- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:deerst cutten op tren, dan bulken op tren, weer cutten op tren en vervolgens weer bulken op tren. Tren all the weg baby!
Dat moet je meerdere keren per dag injecteren toch? Is dat echt zoveel sterker dan enanthaat?Binnenkort ook een suspension topic? Schijnt echt een beest van je te maken!
Eigenlijk zeg je nu gewoon dat je suïcidaal word van de tren?
Of dat je je zo sterk voelt dat je een trein kan tegenhouden?
Dat moet je meerdere keren per dag injecteren toch? Is dat echt zoveel sterker dan enanthaat?
Verschrikkelijk goede gains dus, maar je houd ze niet makkelijk vast na de kuur?het tweede. Van die echt absurde gedachten. Je overschat jezelf op een gigantische schaal. Zo het genre van als je met twee omringd wordt door 15 mensen dat je zegt "pak jij die kleine maar, dan ram ik die andere 14 wel in elkaar"
---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------
Vergelijk boldenone met dianabol. De methylgroep maakt het weliswaar een heel ander product, maar voornamelijk toch het feit dat je een grote bolus gaat toedienen ineens in plaats van een verspreide stabiele verdeling. Stuk moeilijker om die massa vast te houden, maar op het moment dat je het neemt kun je met suspensie belachelijk goeie gains halen.
het tweede. Van die echt absurde gedachten. Je overschat jezelf op een gigantische schaal. Zo het genre van als je met twee omringd wordt door 15 mensen dat je zegt "pak jij die kleine maar, dan ram ik die andere 14 wel in elkaar"

Met als gevolg dat de nacht wederom kort was.Ik heb ook helemaal geen nare bijwerkingen op 400. Volgende keer dus 600 of 800.Maandag beginnen op 250 test en 600Tren.
Voorheen al op 250/400 gezeten en was goed vol te houden. Ben benieuwd op 600![]()
Ik heb ook helemaal geen nare bijwerkingen op 400. Volgende keer dus 600 of 800.

@BC: Ik kom een oud kuurschema van je tegen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/ultieme-kuur-10599/
Sta jij hier nog steeds achter?
zou nooit winny meer aanraden 
In de verste verte nietzou nooit winny meer aanraden
![]()
Raad je wel nog steeds proviron aan tijdens je kuur?
Soms, maar ook niet zoveel, temeer omdat er nu masteron enanthaat is. Net iets minder effectief als androgeen, (maar omdat je het injecteert kom je nog steeds op zelfde dosis uit), maar geeft tenminste ook nog iets van anabool effect. Maar provi heeft nog steeds dat feel good effect, dat wel helpt, zeker als je terugvalt op een cruise en wat last hebt van libido of mood probs omwille van feit dat je langere tijd op hogere A:E ratio zat.
Ja heb dat nu wel een beetje. 7 weken 250 test 600 tren gedaan en nu over op cruise van 250 test.
Voel me niet echt happy en libido is ook stuk minder.
In de verste verte nietzou nooit winny meer aanraden
![]()
En die Test Susp nog wel? 1 keer per dag, hoe zit dat precies aangezien ik altijd meerdere keren per dag lees en dat nou juist de reden is dat ik het nog nooit heb gedaan.
Wil miss ook nog test susp toevoegen @ laatste gedeelte..Ben ik ook benieuwd naar ,ik ga het denk ik enkel prewo zetten aangezien ik er ook test e naast heb lopen. Eventueel wel 2xpd als de crash te groot is.