantie een tong in men keel en een hand in men broek beland, en mss niets om trots op te zijn (mss toch wel een beetje :)) maar verder is het echt nooit gegaan hoor :p (tijdens men huwelijk he :p)

Haha:P

Ik kan niet vreemdgaan... zelfs niet op tren :fa::fa::fa:

hahaha dodelijke verhalen hieroo...
kan niet wachten begin in april eerste keer tren **** yeah

Bij al mijn vorige vriendinnen vreemd gegaan op de raarste manieren... Maar om deze geef ik te veel en van deze ben ik echt bang dat ze mijn zaakje er af snijd....

Maar sommige mannen hebben het nu sneller dan anderen. Ik heb het mijn hele leven al en elke keer als ik uit ga is het weer een test :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven