XXL Nutrition

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed nu voel ik me weer verplicht het verhaal af te maken.
Was naar FYM Fest, heenweg met zijn 3en waarvan 1 studente. Dus kon met korting kaartje kopen.. Maar omdat alles totaal verkeerd viel die dag ging ik eerder weg. Heb toen nog het verhaal uitgelegd aan die h**r, maar kennelijk vond ze dat ik er niet slecht genoeg uitzag om mijn verhaal te geloven..

Had dan gwn iemand opgezocht die een kortingspas heeft knuppel. Als 't je 1e boete van de NS was kun je klantenservice mailen met je verhaal en krijg je met geluk je boete teruggestort. Kaartje moet je wel gwn betalen.

Had dan gwn iemand opgezocht die een kortingspas heeft knuppel. Als 't je 1e boete van de NS was kun je klantenservice mailen met je verhaal en krijg je met geluk je boete teruggestort. Kaartje moet je wel gwn betalen.

Ik was helemaal ALLEEN in de trein. Dus had niet zoveel zin om ook onder de stoelen te gaan zoeken :p

Trenmendes raging in een trein. had ik willen meemaken :o

Ik erger mij wel enorm veel aan de ecto's in de gym die meer praten dan trainen en ondertussen wel alles in beslag nemen. Als ze ook nog eens een grote mond hebben ram ik ze het liefst gelijk met hun hoofd door de spiegel:mad:

Ik erger mij wel enorm veel aan de ecto's in de gym die meer praten dan trainen en ondertussen wel alles in beslag nemen. Als ze ook nog eens een grote mond hebben ram ik ze het liefst gelijk met hun hoofd door de spiegel:mad:

Hmm de meeste ecto's gaan wel opzij als je compleet bezweet met een rood hoofd al hijgend naar ze toe loopt met je minst vriendelijke blik :D

.

Gaat het nog wel over tren hier? ??? :p

Ben benieuwd, over 8w 10w Tren E 2x pw 200mg
Slapen doe ik sowieso al slecht, dus daar maak ik me niet zo druk om.
(Dat is ook op te lossen met een pammetje) ;)
Maak me eerder druk om me lontje,die is met test al kort. :headbang:
En qua vrouwen,,,,,ach genoeg sterke verhalen op
dit topic voorbij zien komen :D
Dus ik zeg niks :cool:

Jah zal zeker zo zijn, ookal ben je awkward to the max maar je neemt tren ben je een god :/

:roflol: soms lig ik hier in een deuk

Als ik de verhalen hier zo lees zal ik de tren toch eens hoger moeten gaan dosseren en zit toch al op 600 pw

Laatst bewerkt:
May the tren be with you!

Trouwens,Ik zeg wel 2x pw 200mg
Maar zou het zoveel uitmaken>
2x pw 200 of 1x pw 400 < ?

Ik heb idd ook last van wat meer puistjes (vooral op mn chest)

Daar zit wat in, inderdaad:(

Ik dan toch maar anderhalve week te vroeg uit cruise gekomen :p

ik was volgens mij 2 weken gestopt met tren, ga vanaf vandaag weer aan de tren

tren 4 lijf

Nu richting einde van week 1...

Gisteren @gym samen met vriendin beetje aan praten met dame achter de bar (hot!) en onze (vrouwelijke) PT'er (hot!). Terwijl de dames aan het praten waren over van alles en nog wat gingen mijn ogen alleen maar van boven naar beneden om hun lijf keurend aan te kijken.

PT'er stopt ineens midden in een verhaal en zegt; "AdHoc, bevalt het uitzicht?"

Vriendin en meid achter de bar beginnen te lachen en gaan verder met hun verhaal. Ik ging maar eens beginnen met trainen want anders kwam er helemaal niet veel meer van.

Eenmaal bezig met training komt mijn PT'er, was op dat moment incline dumbell press aan het doen. Gaat die trut bij mijn voeten staan, buigt voorover, creëert daardoor een heerlijk inzicht in haar sportkleding en toen was de concentratie weg. :nut:

Ze vroeg "lukt het allemaal een beetje", met een plagerige lach op haar gezicht.Ik legde de dumbells neer, ging staan en zei dat de training wel goed ging.

Ze zegt "Mooi zo zegt ze, zou zonde zijn als drie lekkere vrouwen je gedachten van het trainen zouden houden" Kneep ze me nog in mijn kont, draaide om en liep weg.

Concentratie tijdens de training was niet echt optimaal meer:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven