Fitness Seller

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou er niet veel van verwachten, wij gainen op onze lengte natuurlijk niet zo snel als mensen van 1.90+.
115KG op 1.90+ is een eitje, geloof mij maar dat het bij onze lengte vanaf 100KG erg langzaam gaat.

Inderdaad, wat was dat makkelijk om tot de 115kg te komen :mad:

Nevermind, klinkt best retarded wat ik zei:roflol:

Haha nee joh, zat Stunna een (klein) beetje te narren joh ;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Inderdaad, wat was dat makkelijk om tot de 115kg te komen :mad:

Heel die gewichten boeien me niet echt als teveel.
Zat een monster van een gozer bij me op de sportschool.
Wij hem altijd pesten,, beetje van> light weight light weight narrie....
Kwam ie altijd rustig aan lopen,spande alles ff aan,en zei op een hele kalme toon:
Dat zien te toch niet op het strand hoeveel ik bank? :cool:

Magisch von ik dat altijd

• Like
Waarderingen: Em87
Huh, het ging toch over bodyweight? :p of meng ik me nu in een powerlift conversatie? :o

Die tren meeting...hoe zit het daar mee gezien de meesten hier inmiddels weer on tren zijn...

• Like
Nog 6 weekies wachten ik.
En gaat de 1e keer tren worden.Dus ben benieuwd.
Hou wel een slaap middel bij de hand ! :p

Slaapmiddel? Gaat goed zonder hoor...beetje minder dan normaal maar went snel...

En coïtus fungeert goed als slaapmutsje :D

Slaapmiddel? Gaat goed zonder hoor...beetje minder dan normaal maar went snel...

En coïtus fungeert goed als slaapmutsje :D

Ik slaap sowieso al slecht (ook na coïtus).Dus gaat geregeld een inslaper erbij.
Geen zin om het 1 2 3 4 uur te zien worden :headbang:

En of dat tren dat nog erger gaat maken?Ik weet het niet,maar heb zo'n vermoeden.
Dus hou ze wel in de buurt ;)

Nu op 500 test 600 bold
Na 8w komt tren erbij

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Huh, het ging toch over bodyweight? :p of meng ik me nu in een powerlift conversatie? :o

My bad ;)

Ik slaap sowieso al slecht (ook na coïtus).Dus gaat geregeld een inslaper erbij.
Geen zin om het 1 2 3 4 uur te zien worden :headbang:

En of dat tren dat nog erger gaat maken?Ik weet het niet,maar heb zo'n vermoeden.
Dus hou ze wel in de buurt ;)

Nu op 500 test 600 bold
Na 8w komt tren erbij

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

My bad ;)

Naar mijn ervaring is het inslapen op tren niet zo'n probleem. Ik ben altijd extreem vroeg wakker, wel nog moe, maar een te actief hoofd om nog verder te slapen.

ik slaap juist meer op Tren. Zal ook wel komen doordat ik aan t cutten ben..
ik klaag iig niet:)

• Like
Naar mijn ervaring is het inslapen op tren niet zo'n probleem. Ik ben altijd extreem vroeg wakker, wel nog moe, maar een te actief hoofd om nog verder te slapen.

Inslapen is bij mij alleen een probleem als ik smiddags een half uurtje in slaap ben gevallen op de bank oid. Dan ben ik wel een half uur bezig in slaap te komen, terwijl ik normaal in 1-2 minuten weg ben.

Vroeg wakker worden is standaard idd, al probeer ik het zoveel mogelijk te rekken altijd aangezien ik dan de vaagste dromen heb vaak :D

• Like
Inslapen is bij mij alleen een probleem als ik smiddags een half uurtje in slaap ben gevallen op de bank oid. Dan ben ik wel een half uur bezig in slaap te komen, terwijl ik normaal in 1-2 minuten weg ben.

Vroeg wakker worden is standaard idd, al probeer ik het zoveel mogelijk te rekken altijd aangezien ik dan de vaagste dromen heb vaak :D

Lui wezen

;)

Vroeg wakker worden ook verholpen, (als ik vroeg wakker wor) 25mg oxaze en zzZZzzzz gewoon lekker door :p

En dat neem je dan op dagelijkse basis?

Niet dagelijks.Als nodig is of als ik gewoon nog ff door wil maffen.
Je gaat er aan wennen he, of je moet de dosis verhogen op den duur.
Maar dan blijf je gaan.

Al ga je van oxaze ook al dromen en zweten dus hoe dat met tren dan samen gaat........

We gettin' arab money!

• Like
Hoeveel Tren-e per week is 75mg ace eod? Heb je ergens een calculator?

zit nu in week 3 tren laat een oceaan onder me oksel achter :o maar slaap als een roosje :p me dromen gaan vaak over coïtus :cool:

Dus 700 elk per week ? Ja, zou moeten perfect zijn. Zelfs met de helft van de test en mast zouden je verhoudingen nog goed moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

alle estro-sides zijn licht persoonsgebonden, maar de ace/mast/enth gaan weinig verschil maken op of de susp al dan niet voor vochtretentie gaat zorgen :p

Denk dat het trouwens nog te veel is 1 ml per dag.

En denk dat ik het eerst zonder tren ga proberen, zombiekop heb ik niks aan.

Dus 0.5ML test p en 0.5ML mast P per dag ga ik even proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven