Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big cat wat vond je client van superdrol? ben voor de dragonnutrition versie gegaan aangezien dat merk goed aangeschreven staat, dosis zal 25mg op 4 weken zijn als kick

Moet ie nog proberen. Had de epistane, M1T en superdrol besteld, de M1T staat ingeschreven voor begin, en superdrol van einde van volgende blast. Zijn beide ook dragon nutrition en heb ze nog niet bekeken, maar zijn dit geen caps van 10 mg ? Lijkt me moeilijk om dan 25 mg te nemen.

Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste :o) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast :mad: Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan :mad: :mad: WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend :rolleyes:

Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......[/QUOTE]

:roflol::roflol::huilen::P

Potverdomme leer quoten joh :roflol:

Ik heb vannacht coïtus gehad met een meisje wat ik 3 jaar geleden een keer een hand gegeven heb om elkaar voor te stellen.
Toen ik wakker werd was ik helemaal aan het zweten. :thumb:

Gloeiende :D

Van de gym onderweg naar huis bedacht dat ik toch niet zo'n zin in gehakt heb, dus ff "snel" naar de jumbo.
Kipfilet gevonden, komkommertje erbij en de keuze uit 3 kassa's. 1 leuk klein dingetje, zo 1 die je in elke houding kunt wurmen met 1 arm. De andere 1 of andere kneus van 15 met meer pukkels dan de gemiddelde trenblaster en kassa 3 zat een boers meisje van de slager die bij moest draaien. Pun gaat dus voor het eerste meisje, ondanks dat dat misschien niet de snelste rij is (LEES: de langste :o) Ben ik bijna aan de beurt, loopt haar hele kassasysteem vast :mad: Dus ik naar die andere chick, dat slagersmeisje.. Sta ik daar in de rij, komt er zo'n te dikke, kale knakker de winkel binnengelopen met zijn pinpas. Die was hij dus kennelijk vergeten.. Gaat die pipo gewoon vooraan staan :mad: :mad: WTF?! Ik moest echt tot tien tellen om niet helemaal uit mijn plaat te gaan. Uiteindelijk maar de boodschappen bij Mr. Clearasil afgerekend :rolleyes:

Voortaan als ik van smaak verander onderweg naar huis, vreet ik gewoon wat ik al in huis heb.......

Had je zoveel haast? Ik zou voor kijkplezier gewoon aan de eerste kassa blijven staan.. :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb vannacht coïtus gehad met een meisje wat ik 3 jaar geleden een keer een hand gegeven heb om elkaar voor te stellen.
Toen ik wakker werd was ik helemaal aan het zweten. :thumb:

Pervert! :D

Ik werd vanochtend wakker trouwens terwijl ik nog net mee kreeg dat ik droomde van een blond collega'tje.. Die best wel uitgedijd is na 2 zwangerschappen.. In mijn droom verbaasde ik me erover dat ze ineens weer zo'n goed figuurtje had en een mega kort jurkje aan had. Toen werd ik wakker :dunno: Timing :/

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Had je zoveel haast? Ik zou voor kijkplezier gewoon aan de eerste kassa blijven staan.. :p

Nah dat zijn niet echt keuzes. Op zo'n moment ben je gewoon opgefokt.. Haast had ik zeker niet :D

Kan iemand mij iets vertellen over de krachtgains van tren? En wanneer je weer off gaat verlies je dan veel van deze kracht? Dank

Ik denk dat 95 % van DBB niet snapt wat het woord 'ervaringen' betekent. Al die vragen over hoe Tren werkt of hoe je het beste een kuur in elkaar kunt flanzen met Tren, wtf. De afgelopen 40 pagina's staan volgens mij 2 daadwerkelijke verhalen van mensen die Tren hebben gebruikt, de rest is onzin..

Ik denk dat 95 % van DBB niet snapt wat het woord 'ervaringen' betekent. Al die vragen over hoe Tren werkt of hoe je het beste een kuur in elkaar kunt flanzen met Tren, wtf. De afgelopen 40 pagina's staan volgens mij 2 daadwerkelijke verhalen van mensen die Tren hebben gebruikt, de rest is onzin..

Ben ik het zeker mee eens, wellicht ff een mod die er iets aan kan doen?

kun je net zo goed het topic verwijderen en die 2 posts zetten in het big cat topic :roflol:

het is toch leuk dat tren hier wordt besproken, verander dan de topicnaam in het tren topic oid, imo gaat het hier in elk topique over wat anders dan wat gevraagd wordt.

het is toch leuk dat tren hier wordt besproken, verander dan de topicnaam in het tren topic oid, imo gaat het hier in elk topique over wat anders dan wat gevraagd wordt.

Als Tren nou besproken werd oke. Het gaat gewoon weer om de aloude noobvragen : hoe cut ik op tren, hoe bulk ik op tren, hoe stop ik tren in mn reet, wat combineer ik met tren. Bullshit dus. Het feit dat elk topic offtopic gaat is idd ook niet iets om blij mee te wezen :P

Wat wel raar is, is dat ik met Test-e al rond deze tijd al puistjes kreeg (Van die grote diepe witte die je alleen met roids krijgt) maar ik heb nu nergens last van met Tren en pak helemaal geen zonnebank of scrub meer.

sinds ik dit topic ontdekt heb vraag ik me bij elke meid af ''zou ze me doen als ik op tren zou zitten?'' :roflol:

hette gij een kort lontje of nie of tren stress :);)

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Mijn rug zat ook onder de dikke puisten niet om aan te gapen
ik heb laatst een antibiotica kuurtje gehad van de dokter om te proberen voor een week
Na 1 week de rug helemaal schoon alleen nog een paar rodevlekjes thats it
in mijn log post ik de naam wel van het medicijn

de dokter heeft wel verteld dat dit een maand gebruikt moest worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven