- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Yes over 9 weken man!gaat goed! goede shape! ga je nog een keer een wedstrijd draaien of?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes over 9 weken man!gaat goed! goede shape! ga je nog een keer een wedstrijd draaien of?
Dickinini

denk ook niet dat hij het voor lats doet?Even off topic maar mijn persoonlijke ervaring met bent over rows is is dat ik er alleen maar dikke traps, rhomboids en erectors van heb gekregen maar 0 lats. Misschien dat bent rows voor mensen met goede rug genetics werken (zoals flat bench goed werkt voor mensen met goede chest genetics), maar ik heb er echt geen reet aan. Voor mij is de key tot het ontwikkelen van lats zoveel mogelijk chest supported shit doen (dus eigenlijk veel machines en weinig free weights).
En nee aan mijn form ligt het niet
Maar het blijft wel een lekkere oefening om te doen.
Probeer eens wat tips van mike van wyck mbt rug trainen, hielp mij enorm afgelopen jaar.Even off topic maar mijn persoonlijke ervaring met bent over rows is is dat ik er alleen maar dikke traps, rhomboids en erectors van heb gekregen maar 0 lats. Misschien dat bent rows voor mensen met goede rug genetics werken (zoals flat bench goed werkt voor mensen met goede chest genetics), maar ik heb er echt geen reet aan. Voor mij is de key tot het ontwikkelen van lats zoveel mogelijk chest supported shit doen (dus eigenlijk veel machines en weinig free weights).
En nee aan mijn form ligt het niet
Maar het blijft wel een lekkere oefening om te doen.
ik bent over row nooitDit is voor lats en ook daadwerkelijk de enige plek waar ik het voel? Waarvoor doen jullie rows dan?
maar moest ik willen kan ik het vast ook trekken vanuit mn lats.In feite doe je een soort van 'pullover' met rowsik bent over row nooitmaar moest ik willen kan ik het vast ook trekken vanuit mn lats.
Erg fijne oefening idd.High Cable rows zijn ook lekker. begin ik mee als ik weer BB Gericht ga trainen.