Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
kleur heeft toch te maken met de aantal kapotte rode bloedcellen die je uitpist?

The origin of this myth most likely has to do with the rust-colored oxidized metabolites of trenbolone which are excreted in urine and often mistaken for blood.[11] Trenbolone and 17epi-trenbolone are both excreted in urine as conjugates that can be hydrolyzed with beta-glucuronidase.[12] This implies that trenbolone leaves the body as beta-glucuronides or sulfates.

Heb laatste tijd ook last van geluidsoverlast van buren. Irriteer ik me nu al aan, als straks de Tren in werking treedt ben ik bang dat ik dan daar naar binnen loop met een honkbalknuppel om die hele geluidsinstallatie te slopen

Heb laatste tijd ook last van geluidsoverlast van buren. Irriteer ik me nu al aan, als straks de Tren in werking treedt ben ik bang dat ik dan daar naar binnen loop met een honkbalknuppel om die hele geluidsinstallatie te slopen

Ben there,done that,maar liet de knuppel(nog)thuis.
De hele buurt had er al tijden last van,stelletje halvies.
Heb die kerel flink bedreigd.
Het is nu wel over:D

Ben there,done that,maar liet de knuppel(nog)thuis.
De hele buurt had er al tijden last van,stelletje halvies.
Heb die kerel flink bedreigd.
Het is nu wel over:D

Ik ga het eerst nog de normale manier proberen en desnoods bel ik de politie. Mochten die niets doen dan moet ik het misschien ook zo maar doen. Zal je net zien dat de politie dan ineens wel komt :o

Ik ga het eerst nog de normale manier proberen en desnoods bel ik de politie. Mochten die niets doen dan moet ik het misschien ook zo maar doen. Zal je net zien dat de politie dan ineens wel komt :o

Daarom mss nu eerst liefjes vragen, dan de flikken bellen, als de tren dan kickt en je gaat GTA dan heb je tenminste toch al het excuus dat je alles al geprobeerd had en er uiteindelijk gewoon horendol van werd :p

Ik had het eerst zelf gevraagd,paar briefjes gemaakt met vriendelijk verzoek daarna paar keer smeris gebeld,hele buurt had er last van.
Op het eind zo woest geworden,gewoon in me eentje heen gegaan terwijl hij daar met minstens 2 jongens zat,geen lieverdjes.
Aangebeld,die jongen kenbaar gemaakt dat dit zijn f*cking laatste waarschuwing was.
Stond met mn vinger op zijn hoofd te wijzen,gast is een kop groter:D
Toen begon hij "ja maar kunnen we er niet over praten?"en "ik ben het zelf niet die hem zo hard zet".
Ik zeg laatste waarschuwing kerel je hebt zelf de keuze.
Ben weggelopen,toen kwam er nog een vriendje van hem dreigen bij mn intercom dus dat werd nog even spannend,maar laat ik nu ook toevallig een meestergraad hebben in een vechtsport en ook wel wat vriendjes op oproep.
Later die jongen nog gezien op de parkeerplaats,bleef hem aanstaren,ik dacht doe dan wat gast!!!
Meneertje ging vlug zijn auto in.
Nooit geen muziek meer gehoord.

Tales from the trenside!
Dit had ik normaal denk niet zo gedaan:D

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

Daarom mss nu eerst liefjes vragen, dan de flikken bellen, als de tren dan kickt en je gaat GTA dan heb je tenminste toch al het excuus dat je alles al geprobeerd had en er uiteindelijk gewoon horendol van werd :p
precies!

Ik had het eerst zelf gevraagd,paar briefjes gemaakt met vriendelijk verzoek daarna paar keer smeris gebeld,hele buurt had er last van.
Op het eind zo woest geworden,gewoon in me eentje heen gegaan terwijl hij daar met minstens 2 jongens zat,geen lieverdjes.
Aangebeld,die jongen kenbaar gemaakt dat dit zijn f*cking laatste waarschuwing was.
Stond met mn vinger op zijn hoofd te wijzen,gast is een kop groter:D
Toen begon hij "ja maar kunnen we er niet over praten?"en "ik ben het zelf niet die hem zo hard zet".
Ik zeg laatste waarschuwing kerel je hebt zelf de keuze.
Ben weggelopen,toen kwam er nog een vriendje van hem dreigen bij mn intercom dus dat werd nog even spannend,maar laat ik nu ook toevallig een meestergraad hebben in een vechtsport en ook wel wat vriendjes op oproep.
Later die jongen nog gezien op de parkeerplaats,bleef hem aanstaren,ik dacht doe dan wat gast!!!
Meneertje ging vlug zijn auto in.
Nooit geen muziek meer gehoord.

Tales from the trenside!
Dit had ik normaal denk niet zo gedaan:D

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

precies!

Zoiets gebeurde bij mij ook vorige week

Lag lekker te slapen en werd ineens weer wakker door allemaal herrie. Normaal ben ik een rustige jongen maar nu stond ik echt gewoon te trillen van de woede (Ik kan het heel erg slecht hebben als ik uit mijn slaap ontwaakt wordt door overlast). Ik ging naar die buren toe en speelde nog even met de gedachten om de deur in te trappen. Uiteindelijk deed zijn vriendin open, en ik was echt zo kwaad dat ik niet eens meer uit mijn woorden kon komen. Ik zei dat ze moesten ophouden met die herrie en dat ze geluk heeft dat ze een vrouw is want anders zou ik het anders opgelost hebben. Je zag de angst gewoon in haar ogen.

Normaal zou ik mij echt schuldig voelen dat ik zoiets tegen een vrouw zeg maar de etage waarop zij wonen zit vol met uitkeringstrekkers die constant muziek afspelen en geen dag werken, de pakjes shag liggen gewoon op de grond en het ruikt er altijd naar de rook. Zelfs iemand al verhuist door de overlast.

Gebruik overigens wel Tren maar zat toen pas aan het eind van week 1.

Lag lekker te slapen en werd ineens weer wakker door allemaal herrie. Normaal ben ik een rustige jongen maar nu stond ik echt gewoon te trillen van de woede (Ik kan het heel erg slecht hebben als ik uit mijn slaap ontwaakt wordt door overlast). Ik ging naar die buren toe en speelde nog even met de gedachten om de deur in te trappen. Uiteindelijk deed zijn vriendin open, en ik was echt zo kwaad dat ik niet eens meer uit mijn woorden kon komen. Ik zei dat ze moesten ophouden met die herrie en dat ze geluk heeft dat ze een vrouw is want anders zou ik het anders opgelost hebben. Je zag de angst gewoon in haar ogen.

Normaal zou ik mij echt schuldig voelen dat ik zoiets tegen een vrouw zeg maar de etage waarop zij wonen zit vol met uitkeringstrekkers die constant muziek afspelen en geen dag werken, de pakjes shag liggen gewoon op de grond en het ruikt er altijd naar de rook. Zelfs iemand al verhuist door de overlast.

zucht, als je niet eens uit je woorden kan komen ben je gewoon NEP.
je hebt toch geen tren rage nodig om dat soort zaken op te lossen man :roflol: ?
een vent legt dat gewoon rustig uit ipv je zelf belachelijk maken, waarschijnlijk hadden ze de muziek dan ook gewoon uit gezet.

x2 ik kon ook bijna niet meer uit mn woorden komen en het waren ook van die staatsmongolen.

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

je hebt toch geen tren rage nodig om dat soort zaken op te lossen man :roflol: ?
een vent legt dat gewoon rustig uit ipv je zelf belachelijk maken, waarschijnlijk hadden ze de muziek dan ook gewoon uit gezet.

Nee man had het al een paar keer rustig en beleefd gevraagd.

Man wat een verhalen hier zeg, ik kan mij in veel van de reacties wel een klein beetje vinden. De "agressie" neemt enkel vervelende vormen aan als ik een keer een training over moet slaan.

Daarnaast is het voor mij persoonlijk gewoon even een kwestie van even de adem inhouden en ergens anders aan te denken. 't Slaat wel soms om in een soort emo mood, wat ik persoonlijk liever heb dan constante irritaties aan kleine dingen.

Qua slapen en zweten, midden in de nacht wakker worden en s'ochtends af en toe bezweet uit bed komen was er zeker wel bij. Al met al wel altijd een goede nachtrust gehad, in de moeilijkere periode's ZMA van ON bijgenomen. _O_ wat een bazenspul is dat zeg voor dit soort problemen.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Wat ik nu ervaar met tren is dat ik elke dag 5 uurtjes slaap en dat mn urine goud/geel/lichtbruin kleurig is

drink je wel genoeg?

Ik hoor soms heel zachtjes de hond van de overburen blaffen.

:roflol:

Koop gewoon isolatie platen en zorg dat je er geen last van hebt

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

The origin of this myth most likely has to do with the rust-colored oxidized metabolites of trenbolone which are excreted in urine and often mistaken for blood.[11] Trenbolone and 17epi-trenbolone are both excreted in urine as conjugates that can be hydrolyzed with beta-glucuronidase.[12] This implies that trenbolone leaves the body as beta-glucuronides or sulfates.

Is inderdaad correct, je kan t vergelijken met veel bietjes eten en dan paarse/rode pis krijgen.

Zal wel op je water inname letten, zeker als je aas gebruikt en veel eet kun je beter wat meer drinken dan te weinig.

Ik hoor soms heel zachtjes de hond van de overburen blaffen.

:roflol:

Koop gewoon isolatie platen en zorg dat je er geen last van hebt

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Is inderdaad correct, je kan t vergelijken met veel bietjes eten en dan paarse/rode pis krijgen.

Zal wel op je water inname letten, zeker als je aas gebruikt en veel eet kun je beter wat meer drinken dan te weinig.

Alleen tijdens het trainen drink ik al 1-2 liter water weg.. ik zweet en hijg me de pl**ris nu

Alleen tijdens het trainen drink ik al 1-2 liter water weg.. ik zweet en hijg me de pl**ris nu

Nouja als het geen donker oranje kleur heeft zou ik me er niet heel erg druk om maken, als je structureel te weinig drinkt heb je na een paar dagen toch wel hoofdpijn en weet je dat je te weinig drinkt :p

Ik wil in Juni Tren A/Test P kuur gaan doen van 6 weken.

6 weken test prop 100mg 3x per week
6 weken tren ace 75mg 3x per week

Is het wel te doen in de zomer met deze kuur? Of gaat dit echt niet ivm hitte?

Wil deze combinatie gebruiken om flink op te drogen.

Had het al eerder normaal gevraagd en je moet echt heel luidruchtig zijn wil ik het hier helemaal boven horen. Op een gegeven moment zaten ze gewoon met iets tegen het plafond aan te slaan en met deuren te gooien. Als het dan ook nog is 1 uur in de nacht is en ik al in diepe slaap was dan ga ik het niet meer vriendelijk vragen. Grappig ook dat mensen een stuk gehoorzamer zijn als je ze aanspreekt in een hemd ipv een trui:rolleyes:

Maar goed het is nu nog steeds stil dus effectief was het zeker

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Ik wil in Juni Tren A/Test P kuur gaan doen van 6 weken.

6 weken test prop 100mg 3x per week
6 weken tren ace 75mg 3x per week

Is het wel te doen in de zomer met deze kuur? Of gaat dit echt niet ivm hitte?

Wil deze combinatie gebruiken om flink op te drogen.

Hangt er van af hoe goed je tegen hitte kan. Ik zou zelf nooit Tren in de zomer pakken omdat ik in de zomer al bijna niet kan slapen door de warmte en ik elk uur wel een ander t-shirt kan aantrekken als ik buiten loop. Laat staan als daar ook nog eens Tren sweats bijkomen.

Moet je wel speciale platen hebben die ook geluiddempen. Zijn nogal duur volgens mij.

Valt wel mee, als je het zelf doet moet je voor max een paar duizend wel klaar zijn. Mijn oma had ook last van de buren, hebben we ook de muren voorzien van geluidsisolatie. Was echt een wereld van verschil.

Alles beter dan je rot ergeren aan de buren lijkt mij.

OTE=Dayuum;8371126

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Hangt er van af hoe goed je tegen hitte kan. Ik zou zelf nooit Tren in de zomer pakken omdat ik in de zomer al bijna niet kan slapen door de warmte en ik elk uur wel een ander t-shirt kan aantrekken als ik buiten loop. Laat staan als daar ook nog eens Tren sweats bijkomen.[/QUOTE]

Ik slaap ook niet in een t shirt dat scheelt. Maar hoe goed zijn die doseringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven