Fitness Seller

Tren gangbang

nog eentje en dan?
Komop je hebt veel meer in je mars dan die ene laatste keer.
Als jij straks master bent blaas je iedereen weg.
Niet iedereen heeft zin om met los vel in een string op het podium te staan op je 75ste.

Daarnaast ook wel slimmer voor long term health :')

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.525
Je bent nog piepjong man. 🤣🤣
Hoe lang kuur jij al ron? Ik bijna 10 jaar over 2 jaar.

Ik denk daadwerkelijk al wel jaren na over wat ik allemaal met m'n lichaam heb gedaan en doe het is niet alleen de aas.

Trainen zal ik altijd wel, misschien ga ik wel powerliften dat zouden ze in m'n gym wel graag willen.

Ik kan iig een waslijst aan positieve dingen over bodybuilding schrijven maar er zijn ook wat negatieve dingen en die beginnen steeds zwaarder te wegen bij me.

-

Laatst bewerkt:
  • #3.527
Welke negatieve dingen bedoel je? Als je dat wil zeggen in ieder geval. Merk soms ook wel wat negatieve dingen zoals dat obsessieve enzovoorts maar dat weegt niet op tegen de positieve dingen die ik er uit haal
Oa geen sociaal leven is een puntje bij mij en het constant maar eigenlijk de hele dag met eten bezig zijn.

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #3.529
Dan kan ik het nog over de financiële kant hebben, bodybuilding is duur en ik kan het betalen maar is het me dat straks nog waard. Hoe groter ik word hoe meer ik kwijt ben om überhaupt zo te blijven (eten).

Gear is het probleem niet dat is goedkoop.

Maar goed moraal is dat ik gewoon weer wil dat bodybuilding/fitness/krachtsport een hobby word en niet m'n leven. Voor nu iig nog een jaar of 2 door en kijken wat er nog uit te halen valt en daarna mezelf weer op 1 zetten ipv bodybuilding.

Hoe lang kuur jij al ron? Ik bijna 10 jaar over 2 jaar.

Ik denk daadwerkelijk al wel jaren na over wat ik allemaal met m'n lichaam heb gedaan en doe het is niet alleen de aas.

Trainen zal ik altijd wel, misschien ga ik wel powerliften dat zouden ze in m'n gym wel graag willen.

Ik kan iig een waslijst aan positieve dingen over bodybuilding schrijven maar er zijn ook wat negatieve dingen en die beginnen steeds zwaarder te wegen bij me.
Ik denk nu een jaartje of 5 op basis van serieuze toepassing. Daarvoor met slechte begeleiding aka niets aan overgehouden.
Neem mee dat ik niet zwaar kuur.
Ik zal voorlopig geen wedstrijden meer doen omdat de focus thuis ligt bij mijn vrouw en het opzetten van coaching business.
Maar denk dat ik over 3 a 4 jaar wel weer het podium wil opstappen. Internationaal denk ik dan.

Oa geen sociaal leven is een puntje bij mij en het constant maar eigenlijk de hele dag met eten bezig zijn.
Dat moeten eten herken ik erg. 't is gewoon absoluut niet leuk om 6k + kcal te moeten eten en vooral omdat 't zo gruwelijk veel tijd kost. Heb me er ook wel een beetje bij neergelegd dat de 135 bij 12% er hier niet in zit met fysiek werk in ploegen. Nog niet gesproken over de kosten die je maakt die ook een beetje tegen beginnen te staan.

Ben toch blij dat ik een smoll ecto ben die doorgaans in principe aan 4000-4500 kcal genoeg heeft :o over de 5000 is wat mij betreft ook gewoon niet te doen voor langere periodes. Laat staan 6500 lol wtf

Sowieso gaat het niet met mijn digestion maar als ik die problemen niet zou hebben zou ik het eerlijk gezegd ook psychisch niet aankunnen.

Ook heel de fucking tijd dat lamlendige en volle gevoel, savonds een buik van hier tot Tokyo. Elke avond ben je blij dat het eten er op zit voor de dag en kijk je met tegenzin uit naar morgen. Als dat jarenlang je leven is snap ik wel dat je er genoeg van hebt

Ben toch blij dat ik een smoll ecto ben die doorgaans in principe aan 4000-4500 kcal genoeg heeft :o over de 5000 is wat mij betreft ook gewoon niet te doen voor langere periodes. Laat staan 6500 lol wtf

Sowieso gaat het niet met mijn digestion maar als ik die problemen niet zou hebben zou ik het eerlijk gezegd ook psychisch niet aankunnen.

Ook heel de fucking tijd dat lamlendige en volle gevoel, savonds een buik van hier tot Tokyo. Elke avond ben je blij dat het eten er op zit voor de dag en kijk je met tegenzin uit naar morgen. Als dat jarenlang je leven is snap ik wel dat je er genoeg van hebt
De foto’s die je laat zien geven mij een andere gedachte daarvan. Je bent echt goed bezig, en moet jezelf niet kleineren.

• Like
De foto’s die je laat zien geven mij een andere gedachte daarvan. Je bent echt goed bezig, en moet jezelf niet kleineren.

Mwaa, @vntl en ik zijn ongeveer van dezelfde lengte, maar hij weegt meer dan 10kg meer dan ik terwijl ik aan het bulken ben en hij in contest shape is :hahaha:

We zijn wel iets anders gebouwd denk ik, maar toch.

• Like
  • #3.535
Mwaa, @vntl en ik zijn ongeveer van dezelfde lengte, maar hij weegt meer dan 10kg meer dan ik terwijl ik aan het bulken ben en hij in contest shape is :hahaha:

We zijn wel iets anders gebouwd denk ik, maar toch.
Ik denk persoonlijk dat jij je evengoed op 110 kilo ook nog steeds jezelf ecto gaat voelen dat doe ik iig wel :p

• #3.536
Dat moeten eten herken ik erg. 't is gewoon absoluut niet leuk om 6k + kcal te moeten eten en vooral omdat 't zo gruwelijk veel tijd kost. Heb me er ook wel een beetje bij neergelegd dat de 135 bij 12% er hier niet in zit met fysiek werk in ploegen. Nog niet gesproken over de kosten die je maakt die ook een beetje tegen beginnen te staan.
Ik ben gelukkig wel een stuk losser en mn dieet is meer een richtlijn maar betekend nog steeds wel dat ik om de 2.5 tot 3 uur moet eten wil ik op dit gewicht blijven.

Indirect ook altijd bezig met eten en afspraken altijd proberen te plannen tussen meals in etc.

Lijkt wel een heel klaag topic zo maar goed ik geniet voor nu nog steeds van bodybuilding :)

Wat dat betreft hebben jullie nog enigszins “geluk” dat jullie in Nederland in een land/cultuur wonen waarin op tijd komen en afspraken naleven min of meer de norm is. :hahaha:

Ik probeer ook altijd alles zo te plannen dat het uitkomt met (de intervallen tussen) mijn meals etc etc maar 9 van de 10 keer lukt dat voor geen meter hier. Als je met iemand afspreekt om 11 uur krijg je om 5 voor 11 een sms’je of het ook om 11.30 kan en uiteindelijk komt men om 12.15 opdagen… en ga zo maar door. Zo is heel je planning naar de t*fus, keer op keer.

Waar ik vooral een hekel aan heb is wanneer je door dat soort omstandigheden bijv niet om de 2-3 uur hebt kunnen eten, maar om de 4-5 uur. En wanneer het dan savonds al bijna bedtijd is moet je nog 3 meals… Tsja. Daar word ik helemaal gek van.

Maar ik moet zeggen dat ik daar zelf ook “harder” in ben geworden naar andere mensen toe ipv steeds slachtoffer te zijn. Soms kom ik zelf ook te laat omdat ik nog eerst even wil eten of ik haal gewoon een container uit me tas als ik ergens ben :hahaha: Het wordt ook makkelijker om dat te doen naarmate je buffer wordt imo. Mensen zien en begrijpen het dan beter dan wanneer je je met 70kg zo als een mong**l gedraagt met je bakjes met eten etc.

Voor zover de topic kaap.

Ik ben gelukkig wel een stuk losser en mn dieet is meer een richtlijn maar betekend nog steeds wel dat ik om de 2.5 tot 3 uur moet eten wil ik op dit gewicht blijven.

Indirect ook altijd bezig met eten en afspraken altijd proberen te plannen tussen meals in etc.

Lijkt wel een heel klaag topic zo maar goed ik geniet voor nu nog steeds van bodybuilding :)
Oh hier ook zeker losser. 3 van m'n meals zijn een shake waarvan 1 van 1700 kcal. Pre workout muffin + chocola, kwark met speculaas en rozijnen enzo 😂 maar jij wil wrs, net als Spambod beschrijft, ook niet vlak voor bedtijd denken kut, ik moet nog 2500 kcal.

Verder blijft 't een leuke hobby :p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #3.539
Cardio:
20 min fasted

Training:
Rust

Afgelopen dagen nog extra boven schema gegeten (+6000kcal) en nog steeds 113,0 kg.

Vandaag wel even middel kom uit nachtdienst dus vochthuishouding is dan ook altijd wat in de war.

Shape direct uit bed.

VideoCapture_20230518-112938.jpgVideoCapture_20230518-112950.jpgVideoCapture_20230518-113005.jpg

• #3.540
112.7 kg

@ basic-fit

Lying leg curl:
10x18
10x24
10x27
9x32

Leg press:
10xleeg
10x120
10x200
10x320
11x400
Schijven op doel was eigenlijk nog full stack.

Leg extensions:
20x18
20x39
17x52

Adductoren:
10x39
10x45
8x59

Db stiffs:
10x22
10x30
7x40