XXL Nutrition

Tren gangbang

Hoe is het afgelopen, uiteindelijk 4de plek waarmee ik zelf verder happy ben :)

Was een sterke line-up, naar mijn mening ging het best aardig en was denk ik droog genoeg.

Enige puntje van mijn kant wat altijd wat drama is blijft poseren eenmaal backstage raak ik toch altijd wat zenuwachtig.

Al met tevreden en een leuke dag gehad dus happy :)
4e vd hoeveel?

Was een sterke line-up, naar mijn mening ging het best aardig en was denk ik droog genoeg.

Enige puntje van mijn kant wat altijd wat drama is blijft poseren eenmaal backstage raak ik toch altijd wat zenuwachtig.

Netjes man! Ik zag inderdaad een hele sterke line up op de filmpjes op instagram 💪🏽 zag er iig goed droog uit 👌🏼

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.444
Ja t*fus zeg, dat zou ik ook hebben als Lorenzo Leeuwe naast me staat op te pompen wetende dat ik daar zo mee vergeleken wordt. :o
Was een zeer heavy line-up. Zowel -102 als +102.
Die de -102 won was echt gigantisch backstage ook, iedereen keek wtf is die gast zo licht.

Ik ben iig happy op die foto hierboven lijkt het iig dat ik nog 'aardig' mee kom zo met Lorenzo.

Persoonlijk vind ik het fysiek van Jelle echt mooi als ik moest kiezen had ik het puur daarom aan jelle gegeven.

Holy shit wat stond je er goed bij man, kippenvel toen ik je zag. Heb genoten hele autorijs naar oss met je en die dag in hotel, wat een kennis en disipline heb jij. Ik kan nog heel veel van je leren @vntl 💪🏼

• #3.446
Life gaat door dus ook trainen!

Bw: 108.5

Banded pull ups:
12xbw + oranje elastiek
10xbw + groene elastiek
10xbw + oranje elastiek

Rogue bar bb row (gewicht zonder bb):
12xbb
12x20
12x30
12x40
14x50

Hammerstrength single arm row:
12x20
12x40
12x50
10x60

Hammerstrength wide row focus op stretch:
12x40
12x60
17x80

Deadlift (deadlift bar):
10x70 -hookgrip
3x120 -hookgrip
1x170 -hookgrip
1x200 -hookgrip
1x220 -straps

Cardio:
30 min

Ben je bewust aan het wennen aan hookgrip ?

Is niet nodig bolle. Je stond er top bij. Beste shape tot nu. 💪🏼

Je stond er super bij man, hele dikke line-up inderdaad voor een regional in Nederland ongekend. Plus Lorenzo is zo weer pro alleen dan bij de npc, en dat je dan naast hem staat en gewoon je mannetje kan houden is echt een top prestatie. Ik had je graag wat meer met de nmmr 3 vergeleken zien worden want imo was het tussen jullie echt heel close.

Jelle topfysiek natuurlijk maar veel te soft helaas. Als hij nou een keer goed droog komt is het game over voor iedereen.

Ps: de zaal ook echt toen die van -102 (https://instagram.com/mike_kutishi?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==) kwam binnenlopen...niet normaal.

• #3.450
Je stond er super bij man, hele dikke line-up inderdaad voor een regional in Nederland ongekend. Plus Lorenzo is zo weer pro alleen dan bij de npc, en dat je dan naast hem staat en gewoon je mannetje kan houden is echt een top prestatie. Ik had je graag wat meer met de nmmr 3 vergeleken zien worden want imo was het tussen jullie echt heel close.

Jelle topfysiek natuurlijk maar veel te soft helaas. Als hij nou een keer goed droog komt is het game over voor iedereen.

Ps: de zaal ook echt toen die van -102 (https://instagram.com/mike_kutishi?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==) kwam binnenlopen...niet normaal.
Dat was niet alleen in de zaal, iedereen backstage zat ook te kijken naar hem zelfs lorenzo haha. Ik heb nog uit dezelfde fles gedronken als hem, hopelijk heb ik nu zijn genen.

Jelle zij tijdens tannen al dat die off was maar op het podium was die al een stuk harder dan backstage, blijft een mooi fysiek.

Al met al ben ik zelf tevreden dat is het belangrijkste :)

Laatst bewerkt:
  • #3.451
Bw: 110.7kg na de wedstrijd zelf niks bijzonders gegeten, gisteren 1 meal off plan en dat was het wel weer. Geen epic binges hier.

Cruise gestart vandaag:
360mg test-c per week
4iu gh ed

Hammerstrength incline press:
12xleeg
12x30
12x50
12x70
12x90
10x110

Hammerstrength flat press:
12xleeg
12x40
12x80
9x120

Decline bench:
12xleeg
12x60
12x80
12x100 - niet tot falen.

Cable chest press:
12x10
12x15
12x20
12x25
9x30

Hanging leg raises + reverse hypers bw
11xbw
9xbw

Cardio:
45 min

• #3.453
Discipline hoor. Zelf nooit een prep gedaan, maar lees wel hele andere verhalen na afloop dan dit ;-)
Je moet ook niet vergeten dat ik al vanaf woensdag aan het laden was en hoeveel calorieën je daarbij al weg werkt in mijn geval.

Vrijdag toen wel een low day gehad maar zaterdag ook evengoed om de 2 uur 8 rijstwafels,honing,pindakaas gegeten.

Doe je nu eigenlijk steeds alleen je laatste set(per oefening) tot falen?

300 deadlift wel mooi doel:D

• #3.455
Doe je nu eigenlijk steeds alleen je laatste set(per oefening) tot falen?

300 deadlift wel mooi doel:D
Over het algemeen is de laatste set alleen tot falen ja, de set ervoor is wel evengoed een uitdaging.

Eigenlijk van wat ik opschrijf hier zijn alleen de laatste 2 sets echt boeiend alles ervoor is alleen maar mmc/vorm en omdat ik het lekker vind.

Yes, geen idee of 50kg erbij in een jaar realistisch is maar het geeft iig weer een doel :)

• #3.456
1.

Bw: 111.7 geloof ik.

Lat pulldown:
12x30
12x40
12x50
12x60
11x70
7x80

Single arm neutral grip pulldown:
12x20
12x25
12x30
12x35
13x40

Db row:
12x20
12x25
9x30

Smith row:
12xleeg
12x40
13x70

Rug is wel klaar, krijg amper adem van de pomp.

Seated kuiten + banded goodmornings in rust:
12x30
12x30
9x30

Cardio:
40 min

• #3.457
Shape is niet zoveel veranderd tbh.

Voeding voorlopig, even aankijken wat het doet.

1. Ontbijt
65gr rijstebloem
50gr whey
1 banaan

2. Pre
65gr rijstebloem
50gr whey
1 banaan

- Intra
60gr dextrose
Eaas
Creatine

3. Post workout
300gr biefstuk tartaar
<random carbs>
Gisteren en eergisteren 250gr airfryer patat.
Vandaag 3x hamburger bol (~200gr)

4.
65gr rijstebloem
50gr whey

5.
65gr rijstebloem of 50gr pindakaas/cashewnoten
50gr whey

6.
65gr rijstebloem of 50gr pindakaas/cashewnoten
50gr whey

VideoCapture_20230509-092005.jpgVideoCapture_20230509-122011.jpgVideoCapture_20230509-092202.jpg

Je eet alleenmaar rijstebloem jij😆😆

Echt respect voor je disipline dat je zo strikt kan blijven eten

Terug
Naar boven