Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil in Juni Tren A/Test P kuur gaan doen van 6 weken.
6 weken test prop 100mg 3x per week
6 weken tren ace 75mg 3x per week
Is het wel te doen in de zomer met deze kuur? Of gaat dit echt niet ivm hitte?
Wil deze combinatie gebruiken om flink op te drogen.
Heb dat serieus gehad trouwens in het huis dat ik huurde voor ik dit huis kocht. Was overigens niet de tren zen schuld, maar van dat meisje die gewoon bijzonder expressief was
Door de tren duurde het natuurlijk wel 3-4 uur op een zomerse middag en het slaapkamerraam stond open
Die zullen in elk geval nooit nog men naam vergeten ...

Dit dacht ik ook altijd...verhalen over tren zijn fabeltjes.
Nu twee weken geleden klaar met tren-e, in die 12 weken heb ik dingen gedaan, meegemaakt en gevoeld...nooit verwacht dat situaties en gevoelens zo anders hadden kunnen zijn dan gewend![]()
Het leven voor de rest loopt zen gang. Ik heb echt men routine nodig om resultaten te boeken, dus is het doorgaans voor mij werken, trainen, slapen en wat quality time met vrouw en kinderen. Maar dan ga je al eens uit om je zinnen te verzetten en dan gebeurt het toch weer
Eens je het herkent ook, die momenten, dan speel je er uiteraard ook sneller op in, terwijl iemand die niet die aanleg of ervaring heeft mss onbewust die momenten uit de weg gaat.En het zijn echt outtakes ook heHet leven voor de rest loopt zen gang. Ik heb echt men routine nodig om resultaten te boeken, dus is het doorgaans voor mij werken, trainen, slapen en wat quality time met vrouw en kinderen. Maar dan ga je al eens uit om je zinnen te verzetten en dan gebeurt het toch weer
Eens je het herkent ook, die momenten, dan speel je er uiteraard ook sneller op in, terwijl iemand die niet die aanleg of ervaring heeft mss onbewust die momenten uit de weg gaat.
Nooit gedacht of verwacht dat een middel dit allemaal met je kon doen.Toen ik net klaar was moest ik even 2x nadenken of ik het ooit weer zou gebruiken...nu helemaal weer met beide voetjes op de grond...verlang ik al naar de volgende keer.Nooit gedacht of verwacht dat een middel dit allemaal met je kon doen.
Volgens mij ligt dat ook gewoon echt aan de persoon die je zelf bent. Ik ben normaal echt een droge, nuchtere, simpele gast met de meeste dingen en dat wordt op Tren echt niet erger. Voel niet meer de neiging vreemd te gaan dan normaal, word niet agressief, zoek niet meer de aandacht op of wat dan ook.
Meer hoe je denkwijze en gevoel veranderd.Ik heb al geleerd met genoeg tren dat niets overdreven is hoor. Je staat er meestal zelf wel even van te kijken voor je gewoon met de flow meegaat en het laat gebeuren. Elke keer opnieuw nog. In elke blast/kuur gebeuren er wel twee of drie dingen waar ik eerst van denk "dit kan toch niet echt zijn ?", maar het zijn net die dingen die ervoor zorgen dat ik elke cruise alweer zit te verlangen naar de volgende blast, en waarom ik me op 500 test nog altijd als een klein meisje voel![]()
jullie moeten het ook wel niet doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is, ik raad het jonge en onervaren gebruikers toch zeker af om het te gebruiken. Ik lees hier van gastjes van 17,18 jaar die aan de tren gaan door dit hier allemaal te lezen...
Dat is toch niet de bedoeling denk ik. Tren is niet zomaar een snoepje hoor. En ik heb jaren ervaring en ik weet dat het helemaal niet zo mild is...
Zijn al genoeg relaties kapotgegaan door tren en dan zwijg ik nog over de mentale aspecten.
Tuurlijk is er een reden voor dat veel mensen het mentale aspect gewoon niet prettig vinden, naast het gigantische zweten enzovoorts.jullie moeten het ook wel niet doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is, ik raad het jonge en onervaren gebruikers toch zeker af om het te gebruiken. Ik lees hier van gastjes van 17,18 jaar die aan de tren gaan door dit hier allemaal te lezen...
Dat is toch niet de bedoeling denk ik. Tren is niet zomaar een snoepje hoor. En ik heb jaren ervaring en ik weet dat het helemaal niet zo mild is...
Zijn al genoeg relaties kapotgegaan door tren en dan zwijg ik nog over de mentale aspecten.