Fitness Seller

Tren gangbang

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Je eet alleenmaar rijstebloem jij😆😆
Echt respect voor je disipline dat je zo strikt kan blijven eten
Dit idd en het verteerd gewoon super. Wat ik nu eet is gewoon een random gok en is waarschijnlijk te veel kwa calorieën zelfs en is verder alleen een richtlijn als ik zin in wat anders heb dan eet ik dat ook gewoon :)

• #3.463
  • Like
Waarderingen: Onit
  • #3.464
En ook allemaal met alleen maar vanille whey.

Eten hoeft niet bijzonder te zijn nu want alles is lekker zelfs droge rijst dus waarom jezelf gek maken met allemaal smaakjes :)
Naast dit moet ik off season al zoveel eten dat ik persoonlijk echt zero met eten heb.

Volgens mij neemt Dirk gewoon die babyvoeding rijstebloem. En als mensen over COR spreken een met smaakje van een van de bekende supplementen winkels.

• #3.468
Laatst bewerkt:
Niet helemaal mee eens en heb het al vaker gezegd op het forum, rijstebloem van olvarit is anders dan cor.

Cor = rijstmeel
Olvarit = rijstebloem
Zit er verschil in structuur dan tussen die twee? Deed hij het nu koud met water?

Niet helemaal mee eens en heb het al vaker gezegd op het forum, rijstebloem van olvarit is anders dan cor.

Cor = rijstmeel
Olvarit = rijstebloem
Is rijstebloem een goed alternatief voor havermout? Of liever cor?
Rijstebloem met smaal neem.je of gewone?

Is rijstebloem een goed alternatief voor havermout? Of liever cor?
Rijstebloem met smaal neem.je of gewone?
Hij heeft die smaakloze van babymerk supermarkt, die gele zakjes. Voordeel van die is dat het veel wateropneemt en ook koud kan. Cream of rice met smaak van suplementen merken moeten met kokend water of magnetron.

• Like
Waarderingen: Boca
Hij heeft die smaakloze van babymerk supermarkt, die gele zakjes. Voordeel van die is dat het veel wateropneemt en ook koud kan. Cream of rice met smaak van suplementen merken moeten met kokend water of magnetron.
Ik zoek een alternatief voor havermout voorlopig. Ben dat even zat. Ga morgen wat rijstebloem kopen. Maar zo een zakje zal niet veel zijn schat ik?

Gebruikte altijd tepong beras rijstmeel. €1,77 per 500gram
Rijstmeel

• Like
Waarderingen: Boca
Hiero kg Rijstebloem 3 euro, zal vast zelfde zijn als alle andere rijstebloemen. Bloem is bloem

• #3.477
Doe ik ook gewoon met koud water. :dunno:
ik heb die van nxt gehad en die kon niet met koud water en moest in de magnetron naast dat het ook gewoon veel minder dik wordt naast al die ranzige smaken die ze door de cor heen gooien.

Deze herinnering staat nog zo in m'n geheugen van vorige prep toen ik eenmalig zo'n pot kocht, wat een teleurstelling. Daarna nooit meer cor geprobeerd dus misschien ben ik biast.

ik heb die van nxt gehad en die kon niet met koud water en moest in de magnetron naast dat het ook gewoon veel minder dik wordt naast al die ranzige smaken die ze door de cor heen gooien.

Deze herinnering staat nog zo in m'n geheugen van vorige prep toen ik eenmalig zo'n pot kocht, wat een teleurstelling. Daarna nooit meer cor geprobeerd dus misschien ben ik biast.
Die van nxt is ook echt goor lol, nog nooit zulke zoete chemische zooi gehad

• Like
Waarderingen: vntl
Hiero kg Rijstebloem 3 euro, zal vast zelfde zijn als alle andere rijstebloemen. Bloem is bloem

Rijstebloem is gezeefd meel !
24260_olvarit-rijstmeel-natuur_nl-thumb-1_800x800.jpg

Dit is rijstmeel

• #3.480
Terug
Naar boven