- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer gear = meer gains natuurlijk. Dat is vanzelfsprekendGear update nog btw, test verhoogd naar 1500mg sinds vorige week ergens. Rest is nog hetzelfde.
neeMeer gear = meer gains natuurlijk. Dat is vanzelfsprekend
Heel lekker zelfs, love test. Puur om het feit dat ik amper het idee heb met test dat ik 'on' ben in de zin van sides.
Mijn vorige blast eindigde op 1300mg totaal aan aas dus het is niet dat dit nou oppeens zoveel meer is.Meer gear = meer gains natuurlijk. Dat is vanzelfsprekend
Mirin' cruiseGear update nog btw, test verhoogd naar 1500mg sinds vorige week ergens. Rest is nog hetzelfde.
Laatste keer dat ik aangehouden werdt waren ze eerst hartstikke aardig totdat ze m'n rijbewijs checkte in het systeem :')Als jij toch ooit in aanraking komt de politie vragen ze je heel vriendelijk of je alstublieft in wilt stappen. Mag zelfs kiezen; voorin of achterin
Bruut fysiek kerel, zieke traps ook![]()
Nu ben ik benieuwd natuurlijk^^
Mijn mugshot kwam netjes in hun scherm
Aahja daarin kunnen ze wel eens flauw doen. Was laatst op de busbaan een agent tegen gekomen... Die was ook niet echt gelukkig met meMijn mugshot kwam netjes in hun scherm
Werd overigens aangehouden voor bellen in de auto maar ik stoorde me enorm aan de toon verandering na dat aangezien het om iets ging van meer dan 9 jaar terug :')

Beter dan dat ie zegt:@Bullshark
Heb jij toevallig een rasta in de familie? Hij kwam namelijk naar me toe en zij 'eeywaa broer je bent groot geworden man G, maar ook wat dikker zeker'
Ik ga cutten rip dit.
Heb grote familie, je weet Tog@Bullshark
Heb jij toevallig een rasta in de familie? Hij kwam namelijk naar me toe en zij 'eeywaa broer je bent groot geworden man G, maar ook wat dikker zeker'
Ik ga cutten rip dit.

Vanavond even een nachtje mini cutBeter dan dat ie zegt:
"Lekker aan het cutten zie ik" terwijl je midden in je bulk zit
🙊 al heel lang niet meer gedaan. Wat zijn de gangbare MG tegenwoordig. Sterkste wat ik 15 jaar geleden kon krijgen was 220mg
Lastig te zeggen gezien de heflt volgens mij liegt, want ik had zogenaamd iets van 260mg tikkels🙊 al heel lang niet meer gedaan. Wat zijn de gangbare MG tegenwoordig. Sterkste wat ik 15 jaar geleden kon krijgen was 220mg