- Waardering
- 7.098
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeerde je me bij te houden?Doe af en toe nog wel wat hardlopen en/of fietsen. Half uurtje lopen of 30-60min op de fiets, vanmiddag was wel een heel erg apart stuk.
![]()
Tempo zat er goed in I guess?
Dit soort tijden zijn ze bij defensie jaloers op
Beetje neerbuigend dit naar andere forumleden. Krijg gelijk een minderwaardigheidscomplex.Doe af en toe nog wel wat hardlopen en/of fietsen. Half uurtje lopen of 30-60min op de fiets, vanmiddag was wel een heel erg apart stuk.
![]()
Was bedoeld als motivatie voor de rest 😥Beetje neerbuigend dit naar andere forumleden. Krijg gelijk een minderwaardigheidscomplex.
GPS een beetje van de leg?

Hest de haile boudel in toeze?Doe af en toe nog wel wat hardlopen en/of fietsen. Half uurtje lopen of 30-60min op de fiets, vanmiddag was wel een heel erg apart stuk.
![]()
Nee hoor, klopt wel ongeveer
Sorry dat spreek ik niet

Je overvraagt, dat deed hij voor de stilte ook al niet!
Ja, vooral die geestige maar toch uitdagende twistgesprekjesMaar ik mis hem en z'n billenmaatje ook wel en hoop dat het ze goed gaat.

. Twee goede vrienden van me zijn recent verhuisd naar de flat waar ik woon, zitten hier nu met 5 man, dus vermaak me wat dat betreft ook prima. Ook nog geluk in de liefde gevonden, wat me mentaal gezien gewoon een stuk gelukkiger maakt. Op dichte sportscholen en uitgaansgelegenheden na heb ik eigenlijk helemaal niets te klagen.Niet overdrijven, pisvlek!
Over stoppen met drugs doe ik geen uitsprakenNiet overdrijven, pisvlek!
Trainen iets minder, je doet wel iets, voor de rest alles in de dikke plus.
Niets waar je niet zelf wat aan kan doen.
Goed zo!
Stop met drugs, Vera Bergkamp is geen held, maar dat is mijn mening.
.Ga dat dan in ieder geval niet roken, maar doe vaporizen. Is lekkerder, stuk gezonder en je haalt meer thc uit je wiet.
fixed.
Of ediblesGa dat dan in ieder geval niet roken, maar doe vaporizen. Is lekkerder, stuk gezonder en je haalt meer thc uit je wiet.
Zat ik ook al naar te kijken, financieel ook wel aantrekkelijk. Minder wiet nodig en geen vloeitjes/tips meerGa dat dan in ieder geval niet roken, maar doe vaporizen. Is lekkerder, stuk gezonder en je haalt meer thc uit je wiet.
. Geen idee hoe het qua smaak is, nog nooit gedaan.Geen fan van :s
Smaak is beter dan roken. En als je met met tabak rookt dan kom je natuurlijk nooit van het roken af. Met vapen wel. Zo’n vaporizer is een soort oventje waarin je de actieve stoffen en smaakstoffen verdampt. Maar je verbrandt de rest dus niet. Die dingen gaan tot ongeveer 260 graden ofzo. Je kunt ze zelfs zo instellen dat je specifiek maar een aantal stoffen verdampt en zo kun je dus kiezen wat je binnen krijgt.Zat ik ook al naar te kijken, financieel ook wel aantrekkelijk. Minder wiet nodig en geen vloeitjes/tips meer. Geen idee hoe het qua smaak is, nog nooit gedaan.
Geen fan van :s