MuscleMeat

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn aankomende blast wordt
week1-10 300mg test e pw
week 1-3/4 100mg tren a ed stop wanneer de tren e ze werk gaat doen
week1-10 1000mg tren e pw
week 1-10 500mg mast e pw
Hgh 5iu pd 2*2,5 iu
ghrp2 cjc1295 30 minuten na hgh injecties

wilde er bold bij doen maar had vorige keer met bold ook wat hoge bloeddruk.
mast goed gedosseerd zo?

Ervaringen zal ik terzijnertijd wel delen.
heb er zin an.

gebruik 2x pw een slaappil indien nodig, vorige keer sliep ik rustig 3 nachten niet om plots overdag ineens uren te pitten, niet echt gezellig thuis.

Peps 30min voor je hgh nemen ;)

vandaag gestart met tren e 200mg per week.. eerste x tren dus ff voorzichtig opbouwen : ).. ben aan het cutten probeer dus niet veel massa te winnen.. maar mooie definitie te krijgen :)

vandaag gestart met tren e 200mg per week.. eerste x tren dus ff voorzichtig opbouwen : ).. ben aan het cutten probeer dus niet veel massa te winnen.. maar mooie definitie te krijgen :)

ben benieuwd wat die 200mg gaat doen !

Hoeveel test zet je ernaast?

Wat is jullie mening over Cocaine/XTC/MDMA tijdens een (tren)kuur?

En wiet?? Benieuwd of dat een 'slecht' effect heeft op je tren kuur

Mijn aankomende blast wordt
week1-10 300mg test e pw
week 1-3/4 100mg tren a ed stop wanneer de tren e ze werk gaat doen
week1-10 1000mg tren e pw
week 1-10 500mg mast e pw
Hgh 5iu pd 2*2,5 iu
ghrp2 cjc1295 30 minuten na hgh injecties

wilde er bold bij doen maar had vorige keer met bold ook wat hoge bloeddruk.
mast goed gedosseerd zo?

Ervaringen zal ik terzijnertijd wel delen.
heb er zin an.

gebruik 2x pw een slaappil indien nodig, vorige keer sliep ik rustig 3 nachten niet om plots overdag ineens uren te pitten, niet echt gezellig thuis.

Damn wat een kuur :rolleyes: Ga je een log bijhouden?

Gaat echt lekker dit spul!

ik zit aan

1 tm 4 60 mg Winstrol
1 tm 10 400 mg Tren E
1 tm 12 500 mg Test E
1 tm 12 Hcg

Daarna nakuren uiteraard :)

Aders poppen eruit!

Peps 30min voor je hgh nemen ;)

Ik meen op datbtrue toch echt andersom gelezen te hebben, zou het effect van hgh verveelvoudigen.
ik zoek het nog effe op.

---------- Toegevoegd om 06:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:53 ----------

Damn wat een kuur :rolleyes: Ga je een log bijhouden?

Nope hou ergens anders wel een log bij maar zonder foto'sdus is niet zo heel interessant.
twijfel echter of ik de tren e eruitgooi en gewoon elke dag tren a blijf prikken, ben ik er ook sneller vanaf als de sides me te gek worden.

Toch ff kijken wat er in dit forum speelt. 62 pagina's vol :D

Hoe gaat het met de gains Quibus?

Als je vorige kuur tren a bevatte op 100mg ed (700pw). Zou je dan met tren e op 600 of 800 pw gaan zitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.232
Toch ff kijken wat er in dit forum speelt. 62 pagina's vol :D

Hoe gaat het met de gains Quibus?

Hahah enjoy :D Eerste 15/20 pagina's zijn wel serieus mbt ervaringen.

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Als je vorige kuur tren a bevatte op 100mg ed (700pw). Zou je dan met tren e op 600 of 800 pw gaan zitten?

Van Tren-a word er 90% werkzaam opgenomen en van E maar 75% als ik het goed heb dus reken uit :)

Hahah enjoy :D Eerste 15/20 pagina's zijn wel serieus mbt ervaringen.

---------- Toegevoegd om 10:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Van Tren-a word er 90% werkzaam opgenomen en van E maar 75% als ik het goed heb dus reken uit :)
800 dus, Maar het was voor mij gewoon ook eens om te weten wat het met je zou doen als je minder neemt dan je vorige kuur? Ik heb al gelezen dat sommige op 800 of 1000 zaten en terug keerden naar 600 omdat dit hun "sweetspot" was.

• #1.234
800 dus, Maar het was voor mij gewoon ook eens om te weten wat het met je zou doen als je minder neemt dan je vorige kuur? Ik heb al gelezen dat sommige op 800 of 1000 zaten en terug keerden naar 600 omdat dit hun "sweetspot" was.

Wat was je ervaring met A en waarom wil je nu E, door het vele injecteren? Wat was je ervaring ermee, gains, sides etc (daar is dit topic toch voor ;))

Wat was je ervaring met A en waarom wil je nu E, door het vele injecteren? Wat was je ervaring ermee, gains, sides etc (daar is dit topic toch voor ;))
De tren a was voor een 8w cutkuur. Nu wil ik een cleanbulk doen. Graag op +-9% vet blijven en enkel mooie massa aankomen met.
500 test e 1-12
800 tren e 1-10
400 mast e 1-10
25mg T3
en HCG natuurlijk
Ik heb geen probleem met ed prikken, ben verpleegkundige dus dat is standaard voor mij :-)
Sides enkel maar zweten. En ik ben van 12 naar 8% gegaan en sterker geworden.

• #1.236
Dat klinkt goed man :) Zette je er ook mast-p naast toen?

Ik zie nog steeds niet de reden waarom je nu voor E gaat ipv A ?:p

Ik meen op datbtrue toch echt andersom gelezen te hebben, zou het effect van hgh verveelvoudigen.
ik zoek het nog effe op.

Heb ook redelijk wat informatie van hem gelezen maar denk dat het andersom moet zijn.
Gains van GH haal je juist uit de spikes, bij gebruik van peptides als een GHRH+GHRP duurt het 30 min ruwweg voordat je spike op komt en directe GH is binnen een paar min dus heb je een hogere spike.

Ik zie nog steeds niet de reden waarom je nu voor E gaat ipv A ?:p

Scheelt zowat de helft in kosten :cool:

zit nu een week op 200 mg en heb echt erge zweet aanvallen.
ben benieuwd wat het gaat brengen.

Dat klinkt goed man :) Zette je er ook mast-p naast toen?
Ja zoals big cat aanraad op de helft doseren van de tren. Werd er goed vasculair door. Doe geen tren meer zonder. En inderdaad scheelt ook de helft in de kosten anders was het wellicht ed prikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven