MuscleMeat

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Gear update nog btw, test verhoogd naar 1500mg sinds vorige week ergens. Rest is nog hetzelfde.

Nou, lekker

• Heart
Waarderingen: vntl
  • #2.727
  • #2.729
Als jij toch ooit in aanraking komt de politie vragen ze je heel vriendelijk of je alstublieft in wilt stappen. Mag zelfs kiezen; voorin of achterin :roflol:
Bruut fysiek kerel, zieke traps ook :thumb:
Laatste keer dat ik aangehouden werdt waren ze eerst hartstikke aardig totdat ze m'n rijbewijs checkte in het systeem :')

• #2.731
Mijn mugshot kwam netjes in hun scherm :roflol:

Werd overigens aangehouden voor bellen in de auto maar ik stoorde me enorm aan de toon verandering na dat aangezien het om iets ging van meer dan 9 jaar terug :')
Aahja daarin kunnen ze wel eens flauw doen. Was laatst op de busbaan een agent tegen gekomen... Die was ook niet echt gelukkig met me :roflol:
Vooral omdat we vanuit tegengestelde richting kwamen.
Op dezelfde busbaan :roflol:

Was wel echt een retarded boete.
Rijden op busbaan als niet zijnde bus = 108
Over de doorgetrokken streep gaan = 248
Terwijl ik 100% zeker over een doorgetrokken streep was gegaan om op die busbaan te komen :shrug:

Nou ben ik natuurlijk nog steeds benieuwd wat je gedaan had voor die mug shot :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #2.733
@Bullshark

Heb jij toevallig een rasta in de familie? Hij kwam namelijk naar me toe en zij 'eeywaa broer je bent groot geworden man G, maar ook wat dikker zeker'

Ik ga cutten rip dit.

@Bullshark

Heb jij toevallig een rasta in de familie? Hij kwam namelijk naar me toe en zij 'eeywaa broer je bent groot geworden man G, maar ook wat dikker zeker'

Ik ga cutten rip dit.
Beter dan dat ie zegt:

"Lekker aan het cutten zie ik" terwijl je midden in je bulk zit

• Love
Waarderingen: vntl
Vanavond even een nachtje mini cut
5d80e5f52cd7d.jpeg

🙊 al heel lang niet meer gedaan. Wat zijn de gangbare MG tegenwoordig. Sterkste wat ik 15 jaar geleden kon krijgen was 220mg
Lastig te zeggen gezien de heflt volgens mij liegt, want ik had zogenaamd iets van 260mg tikkels
Maar na een kwartje van meneer was ik op jupiter :roflol:

Terug
Naar boven