scheurijzer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb me tren E binnen.
**** my life.
meer wou ik eigenlijk niet vertellen.
doei.

Ik nu twee weken aan het cruisen, heb nog altijd 5x meer test in me lijf dan de helft van men gym, en toch voel ik me als een klein meisje zonder men tren![]()
Ik zou volgend jaar ook wel best zo hoog willen gaan zitten. Stilaan overal de Mast uithalen en evolueren naar 900 Bold, 1500 Tren E en 250 mg test. Dat is enkel op voorwaarde dat ik een aantal andere dingen door kan trekken die nu precies een stuk moeilijker worden omdat ik er gewoon geen betrouwbare bronnen voor heb. Het schijnt dat je tren echt in gradaties ziet werken, en wil wel eens nagaan of dat klopt, dat je voor elke verhoging ook een sterker en sneller visueel effect hebt.

Haha **** wat een dose. Heb zelf ook wel gedacht om de volgende keer Ace op 150 ED te beginnen en misschien halverwege te uppen naar 200 maar weet 't nog niet, 't klinkt zo hoog![]()
Haha **** wat een dose. Heb zelf ook wel gedacht om de volgende keer Ace op 150 ED te beginnen en misschien halverwege te uppen naar 200 maar weet 't nog niet, 't klinkt zo hoog![]()
Dus lijkt me onlogisch om de dosis niet te uppen van een van men sterkste compounds, en ongetwijfeld degene die de meeste impact heeft in visuele termen. Daarnaast is 250 test en 900 bold mss wel hoog van totale dosis, maar in termen van impact niet meer dan 600 test. Het is dus eigenlijk gewoon basis + tren, de zwakkere compounds laten vallen voor de meer efficiente. Als je rekent dat ik tegen dan al niet veel boodschap heb aan orals meer ook, en buiten een 2mg methyltren hier en daar voor een boost er niet bijkomt, vind ik het een redelijk logische evolutie.
Dit weekend maar eens schouders proberen kijken hoe dat gaat...
. Anders worden het nog een pijnlijke 7 weken vrees ik 

bij gebruik van tren altijd pijn aan men testikels en neem geen extreem hoge doseringen zowel met A als E nog mensen die er last mee hebben en mss verklaring, andere aas nooit zo extreem.als bij gebruik tren??!
Zodra je in de tren-zone bent (3-4 meter afstand ?) dan ga je ervoor, ze weten echt niet wat er gebeurt![]()

Ik nu twee weken aan het cruisen, heb nog altijd 5x meer test in me lijf dan de helft van men gym, en toch voel ik me als een klein meisje zonder men tren![]()
inZit nog te twijfelen of ik net boven onderhoud moet gaan eten met tren of toch er onder. Wil toch aardig in VP zakken maar ik hoor dat Tren het beste werkt als je gewoon goed eet.
Je moet gewoon onder onderhoud gaan eten, van Tren ga je niet afvallen oid.
Lees juist al die wonderverhalen hoe mensen wel 5% in VP gezakt zijn terwijl ze zelfs ver boven onderhoud eten.

Lees juist al die wonderverhalen hoe mensen wel 5% in VP gezakt zijn terwijl ze zelfs ver boven onderhoud eten.
Ik ken ook wel jongens die gewoon normaal eten net als ieder ander persoon en die vervolgens tren zetten en mega dalen in vet% .
Wat is nou waarheid? Uit de praktijk blijkt dan toch dat je daalt in vet%.