AndroidHealthClinic

Tren ervaringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die Test Susp nog wel? 1 keer per dag, hoe zit dat precies aangezien ik altijd meerdere keren per dag lees en dat nou juist de reden is dat ik het nog nooit heb gedaan.

Excuus, dacht dat ik dit postte in het vraag het BC topic, had niet gezien dat het 't tren topic was.

2 of 3 keer per dag geeft je natuurlijk meer kans om gains te behouden, maar zelfs enkele dosis voor het trainen kan al behoorlijk wat effect opleveren hoor. Aanraden is een groot woord, bloeddrukproblemen, een van de weinige producten met reeële kans op estro-sides, het is zeker niet voor iedereen, zelfs niet voor mij, maar het blijft wel een tot de verbeelding sprekend product waar veel ervaren bodybuilders van houden en bij zweren. Dus het is ook niet iets wat ik altijd afraad, hangt wat af van de context. Als je van natte massakuren houd is de kans groot dat je hier wel iets in ziet hoor. De michelin-look moet je er wel bijnemen :p

2 of 3 keer per dag geeft je natuurlijk meer kans om gains te behouden, maar zelfs enkele dosis voor het trainen kan al behoorlijk wat effect opleveren hoor. Aanraden is een groot woord, bloeddrukproblemen, een van de weinige producten met reeële kans op estro-sides, het is zeker niet voor iedereen, zelfs niet voor mij, maar het blijft wel een tot de verbeelding sprekend product waar veel ervaren bodybuilders van houden en bij zweren. Dus het is ook niet iets wat ik altijd afraad, hangt wat af van de context. Als je van natte massakuren houd is de kans groot dat je hier wel iets in ziet hoor. De michelin-look moet je er wel bijnemen :p

Zou dit ook zo zijn als je bijv.

1-6 ace mast enth
3-6 150mg susp voor de training

Neemt, zou de vocht ook zo erg zijn? Lees erg goede verhalen erover mbt kracht

Had behalve vocht geen last van estro-sides op 750mg @ 17% bf

Laatst bewerkt:
Ga over 3 weken naar korte esthers.

Dacht zelfs aan test/tren/mast elke dag 1 ML. Prima?

Dus 700 elk per week ? Ja, zou moeten perfect zijn. Zelfs met de helft van de test en mast zouden je verhoudingen nog goed moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Zou dit ook zo zijn als je bijv.

1-6 ace mast enth
3-6 150mg susp voor de training

Neemt, zou de vocht ook zo erg zijn? Lees erg goede verhalen erover mbt kracht

Had behalve vocht geen last van estro-sides op 750mg @ 17% bf

alle estro-sides zijn licht persoonsgebonden, maar de ace/mast/enth gaan weinig verschil maken op of de susp al dan niet voor vochtretentie gaat zorgen :p

Dus 700 elk per week ? Ja, zou moeten perfect zijn. Zelfs met de helft van de test en mast zouden je verhoudingen nog goed moeten zijn.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

alle estro-sides zijn licht persoonsgebonden, maar de ace/mast/enth gaan weinig verschil maken op of de susp al dan niet voor vochtretentie gaat zorgen :p

Ga in april beginnen ( kan toch niet wachten tot 1 mei:p) en ben eind juli klaar dus zit niet te wachten op echt heel veel vocht.

Aro zal dan zeker kracht van susp te niet doen?

Ik volg de topic echt al sinds page 1, echter nog niet eerder gepost!
Wat een ervaringsverhalen, lig werkelijk de hele dag blauw op het werk ervan!

Vanaf september mag ik aan de Test/Tren combi, nu al onwijs veel zin in!

• Like
Waarderingen: Em87
Ik wil ook wel eens een ultieme massa kuur gaan doen, zodat ik snel mijn target van 115kg ga halen ;)

Ik zit nu tegen de 100kg aan dus nog een 15kg. Moet te doen zijn toch? Ik ga in elk geval voorlopig niet meer off.

Zou er niet veel van verwachten, wij gainen op onze lengte natuurlijk niet zo snel als mensen van 1.90+.
115KG op 1.90+ is een eitje, geloof mij maar dat het bij onze lengte vanaf 100KG erg langzaam gaat.

Zou er niet veel van verwachten, wij gainen op onze lengte natuurlijk niet zo snel als mensen van 1.90+.
Nee dat klopt, maar ik hoef mijn target ook niet in een jaar te halen. Als ik het over 5 a 6 jaar haal dan ben ik ook tevreden. Al doe ik er alles aan om het sneller te halen natuurlijk.

Nevermind, klinkt best retarded wat ik zei:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven