We're currently in read-only mode. Please check back later.
MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie moeten het ook wel niet doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is, ik raad het jonge en onervaren gebruikers toch zeker af om het te gebruiken. Ik lees hier van gastjes van 17,18 jaar die aan de tren gaan door dit hier allemaal te lezen...

Dat is toch niet de bedoeling denk ik. Tren is niet zomaar een snoepje hoor. En ik heb jaren ervaring en ik weet dat het helemaal niet zo mild is...
Zijn al genoeg relaties kapotgegaan door tren en dan zwijg ik nog over de mentale aspecten.

Ik verschiet er wel van dat er zoveel mensen zijn die wel degelijk meer last hebben van de sides, hoewel de meeste ongetwijfeld te wijten zijn aan teveel of te weinig estro, of niet frequent genoeg zetten, maar dan nog.

Anderzijds, eens de eerste kuur er opzit (ik raad voor iedereen 500 mg test E aan, 10 weken + HCG dan minstens 10 weken off), is een eerste keer tren proberen prioriteit denk ik, om te weten of het iets voor jou is. En als dat zo is, dan gaat het al snel een belangrijke plaats innemen in al je toekomstige kuren, dus het is ook niet zoiets waar ik onnodig mee zou wachten, en best al eens testen in een tweede of derde kuur. Je moet uiteraard enigzins weten wat te verwachten, maar moet er nu ook niet bang van zijn : als het je niet aanstaat dan stop je he.

• Topic Starter Topic Starter
Super om de discussie etc te lezen, echt top dat het topic lekker actief is!

Even mijn eigen situatie op het moment: heb op het moment alles klaar liggen behalve HCG (leverancier had ineens alleen 2000iu :(). Problem is nu dat ik laatst het selectietraject ingegaan voor een opleiding via mijn werk... Heb dus vanaf volgende week een aantal gesprekken/testen en leek me niet ideaal om dat te doen terwijl ik aan de combi test/tren/mast zit. Baal wel want kan echt niet wachten eigenlijk :D

Is die 2000 IU nu ook 2,5x zo goedkoop als een 5000 IU vial, of werkt dat niet zo? :o

Super om de discussie etc te lezen, echt top dat het topic lekker actief is!

Even mijn eigen situatie op het moment: heb op het moment alles klaar liggen behalve HCG (leverancier had ineens alleen 2000iu :(). Problem is nu dat ik laatst het selectietraject ingegaan voor een opleiding via mijn werk... Heb dus vanaf volgende week een aantal gesprekken/testen en leek me niet ideaal om dat te doen terwijl ik aan de combi test/tren/mast zit. Baal wel want kan echt niet wachten eigenlijk :D

Geeft wel redelijk wat zelfvertrouwen dus hangt ervan af wat voor gesprekken en testen. Als het vooral is over hoe je overkomt zou ik het net wel doen, als het iets is waar je heel veel concentratie nodig hebt zou ik inderdaad nog even wachten.

Eens, het is zeker geen middel dat je "even" als beginner in je kuur moet opnemen. Geestelijk sterk zijn is een vereiste.

Ik begrijp na mijn eerste tren kuur ook waarom vaak eerst korte esters worden aangeraden en niet gelijk lange, al koos ik zelf wel om te starten met e variant.

Aan de andere kant...kuren is sowieso niet alleen maar rozengeur en maneschijn, alleen naarmate je meer ervaren wordt kan je vaak beter met de sides omgaan en beter inspelen op de (neven)effecten.

Ik merk eerlijk gezegd op andere aas geen enkele sides, alleen hoofdpijn eerste paar dagen en wat sneller geïrriteerd.

Ik totaal niets, ik merk het zelfs niet dat het in men systeem zit. Enkel met tren voel ik het verschil.

:roflol: Ik rij echt asociaal als ik on ben. Normaal rij ik al redelijk door maar nu lijkt t wel alsof ik puur instinctief auto rij.

Ik heb inmiddels wel uitgevonden dat klassieke muziek wel een rustgevende werking heeft :o

:roflol: Ik rij echt asociaal als ik on ben. Normaal rij ik al redelijk door maar nu lijkt t wel alsof ik puur instinctief auto rij.

Ik heb inmiddels wel uitgevonden dat klassieke muziek wel een rustgevende werking heeft :o

Veel coïtus ook. Als het goeie coïtus is toch, met iemand die jou ook speciaal doet voelen (lukt meestal wel als ze de kleren van je lijf willen rukken). Haalt echt al de frustraties weg, toch voor een klein 24 uur.

ik word zo extreem lui he van die meuk... hele weekend op me nest gelegen. Werd vannacht wakker om te plassen en ik dacht er serieus een seconde of 2 aan om gewoon in bed te plassen.

Veel coïtus ook. Als het goeie coïtus is toch, met iemand die jou ook speciaal doet voelen (lukt meestal wel als ze de kleren van je lijf willen rukken). Haalt echt al de frustraties weg, toch voor een klein 24 uur.

Brb boete aanvechten omdat ontoerekeningsvatbaar want geen coïtuspartner :roflol:

Volgens mij ligt dat ook gewoon echt aan de persoon die je zelf bent. Ik ben normaal echt een droge, nuchtere, simpele gast met de meeste dingen en dat wordt op Tren echt niet erger. Voel niet meer de neiging vreemd te gaan dan normaal, word niet agressief, zoek niet meer de aandacht op of wat dan ook.

Ik blijf ook gewoon hetzelfde op tren. Beetje meer irritatie maar het is niet zo dat je dit aan mij kunt zien ofzo. Is allemaal eerder mentaal.

ik word zo extreem lui he van die meuk... hele weekend op me nest gelegen. Werd vannacht wakker om te plassen en ik dacht er serieus een seconde of 2 aan om gewoon in bed te plassen.

Begin van de kuur/blast ? Want heb ik ook altijd de eerste 2 weken :p

Hahahaha godver :roflol: Ik ga helemaal stuk.

Ik blijf ook gewoon hetzelfde op tren. Beetje meer irritatie maar het is niet zo dat je dit aan mij kunt zien ofzo. Is allemaal eerder mentaal.

Same. Mss zijn wij gewoon ****ing lelijk ofzo :(

Hehehe daar ben ik wel voor. Wel paar maand wachten nog tot ik weer op Tren zit :(

ik ook pas in april weer hoor, en voordien toch geen tijd meer om uit te gaan :p Denk dat de portiers ook maar raar zouden kijken als er zo 10 van die opgefokte BBers binnenkomen. mss nog wat methyltren zetten voor we vertrekken.

Gaan we meteen intermediate, of zoeken we een MILF-kot voor de beginners ? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven