Em87
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 326
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 11%
volgens mij is het een Anal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij is het een Anal
het is toch leuk dat tren hier wordt besproken, verander dan de topicnaam in het tren topic oid, imo gaat het hier in elk topique over wat anders dan wat gevraagd wordt.

zijn er bitches die Tren Base weleens hebben geprobeerd![]()
Ja is echt een vet evenement. Vorige keert kwam trenbol-1, ClemButter'nOil, testostertom met het nummer EnAntHate. Toen dj Cheque die beat Dropte ging de tent los.

ja is echt een vet evenement. Vorige keert kwam trenbol-1, clembutter'noil, testostertom met het nummer enanthate. Toen dj cheque die beat dropte ging de tent los.
Ja is echt een vet evenement. Vorige keert kwam trenbol-1, ClemButter'nOil, testostertom met het nummer EnAntHate. Toen dj Cheque die beat Dropte ging de tent los.

Ghehehehehe, je beschrijft mijalleen dat schreeuwen lukt me niet, daar heb ik echt geen adem voor.
Was eergister ook lekker aan het flexen in de spiegel terwijl ik aan het beuken was. Naar het einde toe was mijn hartslag en ademnood zo hoog dat ik me heb laten vallen en zeker 10 minuten niks anders kon doen dan keihard uithijgen. Het zweet droop van mijn schouders en rug af alsof iemand een kraan open had gezet.
Stel je voor, ik zou ook nog aan de tren gaan![]()
Mijn vriendin wilt altijd dat ik dirty talk doe tijdens het batsen, brb niet genoeg adem om te praten.Zo dagje shoppen achter de rug.
Iets met bussen vol Jappanners, bussen vol met Duitsers en Designer Outlets
Heb nog net niemand op zijn bek geramd. Die Jappen stinken ALLEMAAL naar knoflook. Die Duitsers zijn ALLEMAAL veel te DIK en het was VEEL TE DRUK
k*tROERMOND en k*tMAASMECHELEN... STERF![]()
Nou wrs niet mensen op de tren zijn nou niet bepaald fit

Zo dagje shoppen achter de rug.
Iets met bussen vol Jappanners, bussen vol met Duitsers en Designer Outlets
Heb nog net niemand op zijn bek geramd. Die Jappen stinken ALLEMAAL naar knoflook. Die Duitsers zijn ALLEMAAL veel te DIK en het was VEEL TE DRUK
k*tROERMOND en k*tMAASMECHELEN... STERF![]()

Verhuis eens uit dat pauper-gedeelte van Nederland man..
Ohja, morgen word ik Tren-ontmaagd