- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
jullie moeten het ook wel niet doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is, ik raad het jonge en onervaren gebruikers toch zeker af om het te gebruiken. Ik lees hier van gastjes van 17,18 jaar die aan de tren gaan door dit hier allemaal te lezen...
Dat is toch niet de bedoeling denk ik. Tren is niet zomaar een snoepje hoor. En ik heb jaren ervaring en ik weet dat het helemaal niet zo mild is...
Zijn al genoeg relaties kapotgegaan door tren en dan zwijg ik nog over de mentale aspecten.
Ik verschiet er wel van dat er zoveel mensen zijn die wel degelijk meer last hebben van de sides, hoewel de meeste ongetwijfeld te wijten zijn aan teveel of te weinig estro, of niet frequent genoeg zetten, maar dan nog.
Anderzijds, eens de eerste kuur er opzit (ik raad voor iedereen 500 mg test E aan, 10 weken + HCG dan minstens 10 weken off), is een eerste keer tren proberen prioriteit denk ik, om te weten of het iets voor jou is. En als dat zo is, dan gaat het al snel een belangrijke plaats innemen in al je toekomstige kuren, dus het is ook niet zoiets waar ik onnodig mee zou wachten, en best al eens testen in een tweede of derde kuur. Je moet uiteraard enigzins weten wat te verwachten, maar moet er nu ook niet bang van zijn : als het je niet aanstaat dan stop je he.

). Problem is nu dat ik laatst het selectietraject ingegaan voor een opleiding via mijn werk... Heb dus vanaf volgende week een aantal gesprekken/testen en leek me niet ideaal om dat te doen terwijl ik aan de combi test/tren/mast zit. Baal wel want kan echt niet wachten eigenlijk 

*hint* hahah
Ik rij echt asociaal als ik on ben. Normaal rij ik al redelijk door maar nu lijkt t wel alsof ik puur instinctief auto rij.