MuscleMeat

Tren gangbang

Yes 2iu maar, vindt het sowieso een twijfelachtige compound mbt of het wat doet of niet. Na prep weer mee begonnen na een tijdje niet en hiervoor ooit eens een tijdje 4iu gedaan maar de cts was niet te harden. :')
Hoe zag je build up protocol eruit? Ook een ander merk geprobeerd? Zelf merk ik sneller herstel tijdens en na trainingen.

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Hoe zag je build up protocol eruit? Ook een ander merk geprobeerd? Zelf merk ik sneller herstel tijdens en na trainingen.
Voor het oog lijk ik voller althans dat vindt ik zelf dus cosmetisch lijkt het wel wat te doen, slaap was en is sowieso beter met dat merkte ik ook vooral in het begin.

Die keer op 4iu was op blacks en heb nu al een hele tijd de mauve's maar als ik toen moest 'geloven' waren die blacks ook overdosed

• #2.583
Rug

*db row:
20x22
16x30
9x40
8x40
9x36

*seated chest supported one arm row:
20x60
15x70
13x80
11x90

*lat pulldown:
17x50
13x60
10x70
8x70
7x70

*underhand machine lat pulldown:
18x60
14x70
12x80
10x90

*cable row wide:
13x40
11x45
9x45
8x45

*buik:
3 sets

20220711_164407.jpg20220711_164520.jpg20220711_164450.jpg20220711_164351.jpg

• #2.585
Week 7 cruise, 110.0kg vanmorgen nog steeds.

Blijf nog aardig vol dit keer tijdens cruise met pomp, zonder ook maar pomp is de leven. Kwa trainen nog steeds vrij en houdt niks bij en kwa voeding plus minus volgens schema.

Afgelopen woensdag in zo'n basic fit matrix squat ding moeten squatten, tijdens niks doorgehad maar eenmaal thuis drama. M'n onderug doet nu nog pijn, neemt wel wat af nu maar lekker is het niet :roflol:

20220725_142413.jpg

Blijf nog aardig vol dit keer tijdens cruise met pomp, zonder ook maar pomp is de leven. Kwa trainen nog steeds vrij en houdt niks bij en kwa voeding plus minus volgens schema.

Afgelopen woensdag in zo'n basic fit matrix squat ding moeten squatten, tijdens niks doorgehad maar eenmaal thuis drama. M'n onderug doet nu nog pijn, neemt wel wat af nu maar lekker is het niet :roflol:

20220725_142413.jpg
Volg je wel een schema of doe je het op eigen inzicht per training iets soortgelijk/anders?

20220725_142413.jpg
Deze zeker?
VY-400.png

• #2.588
Volg je wel een schema of doe je het op eigen inzicht per training iets soortgelijk/anders?
Kwa oefeningen wel rond de 4-5 per spiergroep en overal 4 sets. Rep range tussen de 8 en 20 ergens. Kwa oefeningen wel vaker de oefeningen die ik zelf goed voel maar niet specifiek op volgorde.

Die ja, ik voel hem wel goed in m'n quads maar die positie is niet fantastisch voor m'n onderug dus :')
Herkenbaar. Hij voelt best prima maar vaak eindig je met een zieke onderrug pump en fysieke ongemakken de dag er na.

Pfffff heb je topic van begin tot eind gelezen, Respect voor al het werk wat je verzet hebt! En het resultaat is verbluffend hoor 💪🏽 Je fysiek is über.. nogmaals respect en ga zo door!

• Heart
  • Heart
Dirk was in 2019 al groot natuurlijk, en zo een goede basis

• Heart
  • #2.595
Ik moet nog even kijken of de iron man realistisch is atm want m'n rug (of glute) is nog steeds fucked, ik heb hem 3 dagen terug laten masseren en de pijn is momenteel erger geworden er door. Straks even check-up bij m'n coach en het even bespreken, een hele prep niet optimaal benen trainen schiet ook niet echt op :')

Ik moet nog even kijken of de iron man realistisch is atm want m'n rug (of glute) is nog steeds fucked, ik heb hem 3 dagen terug laten masseren en de pijn is momenteel erger geworden er door. Straks even check-up bij m'n coach en het even bespreken, een hele prep niet optimaal benen trainen schiet ook niet echt op :')
What The Shit

• Sad
  • #2.597
  • #2.599
Terug
Naar boven