- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Dat ook weer niet, alleen m'n linker bil
Ben nog steeds te dik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ook weer niet, alleen m'n linker bil
JaDat ook weer niet, alleen m'n linker bil
Ben nog steeds te dik.

Deed ik dat dan? Zover ik weet heb ik niks veranderd afgelopen week(en)Zat beetje terug te lezen, maar toch afgestapt van elke set tot failure trainen?![]()

Ik moet van jannes altijd alles tot falen haha. Heb jij je eigen trainingschema?Deed ik dat dan? Zover ik weet heb ik niks veranderd afgelopen week(en)![]()
Ik vind opbouwen tot een zware topset erna een backoffset tot nu toe het lekkerst werken. 2 werksets tot falen dus met stuk of 3 feeders/warmups ervoor
Ik ga ook wel tot falen alleen dat is de laatste set, de set ervoor is close to falen.Ik moet van jannes altijd alles tot falen haha. Heb jij je eigen trainingschema?

Helaas wel werken

Aanwezig zijn
Je borst is ook echt wel goed bijgetrokken vergeleken met een paar jaar geleden!Ik moet toch eens werken aan m'n mm, ik lijk op die eerste veel beter.
Heb me afgelopen 2 jaar ook het meest op borst,rug en armen gefocust dus ben zelf ook blijJe borst is ook echt wel goed bijgetrokken vergeleken met een paar jaar geleden!