Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahah topic is zo grappig aan t worden XD

Ik wil weer meer hitsige en agresieve verhalen lezen..

Geen vragen meet over gebruik..dat doen jullie maar lekker ergens anders!:trollface:

Hele weekend slapen zodat het snel maandag is :wanker:

• Topic Starter Topic Starter
nou ik droomde over dat ik mn vriendin, collega en een chick uit de trein tegelijk aan het nken was :D was echt geniaal

Zo dagje shoppen achter de rug.
Iets met bussen vol Jappanners, bussen vol met Duitsers en Designer Outlets :eek:

Heb nog net niemand op zijn bek geramd. Die Jappen stinken ALLEMAAL naar knoflook. Die Duitsers zijn ALLEMAAL veel te DIK en het was VEEL TE DRUK :mad:

k*tROERMOND en k*tMAASMECHELEN... STERF :mad:

Ghehehehehe, je beschrijft mij :o alleen dat schreeuwen lukt me niet, daar heb ik echt geen adem voor.
Was eergister ook lekker aan het flexen in de spiegel terwijl ik aan het beuken was. Naar het einde toe was mijn hartslag en ademnood zo hoog dat ik me heb laten vallen en zeker 10 minuten niks anders kon doen dan keihard uithijgen. Het zweet droop van mijn schouders en rug af alsof iemand een kraan open had gezet.

Stel je voor, ik zou ook nog aan de tren gaan :rolleyes:

:roflol: Mijn vriendin wilt altijd dat ik dirty talk doe tijdens het batsen, brb niet genoeg adem om te praten.

Iets met bussen vol Jappanners, bussen vol met Duitsers en Designer Outlets :eek:

Heb nog net niemand op zijn bek geramd. Die Jappen stinken ALLEMAAL naar knoflook. Die Duitsers zijn ALLEMAAL veel te DIK en het was VEEL TE DRUK :mad:

Ja man daar is het altijd druk helaas, wel goeie prijzen en spulletjes als je goed zoekt. ik had afgelopen vrijdag op station ehv pohpoh, liep zn man voor mij met zijn mobiel en die liep net niet hard genoeg door, steeds als ik hem wilde inhalen ging die rechts ik links hij ook weer links, nou ik heb achter hem uitgehaald maar wel zodat ik hem niet raakte. frustratie op en top

Verhuis eens uit dat pauper-gedeelte van Nederland man.. ;)

Ohja, morgen word ik Tren-ontmaagd

• Like
Waarderingen: mat
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven