Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Doe af en toe nog wel wat hardlopen en/of fietsen. Half uurtje lopen of 30-60min op de fiets, vanmiddag was wel een heel erg apart stuk.
Screenshot_20210326-151540_Strava.jpg

Tempo zat er goed in I guess?

Doe af en toe nog wel wat hardlopen en/of fietsen. Half uurtje lopen of 30-60min op de fiets, vanmiddag was wel een heel erg apart stuk.
Screenshot_20210326-151540_Strava.jpg

Tempo zat er goed in I guess?
Beetje neerbuigend dit naar andere forumleden. Krijg gelijk een minderwaardigheidscomplex.

• #2.013
Zo, de ekte fans zijn nog aanwezig dus, nu voel ik me wel moreel verplicht een update te geven;

Korte versie;

Ja ik leef nog

Lange versie;

Fysiek gezien voel ik me echt matig. Redelijk wat kilootjes afgevallen ondanks consistent op minimaal 3500cal per dag te zitten. Loop af en toe nog wat hard en doe wat BW oefeningen, niks consistens. Enige waar ik echt strak op let is de voeding, als ik daar niet op ga letten weeg ik binnen de kortste keren weer laag in de 60kg, moeten we niet willen. Dus zorg dat er genoeg binnenkomt, enige waar ik nu echt invloed op heb. Alcohol inname heb ik teruggeschroefd naar niet tot nauwelijks (dronk sowieso al weinig, nu bijna niks meer, in de zin van, tweemaal dit jaar). Niet iedereen in de omgeving is het daarmee eens (want ja, studenten), maar het is in ieder geval waar ik me het meest comfortabel bij voel. Inmiddels ook 3 dagen nicotinevrij (blowen zal wel blijven), ook dit wil ik tot een minimum beperken.
Mentaal gezien is een ander verhaal, goede cijfers op school (so far alle (9 van de 9) vakken gehaald, dus BSA (Bindend Studie Advies) is in ieder geval binnen) :D. Twee goede vrienden van me zijn recent verhuisd naar de flat waar ik woon, zitten hier nu met 5 man, dus vermaak me wat dat betreft ook prima. Ook nog geluk in de liefde gevonden, wat me mentaal gezien gewoon een stuk gelukkiger maakt. Op dichte sportscholen en uitgaansgelegenheden na heb ik eigenlijk helemaal niets te klagen.

Laatst bewerkt:
  • #2.015
Niet overdrijven, pisvlek!

Trainen iets minder, je doet wel iets, voor de rest alles in de dikke plus.

Niets waar je niet zelf wat aan kan doen.

Goed zo!

Stop met drugs, Vera Bergkamp is geen held, maar dat is mijn mening.
Over stoppen met drugs doe ik geen uitspraken :).

• #2.019
Zat ik ook al naar te kijken, financieel ook wel aantrekkelijk. Minder wiet nodig en geen vloeitjes/tips meer :). Geen idee hoe het qua smaak is, nog nooit gedaan.

Geen fan van :s
Smaak is beter dan roken. En als je met met tabak rookt dan kom je natuurlijk nooit van het roken af. Met vapen wel. Zo’n vaporizer is een soort oventje waarin je de actieve stoffen en smaakstoffen verdampt. Maar je verbrandt de rest dus niet. Die dingen gaan tot ongeveer 260 graden ofzo. Je kunt ze zelfs zo instellen dat je specifiek maar een aantal stoffen verdampt en zo kun je dus kiezen wat je binnen krijgt.

Kost je 1x iets van 150 euro. Daarna ben je klaar. Schijnt ook echt iets van 30% meer thc uit je wiet te halen, dus als student verdien je dat wel weer terug.

Blowen zul je ook een keer mee moeten stoppen trouwens. Daar word je lui en suf van als je dat te vaak doet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven