MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik durf niet tussen al die grote gasten te lopen :(

gelijk hoe je het bekijkt, er moet er altijd een de grootste zijn en een de kleinste he :p Ik zou er naar uitkijken zelfs. Teveel last van big fish syndroom in men wijvengym :p Moet me dringend wat motiveren door meer tussen bredere mensen te zijn. Al goed dat het maar een maand meer is tot FIBO :p

gelijk hoe je het bekijkt, er moet er altijd een de grootste zijn en een de kleinste he :p Ik zou er naar uitkijken zelfs. Teveel last van big fish syndroom in men wijvengym :p Moet me dringend wat motiveren door meer tussen bredere mensen te zijn. Al goed dat het maar een maand meer is tot FIBO :p

Zo kan je het inderdaad ook bekijken.

Misschien dat ik het er dan maar eens op waag, zie het tegen die tijd wel :D

mss moeten we allemaal samen eens gaan clubben als we "on" zijn. :)

Tren night out!!! maak even nieuw topic BC voor de meeting:p. Enige vereisten is dat je aan de tren zit.

Lekker een stuk of 10 grote zwetende hitsige mannen bij elkaar

Zo kan je het inderdaad ook bekijken.

Misschien dat ik het er dan maar eens op waag, zie het tegen die tijd wel :D

Zult sowieso niet eens bij de kleinste zijn waar we terecht komen, mss zelfs niet in de groep :p

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Tren night out!!! maak even nieuw topic BC voor de meeting:p. Enige vereisten is dat je aan de tren zit.

Zal niet lang duren denk ik dan, 10 mannen die tren zweten moet een radius creeën waarbij de rest van de joint gevuld is met opgehitste vrouwen die staan te druipen van de goesting. Is vooral daarom dat ik het wel eens wil proberen :p Puur experimenteel :p Dat, en om eens te zien wie de eerste kerel is die iets durf zeggen omdat zen vriendin met een van ons danst :p

ik ben serieus wel up voor zoiets.. lijkt me wel lachen

Ik ben er dan ook bij :D

Brb meer aas en eten kopen :sad:

Haha eens kijken hoelang het duurt voordat er 2 met een tren rage staan te matten omdat ze dezelfde meid mee willen nemen

In

Ik ben er ook wel voor in.
Lijkt me hilarisch om keer met dbbers te gaan stappen, zeker aan de tren.

Zelf gister met het zusje van een maat van me staan zoenen. Denk niet dat ik dat gedaan had als ik off was.

• Topic Starter Topic Starter
Geeft wel redelijk wat zelfvertrouwen dus hangt ervan af wat voor gesprekken en testen. Als het vooral is over hoe je overkomt zou ik het net wel doen, als het iets is waar je heel veel concentratie nodig hebt zou ik inderdaad nog even wachten.

Het is wel een gesprek waar mijn competenties besproken worden en gekeken word of ik geschikt ben voor de functie die ik door deze opleiding mag gaan invullen. Dus dan zeg jij, doen!

Zweet ik me dan niet kapot :P 3 weken later moet ik een soort IQ test afleggen dus dan toch maar beter even wacht gok ik ;)

Het is wel een gesprek waar mijn competenties besproken worden en gekeken word of ik geschikt ben voor de functie die ik door deze opleiding mag gaan invullen. Dus dan zeg jij, doen!

Zweet ik me dan niet kapot :P 3 weken later moet ik een soort IQ test afleggen dus dan toch maar beter even wacht gok ik ;)

Durv jei tre seggen dat me iq daalt ofsow??:mad::mad::mad::mad::mad:

• Topic Starter Topic Starter
mss moeten we allemaal samen eens gaan clubben als we "on" zijn. :)

Ik ben IN, moet er toch 1 de kleinste zijn :D

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Zal niet lang duren denk ik dan, 10 mannen die tren zweten moet een radius creeën waarbij de rest van de joint gevuld is met opgehitste vrouwen die staan te druipen van de goesting. Is vooral daarom dat ik het wel eens wil proberen :p Puur experimenteel :p Dat, en om eens te zien wie de eerste kerel is die iets durf zeggen omdat zen vriendin met een van ons danst :p

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Durv jei tre seggen dat me iq daalt ofsow??:mad::mad::mad::mad::mad:

Neej joh tuurleik niet! Maar omdat ik me dan moet "concentreren"

Haha, big cat, je vernoemt daar ergens een MILF-kot. Over welke discotheek heb je het dan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven