AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha dodelijke verhalen hieroo...
kan niet wachten begin in april eerste keer tren **** yeah

Hier nog 1! :)

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Bij al mijn vorige vriendinnen vreemd gegaan op de raarste manieren... Maar om deze geef ik te veel en van deze ben ik echt bang dat ze mijn zaakje er af snijd....

Maar sommige mannen hebben het nu sneller dan anderen. Ik heb het mijn hele leven al en elke keer als ik uit ga is het weer een test :cool:

Jij moet wel een dodelijk lekkere boy zijn dan??

of die vrouwen waren allemaal blind.

God made men,
Men made Tren,
Tren make's GODS!!!

Mijn ervaringen:

- Het maakt je Ultra- Alpha! (Vrouwen kijken je na en je merkt echt dat ze anders reageren op je)
- De beste gains en de beste cuts ever! (Het veranderd vooral je shape telkens je het gebruikt!)
- Ook al zet je in je kont of been, je krijgt er dikke delts van!! :eek:
- Neuken doe je zonder moeite 3 x na mekaar en zelfs een 4de keer als ze nog kan ;)
- Je zweet je kapot, vooral 's nachts (Ik had het een periode zo erg dat ik 2x per nacht opstond om te douche en telkens een grote badhanddoek onder me lag die kletsnat was!! Dagelijks beddengoed in de was!)
- Dromen doe je echt (En dan ook ECHT!) ****ed- up!! Ik droomde een keer dat ik Rihana los in der poep aan het naaien was en plots kwam der een negert binne met een machette en kapte der hoofd deraf, waarna ik gewoon netjes verder deed! (Yep echt ****ED- UP)!
-Het resultaat van de 2 bovengaande is dat er nachten zijn dat je maar 3 uurtjes slaapt en toch elke ochtend meesterlijk fit en fris de dag doorkomt !
- Trainen doe je op een ander niveau, krachttoename is ongekend! En als je denkt dat je al ooit pomp hebt gehad... Think again, tren- pomp is met niets te evenaren!
- Uithoudingsvermogen op Tren is 0,0000... de lift kapot en dus de trap nemen, vergeet het maar :rolleyes:

Grts

Ik word trouwens ook elke dag wakker om knal 5 uur op tren ! Handig om die k*twekker niet aan te moeten horen smorgens. Ik ben ook echt 100% wakker dan :D

Waar blijven die sterke verhalen? Zet er ook effe bij Op welke dosis je de bijwerkingen had positief of negatief.

Iemand losgeslagen op 300mg tren E ?

Die dosis ga ik zetten namelijk.

Waar blijven die sterke verhalen? Zet er ook effe bij Op welke dosis je de bijwerkingen had positief of negatief.

Iemand losgeslagen op 300mg tren E ?

Die dosis ga ik zetten namelijk.

Ken eigenlijk niemand die losgeslagen wordt op tren, het is echt bij momenten dat je je gewoon moet beseffen dat al je gedragingen enorm impulsief worden. Dat concentratie er niet inzit. Dat geduld moeilijk wordt. Maar meer ook niet. Een mens moet weten waaraan hij begint met tren, maar moet ook niet overdrijven ;)

Ik moet mss wat meer inhouden met verhalen, met al die brave jongens hier gaat er sefs nog een gaan klikken :p

300mg tren e is bij mij al heftig, 200mg al trouwens. Mijn eerste keer trenblone was namelijk 10 weken op 200mg en ik had niet verwacht er zoveel bijwerkingen van te krijgen.

Ken eigenlijk niemand die losgeslagen wordt op tren, het is echt bij momenten dat je je gewoon moet beseffen dat al je gedragingen enorm impulsief worden. Dat concentratie er niet inzit. Dat geduld moeilijk wordt. Maar meer ook niet. Een mens moet weten waaraan hij begint met tren, maar moet ook niet overdrijven ;)

Ik moet mss wat meer inhouden met verhalen, met al die brave jongens hier gaat er sefs nog een gaan klikken :p

Niet inhouden bigcat!! Niet inhouden!

Begint net leuk te worden.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

300mg tren e is bij mij al heftig, 200mg al trouwens. Mijn eerste keer trenblone was namelijk 10 weken op 200mg en ik had niet verwacht er zoveel bijwerkingen van te krijgen.

200mg al joh........vertel vertel

Mijn spulletjes zijn binnen! Heb er nu al zin in. :D

Ja ik ook man ...maar begin gewoon op 300mg en als ik me na 2dagen goedvoel dan verhoog ik naar 600mg.

Moet eerlijk zeggen dat ik van 800 niet meer of minder had dan 400 (wel meer groei natuurlijk, maar niet meer effects en sideeffects). En spreek je nu over ace ? Want met enth zal twee dagen je nog niet veel vertellen vrees ik :p

wnr merk je tren E wel dan? na een week toch?

Tren A kon ik het dezelfde ochtend nog zien, voor slapen geprikt en ik werd wakker met volle aders. Meteen men armen maar geschoren :D

Tren A kon ik het dezelfde ochtend nog zien, voor slapen geprikt en ik werd wakker met volle aders. Meteen men armen maar geschoren :D

Sommige effecten ja, maar zelfs met ace mag nog een klein weekje rekenen voor je het volle effect hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven