Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2014 wordt het jaar dat DBB aan de tren gaat en vreemdgaat haha![]()
Ik bedoel dat tren toch gewoon prima het hele jaar te gebruiken is !
Nah vreemdgaan voorkomen is gewoon jezelf onder controle houden. Merkte ook wel de urge om 't te doen zeg maar maar als je een beetje sterk in je schoenen staat en om je vrouw/vriendin/gaybuddy geeft doe je 't niet.
Ben ik dan de enige die dat soort shit niet heeft op Tren? Serieus, m'n libido schiet er niet ziek van omhoog, word er niet agressief van maar juist heel lief.. Vrouwen die me aangapen valt me toch niet op, ik ben slecht met hints. Op hoge Test merk ik wel dat er veel meer gekeken wordt en ze me echt veel meer aanspreken dan normaal maar op Tren niet. **** my life. Gains zijn er wel altijd goed op.
Ohja, het niet zo hoge libido kan ook gewoon komen omdat ik me het leplazerus zweet als ik coïtus heb, geen zin om 3 of 4 keer per dag de hele zooi te verschonen![]()
niet als kritiek bedoeld, maar waarom doen mensen tren als het geen zomer is?
Kan er ook goed massa op bouwen ja
---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------
Had altijd al vermoeden dat je gay was.
Maakt niks uit hoor .
Ja man, want als je vreemdgaat ben je een echte, echte vent!
Ja man, want als je vreemdgaat ben je een echte, echte vent!

Heb een politiehond en die is zo onbetrouwbaar als de neten, dus jij doet alles wat los en vast zit?![]()
ik had op relatief lage dosis test/primo al immense moeite om hem in mijn broek te houdentren is niks voor mij dus
Bigcat......Ik begrijp hier uit alle verhalen dat monogaam zijn op tren verleden tijd is ? En ik me relatie,huis etc gewoon keihard op straat gooi als ik tren begin te consumeren?
Alles wat niet mag is leuk. Ik ga 8weken vakantie inplannen en mezelf aan de centrale verwarming vastbinden.
Ik ben monooooogaaaammmmmm
Was leuke avond, dus ja
En dat tweede verhaal was van voor ik getrouwd was
Maar ik laat de aandacht mij wel bevallen en ik kijk wel graag wat ik kan krijgen
Wie niet ? Ik bedoel dat tren toch gewoon prima het hele jaar te gebruiken is !

Nah vreemdgaan voorkomen is gewoon jezelf onder controle houden. Merkte ook wel de urge om 't te doen zeg maar maar als je een beetje sterk in je schoenen staat en om je vrouw/vriendin/gaybuddy geeft doe je 't niet.

Ik merkte zeker een groter dan normale drang om andere wijven te nken terwijl ik nog on tren en bij mn vriendin was, best lastig als je het niet kan relativeren want het deed me afentoe wel twijfelen over mn relatie.
) maar verder is het echt nooit gegaan hoor
(tijdens men huwelijk he
)
Dat heb ik dan weer totaal niet. Ik weet zonder twijfel dat ik de juiste keuze gemaakt heb met men vrouw. genoeg watertjes doorzwommen om te weten dat ze "the one" voor mij is, misschien ook ten dele dat ze me men vrijheid geeft, maar eigenlijk op zowat alle vlakken hoor. En ja, der is op die ene instantie een tong in men keel en een hand in men broek beland, en mss niets om trots op te zijn (mss toch wel een beetje) maar verder is het echt nooit gegaan hoor
(tijdens men huwelijk he
)
PS zijn jullie echt allemaal boyscouts of lezen jullie vriendinnen op DBB ?![]()

PS zijn jullie echt allemaal boyscouts of lezen jullie vriendinnen op DBB ?![]()